Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Posten... makan til rotehuer skal man lete lenge etter. Fortolla forsendelse selv og sendt inn papirer på at mva er betalt, men likevel får jeg mva krav og hele røkelet og kan ikke hente ut forsendelsen. Jævla amatører.

Har en bru til salgs til deg i SF hvis du tror du får god service her i Norge , heh.....

Moah......moah powah :D

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å gi et kompliment uten å samtidig snakke noen ned.

"Håndtverkere må være stolte av bakgrunnen sin! Vi må slutte å snakke ned arbeidsgrupper".

"Helt enig, slutt å rakk ned på arbeidsgrupper slik som de ubrukelige akademikerne gjør!".

*på en sak med et bilde av en pen jente som ville bli lege*

"Åh, men hun er så pen! Hun burde ikke bli lege, men heller modell!"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

En drittsekk av en tysker prøver å nekte meg rettmessig refusjon mht svindel , han er skyldig meg 1800$ og jeg er rett og slett eitrende forbanna.

Å tulle med meg er en jævla dårlig ide , jeg glemmer aldri !

Tror jeg skal kontakte et dansk inkassobyrå , jeg er lei av røverhistoriene til denne tyskern ("er borte på ferie , ikke returner tingene før jeg kommer hjem"....bull-føkking-shit !)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Vasket opp i sta og klarte å kutte meg selv på underarmen så det ser ut som jeg driver og kutter meg selv, noe jeg ikke gjør..

Jeg snublet og skrapte opp alt av hender og armer i går. Føler med deg. :(

Irriterende, ikke sant? Jeg fikk det akkurat vertikalt på underarmen, så folk får nok helt feil inntrykk :p

Lenke til kommentar

Jeg må melde meg ut av statskirken IGJEN, etter at de har lagt meg til som medlem mot min vilje.

Når skal denne svindelen ende? De stjeler statsstøtte! Og det får aldri konsekvenser. Noen burde seriøst settes i fengsel for dette her.

En hvilken som helst annen organisasjon hadde fått konsekvenser for dette. "Det er jo bare å melde seg ut igjen" er vel det vanlige argumentet deres.
Lenke til kommentar

Vasket opp i sta og klarte å kutte meg selv på underarmen så det ser ut som jeg driver og kutter meg selv, noe jeg ikke gjør..

Irriterende, ikke sant? Jeg fikk det akkurat vertikalt på underarmen, så folk får nok helt feil inntrykk :p

Synd at dere ble skadet :( men går du omkring i bare armer på denne tiden, sånn at det viser?

Det må vel være veldig kaldt

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Synd at dere ble skadet :( men går du omkring i bare armer på denne tiden, sånn at det viser?

Det må vel være veldig kaldt

Er ikke det at jeg ble "skadet", det gjør absolutt ingenting.

Er du ute hele døgnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...