Kea Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Når man prøver å snike seg rundt noen i et dønn stille hus og plutselig må nyse og hoste som aldri før. ...nei, jeg er ikke en innbruddstyv. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Malere som ikke klarer å dekke til gulvet ordentlig. Etter å ha vaska gulvene, fant jeg flere flekker som ikke lot seg skrubbe av, så nå må jeg krabbe rundt på alle fire og skrubbe fliser med aceton. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Konspihuer. Kan vi få ha én diskusjon om samfunnet uten at noen skal trekke inn CIA, Jøder, Chemtrails, at Bill Gates er barnemorder eller noe annet vas fra YouTube eller Livets Harde Skole? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) iyvukokjnjhiu Endret 16. oktober 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Må seriøst begynne og skrive handlelister. Tenker nøye gjennom hva jeg skal handle før jeg går i butikken, men klarer likevel å glemme par varer til slutt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Bruker så og si alltid handleliste. Går mye raskere og enklere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Handleliste hjelper meg ikke i det hele tatt. I det jeg går inn på butikken, glemmer jeg at jeg i det hele tatt har skrevet handleliste. Det være seg om jeg har de på mobilen, eller som lapper i lomma. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Da er det ikke handlelisten som er problemet. 1 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nei, for den henger igjen på kjøleskapet mens jeg og kona står i butikken og prøver å komme på hva som stod på den... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Malere som ikke klarer å dekke til gulvet ordentlig. Etter å ha vaska gulvene, fant jeg flere flekker som ikke lot seg skrubbe av, så nå må jeg krabbe rundt på alle fire og skrubbe fliser med aceton.Prøvd med cola? Det skal visst være ganske sterke saker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nei, orker ikke å ha kliss på et nyvasket gulv, uansett hvilke effekter det visstnok har. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Må seriøst begynne og skrive handlelister. Tenker nøye gjennom hva jeg skal handle før jeg går i butikken, men klarer likevel å glemme par varer til slutt. Jeg går ofte i butikken med planer om å kjøpe med brød men ender opp med å handle så mye at jeg må ha kurv men gidder ikke å bruke kurv så jeg har sånn 20 varer jeg prøver å balansere på forskjellige måter. Endret 16. oktober 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Hehe, been there, and done that too, my friend. Edit: Får ikke sjekket saldo i dag siden Storebrand bestemte å få ny nettbank og mobilbank. Enda verre at mobilbanken krever iOS7. Og ikke minst fraser som "Du hører fra meg", "Kommer tilbake til deg snart", "gir deg snarere beskjed", osv, og selvsagt blir det helt taust i mange uker. Endret 17. oktober 2014 av Myst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Stavanger Aftenblad har gått fra å være en seriøs avis til å bli en clickbaity tabloidavis med latterlige paywalls. Ganske trist hva som skjer med aviser nå for tiden. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Faen da. Onsdag eller tirsdag inviterte jeg min far på middag hos meg i anledning bursdagen hans. Så det har vært planlagt nesten hele uken. Men nå ringte jeg for å spør om noe og da hørte jeg at han hadde drukket. De fleste hadde sikkert ikke hatt noe problem med dette, men min far er ikke noe hyggelig å være sammen med når han har drukket, og verken jeg eller samboer drikker alkohol, så da er det ekstra ubehagelig. Så nå har jeg et skikkelig dilemma. Det har vært planlagt i noen dager og jeg har kjøpt inn alt og greier og synes det blir teit av meg og ringe og avlyse akkurat på dagen. Men på den annen side har jeg virkelig ikke lyst å ha ham i hus når han er beruset. Meh! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det var virkelig ikke bra. Ingen i min familie drikker alkohol. Lenke til kommentar
abc234 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Norske eller utenlanske professorer som har norsk skriftelig eller ord deling Som fagfelt. Å som sitter på nett / diskusjoner 90% av tiden Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Norske eller utenlanske professorer som har norsk skriftelig eller ord deling Som fagfelt. Å som sitter på nett / diskusjoner 90% av tiden Er det en slik som har undervist deg i (dårlig) norsk? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er det noe som irriterer vettet av meg, så er det dialekter skriftlig. 1 Lenke til kommentar
abc234 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Dr må ej sei at at eg ikje er enig. Kjekkaste ej veit ( dialekt altso)Litt meir sjarm en " den a4" alle forventer Vi har både busse å bile. i min dialet. Du har vell bare Kollektiv transport i din? ( Med eller uten skrive feil da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå