Kea Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Våknet med en heidundrende hodepine som gjorde at jeg ikke klarte å komme meg opp av senga før 8. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 At prosjektserveren ikke er kompabitelt med andre nettlesere enn IE og jeg er tvunget til å bruke den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nyeste versjon av IE er ikke så aller verst. Mot chrome i Sunspider(javascript) testen så scorer IE 97ms og Chrome 169ms. Holder meg fortsatt unna IE, men slik situasjonen er i dag er ikke IE like kreft som i IE6-7 æraen. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Opptaksfunksjonen på teve-en er en veldig fin ting å ha. Men også en stadig kilde til irritasjon (ikke irritasjon av den sterkeste typen da). Hvert eneste opptak er fult av avbrudd, og jeg går alltid glipp av noe av innholdet. Har irritert meg over dette i ca 2 år år nå. Men har ikke tatt tak i problemet. Life goes on... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hyggelige mennesker. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Folk som klager på dårlig matutvalg, ja det finnes dårlig utvalg, men det har også kommet/vært flere butikker som spesialiserer seg på gode kvalitetsprodukter fra utlandet! Men kjøper folk det? Nei, det er for dyrt, vi velger heller first priceprodukter. 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Folk som på død og liv skal åpne vinduet når det er "varmt" inne 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Folk som ikke vil ha opp vinduer fordi de er "kalde". Samtidig som at det er umenneskelig dårlig luft inne. Endret 8. oktober 2014 av Kjetil_90 8 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Sony. Javel, hvorfor det? Har så smått planer om nytt TV og Sony er actuelt merke. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Folk som ikke vil ha opp vinduer fordi de er "kalde". Samtidig som at det er umenneskelig dårlig luft inne. Dårlig luft ser jeg, men hvis det gjøres utelukkende pga. temperatur er det oftest lettest å bare kle av seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tskjorte og bukse. Å kle av seg er oftest uaktuelt. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bedre at de som fryser lett kler mer på seg. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Foretrekker en innetemperatur på 24-25 grader. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bedre at de som fryser lett kler mer på seg. Skal ikke være nødvendig å sitte inne med yttertøy, og det er generelt mer komfortabelt å være for varm enn for kald. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Sony. Javel, hvorfor det? Har så smått planer om nytt TV og Sony er actuelt merke. Mente sony nettverket på PS4 som er helt rævva for tiden. Sony er gode TV`er. Selv kjører jeg Samsung. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei selvfølgelig. Men det feks er noe som her kofter og genser (i ulik tykkelse), og undertøy stilongs og sånt. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hyggelige mennesker. Har'em gjort deg noe eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bedre at de som fryser lett kler mer på seg. Skal ikke være nødvendig å sitte inne med yttertøy, og det er generelt mer komfortabelt å være for varm enn for kald. Temperatur oppleves forskjellig. Selv om du foretrekker å være varm så betyr ikke det at alle andre rundt deg gjør det. Selv takler jeg ikke å være varm, siden jeg er "varmblodig". Foretrekker selv temperaturer i 15-18 graders området. Om det klatrer opp i 18+ så sitter jeg allerede i t-skjorte og shorts/opprettet bukse. Da kan jeg ikke ta av meg mer klær. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Folk som ikke vil ha opp vinduer fordi de er "kalde". Samtidig som at det er umenneskelig dårlig luft inne. Dårlig luft ser jeg, men hvis det gjøres utelukkende pga. temperatur er det oftest lettest å bare kle av seg. Man kan ikke gå naken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå