Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opptaksfunksjonen på teve-en er en veldig fin ting å ha. Men også en stadig kilde til irritasjon (ikke irritasjon av den sterkeste typen da). Hvert eneste opptak er fult av avbrudd, og jeg går alltid glipp av noe av innholdet. Har irritert meg over dette i ca 2 år år nå.

Men har ikke tatt tak i problemet.

Life goes on...

Lenke til kommentar

Folk som klager på dårlig matutvalg, ja det finnes dårlig utvalg, men det har også kommet/vært flere butikker som spesialiserer seg på gode kvalitetsprodukter fra utlandet! Men kjøper folk det? Nei, det er for dyrt, vi velger heller first priceprodukter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bedre at de som fryser lett kler mer på seg.

Skal ikke være nødvendig å sitte inne med yttertøy, og det er generelt mer komfortabelt å være for varm enn for kald.

Temperatur oppleves forskjellig. Selv om du foretrekker å være varm så betyr ikke det at alle andre rundt deg gjør det. Selv takler jeg ikke å være varm, siden jeg er "varmblodig". Foretrekker selv temperaturer i 15-18 graders området. Om det klatrer opp i 18+ så sitter jeg allerede i t-skjorte og shorts/opprettet bukse. Da kan jeg ikke ta av meg mer klær.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...