chokke Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Blizzard dominerer spillverden. Ferdig med den saken. Activision-Blizzard* Såklart, kommer ann på hva du mener med 'dominerer'. Lager de beste spillene? Neeeeh, størst markedsandel? Kanskje. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) CoD ja...orker ikke å kjøpe det, får bare en sånn fjortisfølelse. Synd at du er så redd for å fremstå som en fjortiss da. Litt rart at du spiller WoW da, er det ikke? Can i get a OH SNAP here!! Endret 23. desember 2010 av dotten☻ 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Huff. FPS spill på console irriterer meg så grenseløst. Hvem kom med den idéen? Burde vært skutt. Makan til dårlig skvip skal man lete lenge etter. THIS. Er nok av de her jeg bor, som mener konsoll er en gudegave til FPS spill og mener at en PC er til for å henge på msn, skrive dokumenter i word og generelt bare en stor lagringsstasjon for bilder og annet skvip. Man kan ikke spille på PC, bare konsoll. Inni hampens irriterende. 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Blizzard dominerer spillverden. Ferdig med den saken. Activision-Blizzard* Såklart, kommer ann på hva du mener med 'dominerer'. Lager de beste spillene? Neeeeh, størst markedsandel? Kanskje. Størst markedsandel er det jeg tenker på. Blizzard er det spillselskapet som helt klart har flest kunder. Hvorvidt spillene deres er noe bedre enn andre, er jo en diskusjon man gjerne kan ta. Når det er sagt, så er det ikke for ingenting at de har så mange spillere, da. Det som gjør at de ikke er enda større, er at de mangler et godt fps spill. Noe jeg tviler på at det kommer til å lage også. Endret 23. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) CoD ja...orker ikke å kjøpe det, får bare en sånn fjortisfølelse. Synd at du er så redd for å fremstå som en fjortiss da. Litt rart at du spiller WoW da, er det ikke? Can i get a OH SNAP here!! Fremstå som fjortis? Jeg sa f-ø-l-e-l-s-e. Og som om WoW kan sammenliknes. Masse folk i alle aldersgrupper som spiller det. Edit: du kan jo "snappe" deg selv en viss plass. Endret 23. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Det er da folk i alle aldersgrupper som gamer cod også. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg lager min første strek ever på forumet ____________________________________________________ Irriterer meg at jeg ikke for lov til å dra ut Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Du lagde streken feil btw. [hr] Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg er ikke gammel kun mange år 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Alder er bare et tall. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Si det til WarpX Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Når folk spør om helt selvforklarende ting. "Skal du ut en tur?" Nei, jeg ville bare teste jakken og lua mi her i døråpningen. DERP. 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Spør man "Skal du ut en tur?" i en slik situasjon, så er det ikke for å få ja/nei tilbake. Da spør man gjerne fordi man lurer på hvor du skal, og hvor lenge du blir borte. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Å herrgud nå ødelegger du jo ALT Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 It's what I do. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Å herrgud nå ødelegger du jo ALT Irriterer meg at drittunger som deg fortsatt får lov til å poste på diskusjon.no :/ Skaper jo bare kvalme overalt hvor du poster du. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 OH SHIT! RUN FOR IT! THIS MEANS TROUBLE! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Å herrgud nå ødelegger du jo ALT Irriterer meg at drittunger som deg fortsatt får lov til å poste på diskusjon.no :/ Skaper jo bare kvalme overalt hvor du poster du. Ja det var jo jævla saklig. Fuck off. 2 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Så sinte alle er i dag. Kan ikke alle bare være venner, det er jul Den kommentaren var litt gay xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå