Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Å herrgud nå ødelegger du jo ALT Irriterer meg at drittunger som deg fortsatt får lov til å poste på diskusjon.no :/ Skaper jo bare kvalme overalt hvor du poster du. Ja det var jo jævla saklig. Fuck off. Oh the irony. Endret 23. desember 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Oh the shitface. Kan ikke du bare dra til helvete, VÆR SÅ SNILL! Lenke til kommentar
Populært innlegg The Doctor Skrevet 23. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 "xD" irriterer. Makan til ekkel smiley. 10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Oh the shitface. Kan ikke du bare dra til helvete, VÆR SÅ SNILL! 6 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Aldri ein kjedeleg dag i denne tråden Irriterer at systra mi rett og slett er dum. Fjortis, sjølv om ho er tolv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Haha, litt moro må man jo ha det! Men det er vel ganske normalt å være fjortis selv om man er 12. Trodde det var da man typisk var fjortis jeg? Selv om det ideelt sett er når man er 14. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Systrar är ondska. Min syster hör på negermusik hela dagen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Eysteinn, anser du deg selv som rasist? Jeg bare lurer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 De to mest irriterende tingene i det siste: - Haldensere Au. Care to elaborate? Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 De to mest irriterende tingene i det siste: - Haldensere Au. Care to elaborate? Skal ikke generalisere, men det gjelder noen av dere. Jeg jobber på en av de større bedriftene rett utenfor sentrum som driver med kabler og slike fiffige ting og det går vanvittig mye rart gjennom porten. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Eysteinn, anser du deg selv som rasist? Jeg bare lurer. Nejdå. Men hip hop kommer ifrån Afrika. "Negermusik" är inte värre än att säga "Norsk musik" Problemet är att afrika är en kontionent, inte ett land. Afrikaner kallar sig själv negrer, så varför skall inte vi göra det? Edit: Musiken kommer från USA, men har sina rötter i Afrika. Endret 23. desember 2010 av Eysteinn inn illráði 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Eysteinn, anser du deg selv som rasist? Jeg bare lurer. Nejdå. Men hip hop kommer ifrån Afrika. "Negermusik" är inte värre än att säga "Norsk musik" Du har et poeng. Men neger har blitt et negativt ladd utrykk i samfunnet vårt, så det fikk meg til å reagere. Hiphop har vel opphav i USA så vidt jeg vet? Afroamerikanere? Er jeg helt på tur? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Ville heller sammenlignet det med "Whiteboymusic" da.. Lenke til kommentar
Betico Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Hva som irriterer? Det er ganske mye, spørsmålet er om du kan leve med det :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Men hip hop kommer ifrån Afrika. "Negermusik" är inte värre än att säga "Norsk musik" Hip hop kommer vel rettere sagt ifra Amerika. Nærmere bestemt undergrunnsmiljøet i New York på 70-tallet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Irriterer meg at butikkene stenger klokken 20 og jeg har fortsatt ikke funnet gave til mamma. Fuck! Lenke til kommentar
Betico Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Irriterer meg at butikkene stenger klokken 20 og jeg har fortsatt ikke funnet gave til mamma. Fuck! Det er åpent i morgen tidlig og Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Frekk i kjeften er du også, din jævla guttevalp. :!: Du er største 14tizzen jeg noen gang har snubla over her inne, værre enn Wendelinho. http://www.youtube.com/watch?v=eEhDZN0RFjw Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Det er åpent i morgen tidlig og Sant det, men da sover jeg Men fikk kontakt med en kompis nå, som er på jakt etter gave til dama, så da tar vi guttetur til kjøpesenteret... Hater butikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå