Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

At man er nødt til å ha Start (40 kanaler) for å ha Get, når man bruker kun 1 til 3 kanaler i 99 % tilfeller.

Nå kom det mail om prisøkning til kr 399 fra 1/1 15 på Start.

Hvorfor kan de ikke ha en mindre pakke med 20 kanaler til halve prisen? Mer enn nok. Forbasket å hive vekk 400 spenn pr måned på

noe jeg bruker minimalt.

Får nesten vurdere å gå over til rikstv, men da må jeg skifte til annet internett og. Har ikke så lyst til det heller har jo gratis mobilt bredbånd hos Get også.

Det høres lite kundevennlig ut , ja........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man sitter i en helt tom buss og i tillegg har en sekk + et par poser, så skal absolutt den eneste passasjeren som kommer på sitte ved siden av slik at jeg må flytte alle tingene på fanget og mellom beina slik at det blir tungvint for begge...

Hvis det var masse tomme seter omkring?? Det hørtes rart ut. :huh:

Det er ikke det, har også merket at en del folk har slike rare ideer. I butikker og sånt feks, virker det som noen gå akkurat der de ser du skal gå, som at du har smittet dem eller noe. Og så skjønner de ikke at de bare går i veien.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Det er ikke det, har også merket at en del folk har slike rare ideer. I butikker og sånt feks, virker det som noen gå akkurat der de ser du skal gå, som at du har smittet dem eller noe. Og så skjønner de ikke at de bare går i veien.

Eller når de MÅ gå BAK deg med handlevogna, når du står klint med ryggen inntil en reol og ser på reolen foran deg.
Lenke til kommentar

Når man sitter i en helt tom buss og i tillegg har en sekk + et par poser, så skal absolutt den eneste passasjeren som kommer på sitte ved siden av slik at jeg må flytte alle tingene på fanget og mellom beina slik at det blir tungvint for begge...

Hvis det var masse tomme seter omkring?? Det hørtes rart ut. :huh:

Det skjer veldig ofte og er utrolig irriterende dessverre.
Lenke til kommentar

Kom på en ting som irriterer meg noe hinsides på lørdag.

Jeg er en del ute å reiser så for meg er kanskje dette litt mer relevant enn mange andre.

Når du sitter på toget, bussen eller flyet og feller ned det lille plastikk-bordet du har på setet foran, hvorfor har di da laget den kopp/flaske-holderen så utrolig meningsløs? Og da snakker jeg jo om den lille nedfelte kanten på bordet som MAX er 0,5 mm dyp. Skal ikke mer til enn en krapp sving eller en liten sky eller en litt for kraftig brems så dæljer det væske rundt overalt.

En halv millimeter er jo knapt synlig. Du mener ikke en halv centimeter da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...