hermosa Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 kristineekstremister på lik linje som muslimskeekstremister. De er like ille, bare så synd at de ikke innser det selv at de er det… Finnes en her på forumet. haha Dette ordet var morsomt . Disse ekstremistordene skal være adskilt. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 kristineekstremister på lik linje som muslimskeekstremister. De er like ille, bare så synd at de ikke innser det selv at de er det… Finnes en her på forumet. haha Dette ordet var morsomt . Disse ekstremistordene skal være adskilt. Hvem sikter du til her på forumet? Begynner navnet på "S"? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 kristineekstremister på lik linje som muslimskeekstremister. De er like ille, bare så synd at de ikke innser det selv at de er det Finnes en her på forumet. haha Dette ordet var morsomt . Disse ekstremistordene skal være adskilt. Stussa litt på det selv Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Ohh no..buhu Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Hukommelsen min noen ganger. Kjedet vettet av meg i går kveld og husket selvsagt i dag morges at jeg egentlig har en del å gjøre. Og hvorfor i hel.. må sjefen alltid gå forbi på mine pauser? Jobber effektivt men pga dårlig timing blir det feil inntrykk uansett.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Hukommelsen min noen ganger. Kjedet vettet av meg i går kveld og husket selvsagt i dag morges at jeg egentlig har en del å gjøre. Og hvorfor i hel.. må sjefen alltid gå forbi på mine pauser? Jobber effektivt men pga dårlig timing blir det feil inntrykk uansett.. Er en sånn 'forbannelse' over deg også ja. Det har hvertfall eg. Treffer alltid på de jeg ikke vil på feil tidspunkt og vice versa. Merkelige greier men veldig slitsomt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Nei, ikke akkurat forbannelse, men dårlig sitteplass rett ved kjøkkenet og dassen. Tror jeg har nevnt et hundetalls ganger nå hvordan jeg hater å sitte i åpent landskap. Eneste forbannelsen jeg har er hukommelsen. I forrige innlegg glemte jeg selvsagt å nevne at jeg må begynne med posti-it lapper overalt i leiligheten, selv om jeg tenkte på det før jeg begynte å skrive innlegget. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Må klatre i en vaklete, bøyd og ganske høy stige. Jeg som har høydeskrekk og alt. Ikke se ned ikke se ned ikke se ned ikke se ned ikke se ned.... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Solen dukket opp etter flere uker med regn. Blir bare varmt, alt for lyst og jævlig. Natt hele året takk! Endret 6. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Solen dukket opp etter flere uker med regn. Blir bare varmt, alt for lyst og jævlig. Natt hele året takk! Varmt? I dag? Hvor er det du bor? Her var det jævlig kaldt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har ingenting imot boller med rosin. Jeg godtar motvillig at Tine tilsetter litt pasjonsfrukt i melonyoghurten. Men grønn te med SITRON er ren ondskap. Det står jo ei flaske sitronsaft der, så folk kan tilsette sitronen selv hvis de vil. Sitron er godt i mange desserter og brus. Men det ødelegger teen fullstendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Toalettdørene på flyplasser : dører skal åpnes UTOVER for faen......ikke innover ! Synd Norris er en slik "kristen-fundamentalist"......... Endret 6. november 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Toalettdørene på flyplasser : dører skal åpnes UTOVER for faen......ikke innover ! Synd Norris er en slik "kristen-fundamentalist"......... Jeg synes det er mer unntaket enn regelen at toalettdører går utover, så jeg er enig med deg. Hvem er Norris, og hva har han/hun med toalettdører å gjøre? Endret 6. november 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Toalettdørene på flyplasser : dører skal åpnes UTOVER for faen......ikke innover ! Synd Norris er en slik "kristen-fundamentalist"......... De er nok så man ikke skal slå døra inni forbigående passasjerer og ansatte. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Ryanair har dører som slår utover. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 men 59% gjelder både måned og år10% rente per måned er ikke det samme som 10% rente per år. Månedlig rente på 10% på et beløp på 100 kroner, over 1 år: Måned Beløp Økning (rente) 1 100.00 2 110.00 10% 3 121.00 10% 4 133.10 10% 5 146.41 10% 6 161.05 10% 7 177.16 10% 8 194.87 10% 9 214.36 10% 10 235.79 10% 11 259.37 10% 12 285.31 10% Årlig rente på 10% på samme beløp over 1 år gir 110 kr. Så 10% rente per måned = ca 280% rente per år. Det er vel ikke vanlig å betale renter av den siste prisen? Man betaler jo renter ut i fra det første beløpet. Er jo derfor man ofte ser fastpris per måned ved avtale om renter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Når man sier "Norris" så er det som regel Chuck Norris folk mener.......... Er jo bare å åpne dodøra forsiktig og ikke smelle den i trynet på folk liksom........skjønner ikke hvorfor det er et så stort problem å gjøre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Selgere og tiggere som står midt i inngangen til butikker der du er nødt passere. Blir bare mer og mer av det visst.Så ser de bedende og forventningsfullt på deg med sånne typiske øyne da. Usj. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Er visst ikke mulig å logge inn på Coolstuff.no og sjekke ordrestatus. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Det er vel ikke vanlig å betale renter av den siste prisen? Man betaler jo renter ut i fra det første beløpet. Er jo derfor man ofte ser fastpris per måned ved avtale om renter?Eksempelet mitt tok ikke for seg avbetaling, bare hvordan et beløp øker med en viss rentesats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå