Svigermors drøm Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Folk som ikke vet forskjell på stikkontakt og støpsel. Leste på en lyn-artikkel på VG at man skal dra ut stikkontaktene når det lyner.. Det er lettere sagt en gjort! 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Å våkne for andre gang (etter å ha våknet først tidlig i morges for å låse opp ytterdøren) av malerne og deres pussemaskiner. Infernalsk lyd i grunn. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 At jeg så ofte ikke ser før etter at et innlegg er postet, at en bokstav mangler/er feilplassert e.l. Sånne små "pissefeil" som må redigeres rett etterpå. Jeg syns factisc det er bra du har controll. Canskje cunne man lagd et camera som oppfatter pissefeil, det hadde gjort hverdagen enda enclere. 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 At jeg så ofte ikke ser før etter at et innlegg er postet, at en bokstav mangler/er feilplassert e.l. Sånne små "pissefeil" som må redigeres rett etterpå. Jeg syns factisc det er bra du har controll. Canskje cunne man lagd et camera som oppfatter pissefeil, det hadde gjort hverdagen enda enclere. Mangler du bokstaven "K" på tastaturet ditt eller? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Den utidige bruken av garpegenitiv (sin-genitiv) er definivt noe av det verste jeg irriterer meg over. Noen eksempler: Han sin (hans), hun sin (hennes), de sin (deres). Til og med din sin og min sin har jeg sett. Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Dessuten, er svigerbror egentlig korrekt? Jeg ser ofte at folk bruker svigersøster og svigerbror, istedenfor svigerinne og svoger. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) At jeg så ofte ikke ser før etter at et innlegg er postet, at en bokstav mangler/er feilplassert e.l. Sånne små "pissefeil" som må redigeres rett etterpå. Jeg syns factisc det er bra du har controll. Canskje cunne man lagd et camera som oppfatter pissefeil, det hadde gjort hverdagen enda enclere. Mangler du bokstaven "K" på tastaturet ditt eller? Han parodierer Delvis, som konsekvent bruker "C" i stedet for "K" veldig mange rare steder. Endret 11. oktober 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
sevs Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Ikke bruk Celvin i stedet for Kelsius Endret 11. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Det er ikke noe å irritere seg over. Det er bare en naturlig konsekvens av at de er i slekt. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Det er ikke noe å irritere seg over. Det er bare en naturlig konsekvens av at de er i slekt. Slektskapet er irrelevant. Jeg viste et eksempel på garpegenitiv. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Det er ikke noe å irritere seg over. Det er bare en naturlig konsekvens av at de er i slekt. Slektskapet er irrelevant. Jeg viste et eksempel på garpegenitiv. Hmm, ja. Selv finner jeg det i blant litt irriterende når folk ikke har humor... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Den utidige bruken av garpegenitiv (sin-genitiv) er definivt noe av det verste jeg irriterer meg over. Noen eksempler: Han sin (hans), hun sin (hennes), de sin (deres). Til og med din sin og min sin har jeg sett. Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Dessuten, er svigerbror egentlig korrekt? Jeg ser ofte at folk bruker svigersøster og svigerbror, istedenfor svigerinne og svoger. Nå er vel dette fenomenet slik de prater i en del dialekter på sør-vestlandet (påvirket av gammel hollandsk i trelasttiden afaik), så tror nok du bare må leve med det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Stikkende hodepine. Går selvsagt utover jobben. Tillegg så forbanner jeg personen som designet brett 147 i BWS2. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 At en nabo jeg ikke liker jobber et sted jeg skulle vært å kjøpt noe spesielt. Og så vet jeg ikke når han er der eller ikke. Er han der og jeg må ha med han å gjøre da, blir sånn ca 10 neste år ødelagt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Når alarmen går midt i en (god) drøm og man må stå opp mens man ikke klarer å skille mellom virkelighet og drøm. Føler meg ganske hjernedød i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Den utidige bruken av garpegenitiv (sin-genitiv) er definivt noe av det verste jeg irriterer meg over. Noen eksempler: Han sin (hans), hun sin (hennes), de sin (deres). Til og med din sin og min sin har jeg sett. Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Dessuten, er svigerbror egentlig korrekt? Jeg ser ofte at folk bruker svigersøster og svigerbror, istedenfor svigerinne og svoger. Kunne ikke vært mer enig. For øvrig irriterer det meg når folk skriver ord som "norsk", "nederlandsk" og "engelsk" med stor forbokstav midt i en setning. Det samme gjelder måneder. Skriver du norsk, så får du faen meg lære deg norsk også, din fjøsnisse. >< Den påvirkninga engelsk har på norsk skriftspråk er tidvis maksimalt irriterende. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Den utidige bruken av garpegenitiv (sin-genitiv) er definivt noe av det verste jeg irriterer meg over. Noen eksempler: Han sin (hans), hun sin (hennes), de sin (deres). Til og med din sin og min sin har jeg sett. Min far sin mor = min mor sin svigermor Min far sin bror = min mor sin svigerbror Dessuten, er svigerbror egentlig korrekt? Jeg ser ofte at folk bruker svigersøster og svigerbror, istedenfor svigerinne og svoger. Kunne ikke vært mer enig. For øvrig irriterer det meg når folk skriver ord som "norsk", "nederlandsk" og "engelsk" med stor forbokstav midt i en setning. Det samme gjelder måneder. Skriver du norsk, så får du faen meg lære deg norsk også, din fjøsnisse. >< Den påvirkninga engelsk har på norsk skriftspråk er tidvis maksimalt irriterende. Slik som dette, feil bruk av apostrof: Apostrof - Språkrådet Endret 14. oktober 2014 av hermosa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Edit: Feil. Endret 14. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Folk som syter over skatteletten.Er det en ting regjeringen har gjort riktig, så er det dette! Misunnelse lang vei. Man skal hele tiden tenke på de som ikke har det så godt. Hva med de som har jobbet hardt til der de er nå? Skapt arbeidsplasser, mat på bordet til familier, bosted, nok penger til å overleve etc… Neida, ikke tenk på de. De fortjener ikke det. Uten dem, så hadde det vært ENDA flere som sliter. Endret 14. oktober 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 "Åh, i denne avisartikkelen på 2500 ord ble ordet 'blå' en gang feilstavet til 'bå', nå er hele poenget med artikkelen uforståelig! Hva er det journalistene bruker tiden sin på? Er det barnehagebarn som jobber der?!" Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Føler du nailet den der Patrick123. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå