Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan forteller man til noen at de skal slutte å spraye dritt over hele toalettet, uten at man gir et dårlig inntrykk?

Er det ikke du som pleier å bruke urinstrålen til å vaske vekk bæsj fra porselenet og belønne deg selv med en Cola hvis du får vekk alt? Det du beskriver må jo være drømmesituasjon for deg.

 

 

Det er godt jobbet når du husker noe jeg selv ikke kan huske å ha sagt. Godt at noen følger med på hva jeg sier.

 

Men å pisse utenfor doskålen og oppover toalettsetet gjør ikke akkurat situasjonen bedre.

Lenke til kommentar

 

Trodde ikke det gikk an å bruke overskrift på innlegg her.

 

Når noen lager en tråd, må de nødvendigvis ha en overskrift eller en tittel, eller hva du vil kalle det.

 

 

En viss forskjell på tråd og innlegg. Hvor ofte ser du en tråd der det står "Hjelp!" som overskrift uten noe mer?

Det er vel ikke tillatt engang og blir fort endret de få gangene det eventuelt skjer.

Jaja mulig det skjer oftere enn jeg tror.

Lenke til kommentar

 

 

Trodde ikke det gikk an å bruke overskrift på innlegg her.

 

Når noen lager en tråd, må de nødvendigvis ha en overskrift eller en tittel, eller hva du vil kalle det.

 

 

En viss forskjell på tråd og innlegg. Hvor ofte ser du en tråd der det står "Hjelp!" som overskrift uten noe mer?

Det er vel ikke tillatt engang og blir fort endret de få gangene det eventuelt skjer.

Jaja mulig det skjer oftere enn jeg tror.

 

 

Nå må jeg be om unnskyldning. Jeg vet ikke hvordan jeg tenkte da jeg skrev mitt første innlegg. Jeg mente selvfølgelig "tråd".

 

Jeg vet ikke om hvordan praksis er på dette forumet, men i andre fora har jeg sett bare ett ord som overskrift flere ganger.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at en venn av meg aldri er klar når jeg skal hente han. Jeg må alltid vente 3-4 min på han, selv om vi har avtalt et klokkeslett og jeg så å si alltid er presis.

Så klarte han å si i dag da han skulle møte dama at han måtte rekke å plukke henne opp på busstasjonen. Han hadde litt tid på seg og vi var rett ved, så jeg lurte på hvorfor han stresset. Jo, det var fordi han likte å være presis,og hatet at folk venter på han, og jeg måtte forstå at når han ikke hadde sett dama på 2 uker så ville han stå å vente på henne til hun kom med bussen. Merket jeg ble provosert da.

 

Kanskje det er fordi jeg er jævlig sliten, men det irriterer veldig siden jeg faktisk vurderer å fortelle han at det hadde vært fint om han var klar siden vi avtaler klokkeslett og jeg alltid må vente på han.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at en venn av meg aldri er klar når jeg skal hente han. Jeg må alltid vente 3-4 min på han, selv om vi har avtalt et klokkeslett og jeg så å si alltid er presis.

Så klarte han å si i dag da han skulle møte dama at han måtte rekke å plukke henne opp på busstasjonen. Han hadde litt tid på seg og vi var rett ved, så jeg lurte på hvorfor han stresset. Jo, det var fordi han likte å være presis,og hatet at folk venter på han, og jeg måtte forstå at når han ikke hadde sett dama på 2 uker så ville han stå å vente på henne til hun kom med bussen. Merket jeg ble provosert da.

 

Kanskje det er fordi jeg er jævlig sliten, men det irriterer veldig siden jeg faktisk vurderer å fortelle han at det hadde vært fint om han var klar siden vi avtaler klokkeslett og jeg alltid må vente på han.

 

Det er ikke noe å vurdere engang. Si det rett ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Irriterer meg over at en venn av meg aldri er klar når jeg skal hente han. Jeg må alltid vente 3-4 min på han, selv om vi har avtalt et klokkeslett og jeg så å si alltid er presis.

Så klarte han å si i dag da han skulle møte dama at han måtte rekke å plukke henne opp på busstasjonen. Han hadde litt tid på seg og vi var rett ved, så jeg lurte på hvorfor han stresset. Jo, det var fordi han likte å være presis,og hatet at folk venter på han, og jeg måtte forstå at når han ikke hadde sett dama på 2 uker så ville han stå å vente på henne til hun kom med bussen. Merket jeg ble provosert da.

 

Kanskje det er fordi jeg er jævlig sliten, men det irriterer veldig siden jeg faktisk vurderer å fortelle han at det hadde vært fint om han var klar siden vi avtaler klokkeslett og jeg alltid må vente på han.

 

Det er ikke noe å vurdere engang. Si det rett ut!

 

Takk for støtten ! :) Deilig å høre at andre også reagerer på det. Da skal jeg fortelle det til han neste gang vi er sammen :)

Endret av Robinhood93
Lenke til kommentar

 

 

Irriterer meg over at en venn av meg aldri er klar når jeg skal hente han. Jeg må alltid vente 3-4 min på han, selv om vi har avtalt et klokkeslett og jeg så å si alltid er presis.

Så klarte han å si i dag da han skulle møte dama at han måtte rekke å plukke henne opp på busstasjonen. Han hadde litt tid på seg og vi var rett ved, så jeg lurte på hvorfor han stresset. Jo, det var fordi han likte å være presis,og hatet at folk venter på han, og jeg måtte forstå at når han ikke hadde sett dama på 2 uker så ville han stå å vente på henne til hun kom med bussen. Merket jeg ble provosert da.

 

Kanskje det er fordi jeg er jævlig sliten, men det irriterer veldig siden jeg faktisk vurderer å fortelle han at det hadde vært fint om han var klar siden vi avtaler klokkeslett og jeg alltid må vente på han.

 

Det er ikke noe å vurdere engang. Si det rett ut!

 

Takk for støtten ! :) Deilig å høre at andre også reagerer på det. Da skal jeg fortelle det til han neste gang vi er sammen :)

 

 

Bra! Neste gang du kommer til avtalt møteplass og din venn ikke er der og heller ikke har gitt noen beskjed, kjører du bare videre. Hvis han er frekk nok til å klage, sier du at han bryter betingelsene. Du er ikke hans privatsjåfør. Stå på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan forteller man til noen at de skal slutte å spraye dritt over hele toalettet, uten at man gir et dårlig inntrykk?

Er det ikke du som pleier å bruke urinstrålen til å vaske vekk bæsj fra porselenet og belønne deg selv med en Cola hvis du får vekk alt? Det du beskriver må jo være drømmesituasjon for deg.

 

 

Det er godt jobbet når du husker noe jeg selv ikke kan huske å ha sagt. Godt at noen følger med på hva jeg sier.

 

Men å pisse utenfor doskålen og oppover toalettsetet gjør ikke akkurat situasjonen bedre.

 

På jobb i dag så ba jeg de jeg jobber med om å spise mer fiber, da de har et helt enormt forbruk av dopapir. Det er bare å si ifra :wee:

Lenke til kommentar

 

 

 

Irriterer meg over at en venn av meg aldri er klar når jeg skal hente han. Jeg må alltid vente 3-4 min på han, selv om vi har avtalt et klokkeslett og jeg så å si alltid er presis.

Så klarte han å si i dag da han skulle møte dama at han måtte rekke å plukke henne opp på busstasjonen. Han hadde litt tid på seg og vi var rett ved, så jeg lurte på hvorfor han stresset. Jo, det var fordi han likte å være presis,og hatet at folk venter på han, og jeg måtte forstå at når han ikke hadde sett dama på 2 uker så ville han stå å vente på henne til hun kom med bussen. Merket jeg ble provosert da.

 

Kanskje det er fordi jeg er jævlig sliten, men det irriterer veldig siden jeg faktisk vurderer å fortelle han at det hadde vært fint om han var klar siden vi avtaler klokkeslett og jeg alltid må vente på han.

 

Det er ikke noe å vurdere engang. Si det rett ut!

 

Takk for støtten ! :) Deilig å høre at andre også reagerer på det. Da skal jeg fortelle det til han neste gang vi er sammen :)

 

 

Bra! Neste gang du kommer til avtalt møteplass og din venn ikke er der og heller ikke har gitt noen beskjed, kjører du bare videre. Hvis han er frekk nok til å klage, sier du at han bryter betingelsene. Du er ikke hans privatsjåfør. Stå på! :)

 

Nå pleier jeg alltid å hente han. Da står jeg alltid i gården hans i noen minutter, selv om vi avtaler klokkeslett. Sender alltid mld med en gang jeg kommer dit.

 

Han har vært litt rar i det siste. Litt småfrekk på andre ting også, men jeg har valgt å overse det fordi jeg veit han ikke mener noe vondt. I tillegg blir han overasket over hvem som snakker med meg. Det virker som han ikke tror jeg har venner. Sannheten er jo at jeg ar mange venner, og det er rart han ikke veit hvor mange jeg faktisk kjenner. Føler at han trykker meg litt ned, så jeg vurder og trekke meg litt vekk en periode så jeg kan ta litt vare på meg selv, ellers vil det gå inn på meg. Han har nemlig ofte negative tanker om andre. Det føles ofte ut som han har et litt negativt syn på meg. Litt som om han ikke veit hvor verdifull jeg er. Han ser faktisk ikke hvor mange som setter pris på at jeg er meg. Har hatt den følelsen av at han tror jeg henger med han fordi jeg ikke har andre, det stemmer ikke.

Du har nok rett. Jeg burde si i fra, og prate litt med han. Kanskje jeg kan hjelpe han hvis det er noe, men det er også viktig at jeg forteller hva jeg føler om ting.,

Beklager langt innlegg. Måtte bare lufte hjertet litt.

Takk for hjelpen ! :) God helg :)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som er galt i hodet på den norske befolkningen. De rusler rundt på halloween, en svært ikke-norsk tradisjon, og forventer godteri. Ekkelt lavmål og en tradisjon vi helt klart kan klare oss uten her i Norge. Eventuelt kan disse skitne barna og foreldrene ta i bruk en eldre norsk tradisjon kalt julebukk. Mulig det er for mye jobb, da foreldre i dag avler late drittunger.

 

Minner meg litt om en del av ungdommen som hadde sommerjobb der jeg jobbet en stund. Makan til stakkarslig jobbmoral har jeg ikke sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...