Pentumsmart Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Kaldt! Måking! Kaldt! Lite steder å bevege seg! Kaldt! Mega kadlt å trene på kvelden ute! Glatt! Kaldt! Tullball! Tørr kulde og snø føles jo langt mildere enn 2-3 varmegrader, høy luftfuktighet og vind... Vel, ikke for meg! Jeg klarer meg bra når snøen er borte, fryser mindre på fingre og tær, men så snart snøen begynner å falle og flytter inn, blir det langt værre. Helt jævelig når det er mye. Skal sies at jeg har noe som heter Raynauds syndrom, så det er værre for meg enn andre. Endret 21. oktober 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Motstandsbevegelsen flyktet ikke. Hvorfor skal JEG det? Jeg er glad i landet mitt, selv om det er et mildt fascistisk flertallsdiktatur. Mitt syn er at selvmotsigelser ikke eksisterer. Jaha, selvmotsigelser eksisterer ikke tydligvis. Endret 21. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snø. Gjør meg mest glad, men ganske sur også.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 SNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØSNØ-maset her på forumet irriterer! Faen heller! Det er jo nesten som det forbanna plussmafia-maset noen sider tilbake. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 irriterer meg over at det er så nye mer vrient å browse diskusjon på mobilen enn på pcen. Slaps er også irriterende, enda verre en snø. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 irriterer meg over at det er så nye mer vrient å browse diskusjon på mobilen enn på pcen. Slaps er også irriterende, enda verre en snø. Det er våt, ekkel, skitten snø. Det er derfor få liker snø. JÆVLA SNØMAS! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Irriterer meg over at øynene mine bare har blitt værre. FÅtt ny medisin nå så, satser på på at jeg ikke blir blind. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hva er det som gjør at du får øyebetennelse? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Å se for mye OT. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hva er det som gjør at du får øyebetennelse? Aner ikke. For å gjøre vondt verre har jeg også eksem på øyelokkene. :/ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 og da stoppet vi OT, folkens.. Dårlige filmer irriterer Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Irriterer meg også at jeg enda ikke har fjernet "Forelsket. Hva nå?"-tråden til Wendelinho. Og At jeg ikke har slettet "den store kjærlighetstråden" Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 "Kan du hjelpe meg å skifte til vinterdekk på bilen " Aaww søte jenter som ikke klarer noe selv :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Feil tråd casanova! 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Meg selv akkurat nå. Kan jobbe mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 at det skal vere så JÆVLA kaldt ute! får nesten lyst til å flytte til syden eller noe sånt når jeg blir 18. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Folk som bare slenger ut "det er bare å flytte" i hytt og pine irriterer. Kunne ikke vært mer enig i det. ________ Været her irriterer. Ene øyeblikket er det sol og klar himmel, neste høljer det ned og blåser noe jævlig, så er det plutselig sol igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hva er det som gjør at du får øyebetennelse? Sikkert pga snø. Hvit, våt og kald snø. Forøvrig, patetisk å se hvisse brukere (skal ikke navngi) oppføre seg som kids (noe de er, <89 vet du) og så prøve å være så forbanna voksne og ansvarlige et par minutter/timer senere. På. Et. Fuckings. Forum. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tanken på at jeg ikke skal få tak i Metallica-biletter neste gang de kommer! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Folk som ikke nevner navn Vetlevoksne barn Ungdommer som tror de blir kulere av å banne mye Den frekke og utakknemlige nevøen min Folk som hinter til å få f.eks godteri når jeg sitter på bussen. "åh.. Du har godteri du ja.. Det har ikke jeg... .... " "Oi.. Du var heldig.." "Åh! Det så godt ut!" JA, DET ER GODT! OG DU FÅR IKKE VED Å HINTE! Hadde du spurt, så kanskje! [før noen kommenterer det: Folk som har det morsomt ved å si "hah, ser ut som caps-locken har hengt seg opp her ja..] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå