Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke gå naken.

Hva som bør gjøres avhenger selvfølgelig av situasjonen, men som regel bør en unngå å åpne vinduet med mindre flertallet samtykker i det.

Temperatur oppleves forskjellig. Selv om du foretrekker å være varm så betyr ikke det at alle andre rundt deg gjør det.

Det er akkurat dette andre ser ut til å ikke forstå, når de braser bort til vinduet uten å spørre andre først.

Nei selvfølgelig. Men det feks er noe som her kofter og genser (i ulik tykkelse), og undertøy stilongs og sånt. :)

Da får jeg vel ta med meg fullt klesskift neste gang jeg går på skolen, i tilfelle noen finner ut de skal åpne vinduet. :)

Lenke til kommentar

At de eneste brødene som er å oppdrive i huset, er stappet fulle av valnøtter og hasselnøtter. Jeg liker ikke å spise ting som gjør at jeg klør ustanselig og hovner opp, selv hvor mye allergimedisin jeg propper kroppen full av. Ikke nytter det å pelle ut nøttene uten å ødelegge brødskivene heller, de sitter godt fast sammen med resten av brødet. Jeg har prøvd med flisepinsett, fingre og kniver, nå.

Alt jeg ville ha, var brød til frokosten. Ikke knekkebrød, frokostblanding, rundstykker og andre ting man må spise skremmende mye av for å bli mett.

Lenke til kommentar

Folk som spiller så høy musikk at det ikke går an å snakke med hverandre.

Når man slår på bilen: musikken på fullt og tanken på tomt.
og å glemme å dempe lyden før man går fra bilen. Slik at når du starter den, sprekker øra :p

Skjer alltid når jeg starter min bil, og setter i musikken(usb) starter automatisk på driithøyt :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...