CaZpeR Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ting som irriterer meg er folk som sier konsoller istedenfor kontroller når de omtaler kontrollere til konsoller. Blir nesten sint på annonsene på finn hvor det står... Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ting som irriterer meg er folk som sier konsoller istedenfor kontroller når de omtaler kontrollere til konsoller. Blir nesten sint på annonsene på finn hvor det står... Husker vi alltid sa "spake/spaken" om N64-kontrolleren når vi var mindre, er det tillatt? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jepp, da har et par luringer vært i fellesgarasjen og forsynt seg i bodene. Da var jeg en bilforsterker fattigere, at ikke folk kan la andres ting være i fred... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Folk er frekke. Husker jeg parkerte sykkelen min inne i hagen vår en kveld etter ungdomskolen. Halvtimen senere da jeg skulle på trening var sykkelen borte. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ting som irriterer meg er folk som sier konsoller istedenfor kontroller når de omtaler kontrollere til konsoller. Blir nesten sint på annonsene på finn hvor det står... Husker vi alltid sa "spake/spaken" om N64-kontrolleren når vi var mindre, er det tillatt? Langt innafor ja. Konsoll er bare forvirrende og et signal på dårlig kunnskap. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det irriterer meg at "hjernen er alene" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Edit: var kanskje ikke så viktig. Endret 28. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Faen i helvetes svarteste natta! Her skal jeg være produktiv og flink for en gangs skyld, OG SÅ RYKER DEN FITTEHELVETES STØVSUGEREN!! Så nå må jeg kjøpte ny. Great! Og ikke får jeg støvsugd i dag heller. Gdslyrslyfslydal Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Folk som hele tiden bruker utrykket "setter ut rykter". Det er ingen som aktivt "setter ut rykter". Folk lever i en jævla Gossip-girl verden.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det finnes nok av folk som går og sprer løgner om andre til så mange som mulig for å sverte navnet deres. Jeg er så uheldig å kjenne en person som har gjort det bare for et halvt år siden. Men de som blir påvirket av disse ryktene tror nok at det er mye verre enn det er. Hun det gjelder i tilfellet over tror at halve byen jeg bor i har hørt disse ryktene, men det er nok langt fra sant. Av 12000 innbyggere tipper jeg maks 20 personer er involvert på noen som helst måte. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Folk som hele tiden bruker utrykket "setter ut rykter". Det er ingen som aktivt "setter ut rykter". Folk lever i en jævla Gossip-girl verden.. Da er du veldig heldig som ikke kjenner noen som setter ut rykter heile tiden... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Regjeringen. Like mongolide som sosialistregjeringen. Sier det igjen som jeg gjorde med de rødgrønne for 8årsiden. De kommer ikke til å utgjøre en dritt, kun småtteri! Segway? WOW, shit for noe greier, forumskatt? WOW fjernet bare en liten del av det? Innvandringspolitikken? Oh my god, tar jo like mye inn, bare mer.. drit bra! Hva er neste? oppheve røykeloven? haha. Blåblå regjeringen er den nye sosialistregjeringen i forkleding Endret 28. september 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg har rota bort vitnemålet mitt fra VGS og trenger det til en jobbsøknad. For å få et nytt et, må jeg komme meg til gymnaset jeg gikk ut fra for 7 år siden og betale 200 spenn. Helsikke! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg gjorde det samme, de sa de skulle sende faktura. Fikk aldri noe. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Jeg har rota bort vitnemålet mitt fra VGS og trenger det til en jobbsøknad. For å få et nytt et, må jeg komme meg til gymnaset jeg gikk ut fra for 7 år siden og betale 200 spenn. Helsikke! Det er enda værre når de vil ha telefonnummer til referanser fra en jobb du slutta i for mange herrens år siden og du ikke kjenner noen som jobber der lengre. Hvis tidligere arbeidsforhold er så sabla viktig så må da en arbeidsattest holde i lange baner? Folk er så gammeldagse. Endret 29. september 2014 av Apox Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ordet "janteloven" ergrer meg. Og folk som bruker det aktivt i kommentarfeltet på diverse nettaviser. "Janteloven lenge leve i Norge" er svaret på alle diskusjoner tydeligvis. Ser for meg folk som skriver denne setningen på fora lener seg godt tilbake i stresslessen sin, med armene bak hodet, og rynker litt på den ene munnviken, før de drar av seg buksa og masturberer hemningsløst over sin egen tilfredshet. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Regjeringen. Like mongolide som sosialistregjeringen. Sier det igjen som jeg gjorde med de rødgrønne for 8årsiden. De kommer ikke til å utgjøre en dritt, kun småtteri! Segway? WOW, shit for noe greier, forumskatt? WOW fjernet bare en liten del av det? Innvandringspolitikken? Oh my god, tar jo like mye inn, bare mer.. drit bra! Hva er neste? oppheve røykeloven? haha. Blåblå regjeringen er den nye sosialistregjeringen i forkleding Sånn klaging over de som styrer. Er det så gale da her i dette landet her? Nei det er ikke det. Det er mye regjeringene gjør som vi ikke ser. Mediene hiver seg bare på tabloide saker som Segway etc, og så framstilles det som det var viktig sak for regjeringen. Det blir for dumt skjønner du. Og så må du huske på det, at selv om regjeringen er "blåblå" har de samarbeidavtale med Krf og V. Så da kan de ikke drive så radical høyrepolitikk som de helst ville. Og det er kanskje like greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Arrg. Lente meg bakover for å hente noe på sengen, så falt jeg av stolen. Nå har jeg to saftige riper i parketten... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Var du så stiv at du ripet opp parketten? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 SVT har bestemt seg for å klippe vekk enkelte scener i Pippi Langstrømpe filmene fordi de visstnok er rasistiske og støtende. http://www.vg.no/rampelys/film/sverige/svt-mener-pippi-er-rasistisk-klipper-om-filmen/a/23305533/ Ja, jeg er helt sikker på at Astrid Lindgrends intensjoner var å spre et rasistisk og hatefullt budskap da hun skrev Pippi-bøkene. Er det rart at Sverigedemokraterna vokser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå