Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lavkarbo.

Må få kontroll på blodsukkeret, og skal dermed prøve lavkarbo igjen.

 

Ost, ost, ost og atter jævla ost.

"Lavkarbopasta!" Kokt ost!

"Lavkarbopizza!" Stekt ost og egg!

"Lavkarbolasagne" Tomatsaus og to kilo ost!

"Lavkarbofrokost!" Egg, bacon og ost!

 

Også har vi jo de geniene som påstår at fruktose er bra for diabetikere. Og de som reklamerer med "uten sukker" for så å presse i flere kilo med søt frukt. Og de som anbefaler folk å bytte brus med juice.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

"Det er stygt å være tynn" svar: "enig ekte kvinner har former og noe å ta i!!!!"

 

"Det er stygt å væte feit" svar: "jævla mobber håper du skammer deg mange sliter med overvekt!!!!"

 

Har ikke ord

Lenke til kommentar

Kles/undertøysreklamer på TV og andre steder generelt, spesielt de fra H&M. Modellene de bruker i reklamene er jo syltynne, det er jo ikke fint en gang, etter min mening ihvertfall, og det gir jo et feil bilde av hvordan jenter i tenårene "skal være"... "plussize" modellene er etter min mening slik vanlige kvinnfolk pleier å se ut... Litt former men ikke for stor.. Ser jo ikke ut som de er "plus" en gang, men heller "normal"

Lenke til kommentar

Og de som reklamerer med "uten sukker" for så å presse i flere kilo med søt frukt.

Sukker er raffinert og krystallisert sukrose.

 

Mennesket er en alteter. Hvis man ikke tåler normale mengder korte karbohydrater, som en skive brød under bacon og egg vil jeg påstå at man har en sykdom. For dette er absolutt ikke normalt. Absolutt ikke.

 

Denne sykdommen er for øvrig enkel å kurere, man kan ta hydrokortison eller noe annet som fungerer som kortisol i kroppen, som lakrispulver. Kortisol er et hormon som bidrar til å regulerer blodsukkeret. For lite = for lavt blodsukker, for mye = for høyt blodsukker.

 

En fordel ved å erstatte brus med juice er at man kan bruke 5 dager på en liter juice uten at den blir dårlig, mens brusen er vassen dagen etterpå, så man drikker kanskje en halvliter eller det dobbelte på én dag.

Lenke til kommentar

Tja, det handler jo ikke bare om hva jeg liker, jeg liker vanlige jenter, ikke tykk ikke tynn, litt formete egentlig bare.

 

Men det handler om at de viser fram syltynne modeller, når vanlige kvinner ikke ser ut slik i virkeligheten. Det går jo utover selvbildet til mange jenter i ungdomsalderen, trene trene trene og atter mer trening for å bli like tynn som alle andre..!

Lenke til kommentar

Nei, jeg vet ikke hva det skyldes egentlig, om det er siden som tuller seg i forbindelse med Bluetooth, eller om det er hodetelefonene som ikke virker som de skal.

 

Det som skjer er at litt inn i episoden, stopper det opp og episoden hopper til slutten, så kommer det opp "play previous", "play next". Skjer ikke når jeg hører på uten bluetooth. Uansett hva som har skylden, så er det ikke noe mindre irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...