Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Yes! Du fjerna ignoren på meg jo. Nå er jeg nesten imponert. Forrige gang jeg prata med deg var det torden og helvete i fler dager, før du så stolt viste frem et screenshot av alle du hadde ignorert. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Null liv, mao. So sad. Lol. Forsvarsmekanisme much? ? Har du drukket? Det gir ingen mening. Selvfølgelig gir det mening, du bare ignorerer den. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Yes! Du fjerna ignoren på meg jo. Nå er jeg nesten imponert. Forrige gang jeg prata med deg var det torden og helvete i fler dager, før du så stolt viste frem et screenshot av alle du hadde ignorert. Hah, jeg har deg i lista fremdeles, din lille rakkerunge. Bare trøkka på "vis uansett" Selvfølgelig gir det mening, du bare ignorerer den. Jeg kan jo ignorere deg om du fortsetter å raute meningsløst vas. Endret 23. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) ...og jeg som trodde det fortsatt var håp for for deg også. Edit: Ikke ignorer Pokey. Han blir nok kjempe lei seg. Det er sa klart at han tar helt feil. PS. Nå gjør du det igjen. Forsvarsmekanismen jeg prata om altså. Endret 23. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 At tv'en min ikke er ny nok, så jeg får ikke spilt black ops... Håper ikke du er fanboy. Fanboys irriterer meg. Spesielt Cod og Fifa fanboys. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 At tv'en min ikke er ny nok, så jeg får ikke spilt black ops... Håper ikke du er fanboy. Fanboys irriterer meg. Spesielt Cod og Fifa fanboys. Speaking of CoD... folk som gamer cod på xbox og tror de er så jævla vellyka fordi de har en "kill streak" (spree? killingspree? whatever) på OVER 30! Går rundt i joggebukse, hettegensere og kun prater om hvor fett det er å game cod. Det overgår folk som prater om wow hele tiden. Wow har faktisk mange aspekter som en faktisk kan gå gode diskusjoner ut av, CoD er bare paffpaff jeg har bedre killingspree enn deg. Huff. FPS spill på console irriterer meg så grenseløst. Hvem kom med den idéen? Burde vært skutt. Makan til dårlig skvip skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 CoD > 4 er irriterende. Idioter hele gjengen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fuck shit, ikke ignorer meg!!! Du er nok den aller første til å gjøre noe sånt. Det irriterer meg at det er sykt varmt her og at jeg får vondt i hodet av det. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 At tv'en min ikke er ny nok, så jeg får ikke spilt black ops... Håper ikke du er fanboy. Fanboys irriterer meg. Spesielt Cod og Fifa fanboys. Speaking of CoD... folk som gamer cod på xbox og tror de er så jævla vellyka fordi de har en "kill streak" (spree? killingspree? whatever) på OVER 30! Går rundt i joggebukse, hettegensere og kun prater om hvor fett det er å game cod. Det overgår folk som prater om wow hele tiden. Wow har faktisk mange aspekter som en faktisk kan gå gode diskusjoner ut av, CoD er bare paffpaff jeg har bedre killingspree enn deg. Huff. FPS spill på console irriterer meg så grenseløst. Hvem kom med den idéen? Burde vært skutt. Makan til dårlig skvip skal man lete lenge etter. Det er greit å spille cod (på konsol), men fanboys som bare spiller det, og tror at alt annent suger irriterer meg no jævlig. Går en i klassen som er fanboy. Jeg spurte han "Hvorfor spiller du bare cod?" han svarte "Cod er jo det som er best, det dominerer spillverden". Det gjør ikke det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Blizzard dominerer spillverden. Ferdig med den saken. 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 CoD ja...orker ikke å kjøpe det, får bare en sånn fjortisfølelse. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ingen spill dominerer spillverden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 CoD ja...orker ikke å kjøpe det, får bare en sånn fjortisfølelse. Leit det der altså. Må være kjedelig å være så mentalt voksen at du ikke kan spille cod! Ser den. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mentalt voksen? Er voksen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Frekk i kjeften er du også, din jævla guttevalp. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det irriterer meg når jeg hører en stemme på spill eller tvprogram som er dubba som jeg har hørt stemmen før men ikke husker fra hvor! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Drittslenging i denne tråden begynner å irritere meg. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Drittslenging i denne tråden begynner å irritere meg. Jeg synes det er meget festlig. Keep goin' 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Synes det er kos jeg Irriterer meg at jeg ikke har et headset, ørepropper, eller høytalere atm.. får ikke hørt på musikk. Er uaktuelt å bruke laptop høytalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå