Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Når en offentlig person blir dødssyk er det naturlig å skrive om det. Hadde nesten vært rart å late som alt er bra og plutselig ligger hun død. Er sikkert mange som bryr seg om det, selvom det er litt slitsomt at det dekker hele nettavisene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men vet ikke om de skal regnes som viktige offentlige personer, for det om de er rike.
Jo jeg skjønner og det er greit. Selvfølgelig synd for hun. For all del, ønsker god bedring det var ikke sånn ment :(

Men det jeg tenkte på er alle andre som ingen bryr seg om når de er fattige og sånt. Det er ikke fint på en måte hvertfall.
Men sånn er verden. Ok jeg vet jo det da.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Når man sitter på toalettet over lengre tid og begge beina "sovner", slik at man nesten faller sammen når man reiser seg, og må krype tilbake til senga. Jævlig irriterende.

Ikke så irriterende som når noen andre sitter på toalettet over lengre tid...

Derfor er jeg glad til for at vi har to toaletter, og at jeg stort sett kun tar "mitt" i bruk etter midnatt, men jeg forstår hva du mener. Det er forferdelig å måtte vente, eller å måtte sånn på do at du enten ender opp med å gå ut i naturen eller ringe på hos naboen.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg sa ja til å jobbe i julen. Dumt av meg. Familien feirer på hytta, og jeg veit ikke om jeg skal dra opp etter jeg er ferdig på jobb, for å så dra ned igjen dagen etterpå. Jeg har ikke lyst til tilbringe julen på hytta. Virkelig ikke lyst. Det er ikke gøy, så jeg hadde dratt 1 eller 2 juledag uansett.

Lenke til kommentar

At når jeg trykker på et bilmerke på finn.no så kommer alle bilmodellene som er tilsalgs opp, istede for modellvalg som det var før... :nei:

Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Du kan velge modell til venstre på siden.

Har ikke vært sånn før nylig hos meg. Men, men. Skal nok klare å venne meg til dette også. :)

Lenke til kommentar

At man er nødt til å ha Start (40 kanaler) for å ha Get, når man bruker kun 1 til 3 kanaler i 99 % tilfeller.

Nå kom det mail om prisøkning til kr 399 fra 1/1 15 på Start.

Hvorfor kan de ikke ha en mindre pakke med 20 kanaler til halve prisen? Mer enn nok. Forbasket å hive vekk 400 spenn pr måned på

noe jeg bruker minimalt.
Får nesten vurdere å gå over til rikstv, men da må jeg skifte til annet internett og. Har ikke så lyst til det heller har jo gratis mobilt bredbånd hos Get også.

Lenke til kommentar

Kom på en ting som irriterer meg noe hinsides på lørdag.

Jeg er en del ute å reiser så for meg er kanskje dette litt mer relevant enn mange andre.

Når du sitter på toget, bussen eller flyet og feller ned det lille plastikk-bordet du har på setet foran, hvorfor har di da laget den kopp/flaske-holderen så utrolig meningsløs? Og da snakker jeg jo om den lille nedfelte kanten på bordet som MAX er 0,5 mm dyp. Skal ikke mer til enn en krapp sving eller en liten sky eller en litt for kraftig brems så dæljer det væske rundt overalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har en slektning som er blitt helt hjernevaska av scientologi , nesten umulig å snakke til han og når jeg snakker til han så får jeg liksom robot-svar tilbake uten noe dybde.

Han er jo oppegående så forstår ikke hvorfor han er blitt bondefanga av den scam-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...