Kea Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Synd at dere ble skadet men går du omkring i bare armer på denne tiden, sånn at det viser? Det må vel være veldig kaldt Nei, det gjør jeg ikke. Men tok meg for med hendene, ellers hadde jeg jo ramlet rett på ansiktet. Og jeg hadde ikke jakke på meg, kun genser siden jeg bare skulle ut i boden og hente noe. Huden ble jo da skrapt opp under genseren. Men gikk jo bra da, var bare veldig irriterende. Endret 19. november 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Jeg er håndtverker å jeg går i t-skjorte nesten hele året. Men det er fordi folk har det så forferdelig varmt i leilighetene sine.. Endret 19. november 2014 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Ja det er flere som gjør det. Ser rett som det er folk som går i t skjorter og kortbukser på vinter. Men jeg tenkte bare Banakrem kunne bruke en skjorte med lange armer( også inne) akkurat mens kuttene viser. Burde være en enkel løsning Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) At folk ikke klarer å skille mellom atferd i fellesareal og deres private søppelplass. Man burde oppføre seg BEDRE når man deler på noe, isteden oppfører folk seg værre enn hos seg selv/sine egne ting. Setet i bilen (felles for mange) var tilgriset med sjokolade. Det værste var den gangen setebeltet var tilgriset med myk sjokolade. En gang fant jeg en halvfull liten porselenskaffekopp. Flasker og kvitteringer ligger strødd. Og volumet på radioen på full guffe. Utrolig at sånne folk har lært seg å trekke ned i do. Endret 19. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Jeg må melde meg ut av statskirken IGJEN, etter at de har lagt meg til som medlem mot min vilje. Når skal denne svindelen ende? De stjeler statsstøtte! Og det får aldri konsekvenser. Noen burde seriøst settes i fengsel for dette her. En hvilken som helst annen organisasjon hadde fått konsekvenser for dette. "Det er jo bare å melde seg ut igjen" er vel det vanlige argumentet deres. Kirken får over 3 milliarder kroner i statlig støtte vært år. Kirken har dermed svindlet til seg mange titalls milliarder med skattepenger. Det virker som om de er over loven. Endret 19. november 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Er det noen måte å vite om man er med i et trossamfunn, uten å sjekke med hvert enkelt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Trur ikke det. Jeg sjekket bare med statskirken, da jeg de er den største synderen. Og jeg har måtte melde meg ut flere ganger. Hadde vært interessant å se Moskeene i norge svindle til seg milliarder, da hadde noen havnet i fengsel rimelig fort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Så lenge masse nordmenn døper seg, konfirmerer seg, gifter seg, begraver seg osv i den Norske kirke koster det å drive. De skal ha prester og forskjellig personell. Utstyr, vedlikhold etc etc.Folk vil ha tjenestene fra kirken men klager på at det kosterpenger å drive det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Staten bestemmer hvor mye penger Kirken får, det er uavhengig av antall medlemmer. Alle andre trossamfunner derimot, får utbetalinger basert på hvor mye kirken får og hvor mange medlemmer de har. Uansett burde kirken reduseres 100% til en privat greie, slik som de andre trossamfunnene. Så kan staten leie ut kirkene og sånt, siden det er kulturminner. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Det stemmer ikke at statskirken svindler til seg penger, derimot svindler de andre trossamfunn for penger. Statskireken får nemlig ikke penger basert på medlemmer. De får et satt beløp og alle andre trossamfunn får penger slik at de får like mye penger per hode som statskirken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Lurer på om det er penger i privat drift av gravlunder. Eller lov. Hvor gravlegges de som ikke er i statskirka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 "Woho endelig mandag jeg er så glad ny uke nye muligheter WOOP WOPP elsker livet everything i perfect TRENING SHOPPING SMINKE elsker alle alle elsker meg" Hold kjeft du vet godt at du lurer deg selv Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Så lenge masse nordmenn døper seg, konfirmerer seg, gifter seg, begraver seg osv i den Norske kirke koster det å drive. De skal ha prester og forskjellig personell. Utstyr, vedlikhold etc etc. Folk vil ha tjenestene fra kirken men klager på at det kosterpenger å drive det. Jeg er ikke døpt, ikke konfirmert, ikke gift og ikke død. Har vært i kirken 2 ganger i midt liv, på skoletur på barneskolen, og i dåpen til fettern min. Alikevell står jeg altså oppført som medlem, selv om jeg allerede har meldt meg ut to ganger, nå altså tre ganger. Tar vell ikke lange tiden før jeg er oppført som medlem igjen ... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Så lenge masse nordmenn døper seg, konfirmerer seg, gifter seg, begraver seg osv i den Norske kirke koster det å drive. De skal ha prester og forskjellig personell. Utstyr, vedlikhold etc etc. Folk vil ha tjenestene fra kirken men klager på at det kosterpenger å drive det. Det er jo tingen med det å melde seg ut av kirken. En vil jo ikke ha tjenestene fra kirken. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Det stemmer ikke at statskirken svindler til seg penger, derimot svindler de andre trossamfunn for penger. Statskireken får nemlig ikke penger basert på medlemmer. De får et satt beløp og alle andre trossamfunn får penger slik at de får like mye penger per hode som statskirken. Poenget mitt består, noen i den norske kirken burde settes i fengsel for dette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Lurer på om det er penger i privat drift av gravlunder. Eller lov. Hvor gravlegges de som ikke er i statskirka?I vanlige gravlunder. Det er gjerne kommunen som eier gravlundene. Uansett blir folk folk begravd der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Så lenge masse nordmenn døper seg, konfirmerer seg, gifter seg, begraver seg osv i den Norske kirke koster det å drive. De skal ha prester og forskjellig personell. Utstyr, vedlikhold etc etc. Folk vil ha tjenestene fra kirken men klager på at det kosterpenger å drive det. Det er jo tingen med det å melde seg ut av kirken. En vil jo ikke ha tjenestene fra kirken. Skattesystemet tar ikke hensyn til hvem som bruker hva. Det er en felleskasse, sånn er det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Poenget mitt består, noen i den norske kirken burde settes i fengsel for dette.Og hva skal de fengsles for? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Poenget mitt består, noen i den norske kirken burde settes i fengsel for dette.Og hva skal de fengsles for? Dokumentfalsk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Ja det er flere som gjør det. Ser rett som det er folk som går i t skjorter og kortbukser på vinter. Men jeg tenkte bare Banakrem kunne bruke en skjorte med lange armer( også inne) akkurat mens kuttene viser. Burde være en enkel løsning Det gjør jeg, men det går nokså langt opp så det synes hvis jeg har armene opp. Menmen, det er vel ikke et så stort problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå