Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

kristineekstremister på lik linje som muslimskeekstremister. De er like ille, bare så synd at de ikke innser det selv at de er det… Finnes en her på forumet. haha

 

Dette ordet var morsomt ;). Disse ekstremistordene skal være adskilt. Hvem sikter du til her på forumet? Begynner navnet på "S"?

 

Lenke til kommentar

Hukommelsen min noen ganger. Kjedet vettet av meg i går kveld og husket selvsagt i dag morges at jeg egentlig har en del å gjøre. Og hvorfor i hel.. må sjefen alltid gå forbi på mine pauser? Jobber effektivt men pga dårlig timing blir det feil inntrykk uansett..

 

Er en sånn 'forbannelse' over deg også ja. Det har hvertfall eg. Treffer alltid på de jeg ikke vil på feil tidspunkt og vice versa. Merkelige greier men veldig slitsomt.

Lenke til kommentar

Nei, ikke akkurat forbannelse, men dårlig sitteplass rett ved kjøkkenet og dassen. Tror jeg har nevnt et hundetalls ganger nå hvordan jeg hater å sitte i åpent landskap.

 

Eneste forbannelsen jeg har er hukommelsen. I forrige innlegg glemte jeg selvsagt å nevne at jeg må begynne med posti-it lapper overalt i leiligheten, selv om jeg tenkte på det før jeg begynte å skrive innlegget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Toalettdørene på flyplasser : dører skal åpnes UTOVER for faen......ikke innover !

 

Synd Norris er en slik "kristen-fundamentalist".........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Toalettdørene på flyplasser : dører skal åpnes UTOVER for faen......ikke innover !

 

Synd Norris er en slik "kristen-fundamentalist".........

 

Jeg synes det er mer unntaket enn regelen at toalettdører går utover, så jeg er enig med deg.

 

Hvem er Norris, og hva har han/hun med toalettdører å gjøre?

Endret av Hermosa
Lenke til kommentar

 

men 59% gjelder både måned og år

10% rente per måned er ikke det samme som 10% rente per år.

 

Månedlig rente på 10% på et beløp på 100 kroner, over 1 år:

Måned Beløp  Økning (rente)
 1    100.00  
 2    110.00  10%
 3    121.00  10%
 4    133.10  10%
 5    146.41  10%
 6    161.05  10%
 7    177.16  10%
 8    194.87  10%
 9    214.36  10%
10    235.79  10%
11    259.37  10%
12    285.31  10%
Årlig rente på 10% på samme beløp over 1 år gir 110 kr.

 

Så 10% rente per måned = ca 280% rente per år.

 

 

Det er vel ikke vanlig å betale renter av den siste prisen? Man betaler jo renter ut i fra det første beløpet. Er jo derfor man ofte ser fastpris per måned ved avtale om renter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Når man sier "Norris" så er det som regel Chuck Norris folk mener..........

 

Er jo bare å åpne dodøra forsiktig og ikke smelle den i trynet på folk liksom........skjønner ikke hvorfor det er et så stort problem å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...