koots Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Billettappen er jo genial. Ha den klar/oppe, ser du kontrollør på neste stopp, trykk og kjøp. Funker best hvor det er kort avstand mellom stoppene, da det er litt mer troverdig å ha en billett som ble kjøpt for 1 min siden da og strengt tatt ikke er aktiv enda, men står jo "boarding allowed". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Billettappen er jo genial. Ha den klar/oppe, ser du kontrollør på neste stopp, trykk og kjøp. Funker best hvor det er kort avstand mellom stoppene, da det er litt mer troverdig å ha en billett som ble kjøpt for 1 min siden da og strengt tatt ikke er aktiv enda, men står jo "boarding allowed". Hva med å justere det moralske kompasset og kjøpe billetten når du skal? Snikere belaster de som er ærlige og faktisk kjøper billett. Når billettene blir dyrere så sniker flere, som gjør de enda dyrere og skaper en catch-22. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Tror ikke jeg har nerver til å sitte å nistirre etter kontrollører og panikkjøpe billett på telefonen, men tanken har slått meg ja... Som student med jobb er månedskort relativt billig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 At mobilen min ble fucka da jeg installerte nyeste firmware-update. >< Ser ut som om jeg må dra frem 3310-en igjen … Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Når begge heisene i blokken blir opptatt og bruker flere minutter til å komme til etasjen, slik at jeg mister den t-banen jeg hadde tenkt. Noen ganger har jeg bare så dårlig timing på sånt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Ikke nok med at telefonen er fucka, tenkte å kjøre til jobb, men scooteren døde 90 meter borte i gata. Kom selvfølgelig for sent siden jeg måtte gå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Ikke nok med at telefonen er fucka, tenkte å kjøre til jobb, men scooteren døde 90 meter borte i gata. Kom selvfølgelig for sent siden jeg måtte gå.Livet går virkelig ikke din vei nei av og til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Absolutt blåmandag i dag, ja. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Pisset om at man må kunne føle negative følelser for å føle positive følelser, og at lykke og ulykkelighet på en måte henger sammen. Dette er noe som noen har funnet på, rett og slett. Jeg burde vært verdens lykkeligste ut i fra denne logikken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Drittdag i dag ja. Masse gammelt lurv og tabber og sånne backslash plaget meg i hele dag. Typisk mandag. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Jeg bruker 1200 kr på togbillett hver måned. Lite som irriterer meg mer enn folk som sniker på kollektivtransport.Men det er greit å laste ned fra nettet Altså?Når sa jeg at det er greit? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Helt ok mandag hittil men, det irriterer meg at jeg ikke har baller til å gå bort å snakke med deilige jenter som ser interesserte ut da jeg er ute på byen. Selv om blikkene møtes flere ganger og vi smiler til hverandre. Godt jeg har dame, for jeg kommer aldri til å klare/tørre å sjekke opp noen:p Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Godt jeg har dame, for jeg kommer aldri til å klare/tørre å sjekke opp noen:p Var det hun som sjekket opp deg da? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Nei, vi ble kjent igjennom en felles venn, på en hjemmefest Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Jeg bruker 1200 kr på togbillett hver måned. Lite som irriterer meg mer enn folk som sniker på kollektivtransport. Det som irriterer mer er når folk forventer at andre skal gjøre kaste bort penger bare fordi du gjør det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Det er ikke bortkasting av penger når du betaler for en tjeneste du bruker. Det er bare helt vanlig. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Bottomless scroll. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Jævlig irriterende at jeg rødmer så lett, det burde gitt seg i løpet av ungdomsårene. Det er så irriterende når jeg begynner å rødme av noe som egentlig ikke engang er så flaut, så blir jeg bare varmere og varmere av tanken på at jeg kan rødme av noe som det er flaut å bli flau av. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Dritseint med Edel 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Drittlei se det trøtte trynet til Magnus Carlsen overalt. Nei det var ikke fint sagt. Sorry Carlsen. Endret 11. november 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå