Takkformeg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Skulle tro du bodde i samme bolig som meg.. Er en her som skryter hemningsløst av seg og ungen, og man kommer ikke til for å si man ikke har tid til å høre på... 1 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Når de på død og liv skal ha en til å kjøpe forsikring på små elektriske duppeditter, som et kamera til 849,- fx. (de gir seg ikke så lett nei..) Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Skulle tro du bodde i samme bolig som meg.. Er en her som skryter hemningsløst av seg og ungen, og man kommer ikke til for å si man ikke har tid til å høre på... Dette var en godt voksen, og deres voksne "onge". Men selvskryt har jo ingen aldersgrense. Pinlig... Endret 25. september 2014 av kismet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er jo ikke akkurat selvskryt. At noen foreldre er stolte av ungene sine er intet nytt. Jeg er derimot enig i at det kan være slitsomt å høre på, spesielt når du gir blanke blaffen i barna demmes. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 kismet.. han her hos meg nærmer seg enden på visa, og sønnen hans er jo så fantastisk, fagbrev i det meste, har en bmw 7 serie med ørtåførti hester også videre... Eneste jeg har sett han sønnen besøke faren i er en sliten volvo.. Jeg vet at dama hans har en subaru wrx som ho tok kassa i og den klarer ikke han å bytte, så ikke kom til meg å si han driver å kjøper, fikser og selger biler Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) H.R.: He he. Reint oppspinn altså. Her var det et ønske som ikke kunne innfris før sønnen hadde snakka med en av sine mange venner "in high Places". G.: Er det ikke på en måte selvskryt, det er jo ens egne onger, (ingen som skryter av andres onger?) men ok, jo, mennesklig og ikke uvanlig. Endret 26. september 2014 av kismet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) G.: Er det ikke på en måte selvskryt, det er jo ens egne onger, (ingen som skryter av andres onger?) men ok, jo, mennesklig og ikke uvanlig. Det er vel veldig subjektivt. Jeg synes ikke at det er skryt siden du gir æren til noen andre, og ikke deg selv. Indirekte er det vel skryt, men ingen bryr seg om det. Om du har bygget en tresnekke så har du lov til å snakke om hvor fin den er og hvor fornøyd du er med den, selv om det var du som gjorde den så god. Skryt er i min bok når du snakker om hvor fin du er selv. Hele de sosiale normene rundt skryt er unødvendige og jantete etter min mening. Så lenge du ikke nedlater andre så er det bare greit å være fornøyd med seg selv. Endret 26. september 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 G.: Er det ikke på en måte selvskryt, det er jo ens egne onger, (ingen som skryter av andres onger?) men ok, jo, mennesklig og ikke uvanlig. Det er vel veldig subjektivt. Jeg synes ikke at det er skryt siden du gir æren til noen andre, og ikke deg selv. Indirekte er det vel skryt, men ingen bryr seg om det. Om du har bygget en tresnekke så har du lov til å snakke om hvor fin den er og hvor fornøyd du er med den, selv om det var du som gjorde den så god. Skryt er i min bok når du snakker om hvor fin du er selv. Hele de sosiale normene rundt skryt er unødvendige og jantete etter min mening. Så lenge du ikke nedlater andre så er det bare greit å være fornøyd med seg selv. Ja, greit det. Du er god du:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Å måtte jobbe i byområder som jeg gjør i dag, eller generelt å oppholde seg i by. Blæ! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Dikt. Dikt, som dette her. Skrevet! Skrevet på denne måten. Plagsomt. Teit. Mye punktum. Hvorfor? Ingen vet. Kjøttpudding. 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det var et av de bedre diktene skrevet på den måten da Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Å måtte jobbe i byområder som jeg gjør i dag, eller generelt å oppholde seg i by. Blæ! Smaken er som baken.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Støtte til kunstnere som lager fiskehjell og andre lignende ting. http://www.nrk.no/nordland/kunstprosjekt-ble-tatt-av-vinden-1.11954020 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ergrer meg over at jeg ikke finner mere å ergre meg over nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 "Col-gate" f.eks , lol........ Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Irriterer meg at Kiwi bruker den verste wiggah-blingbling-bitchesnhoes-låta i en av de nye reklamene sine.. direkte pinlig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 "Col-gate" f.eks , lol........Henrik Ibsens gate. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hadde meldt meg på en ting i dag, men har ikke lyst å dra.. Kosta ikke all verden, så blir ikke noe direkte stort tap.. Jeg hater når hjernen og kroppen ombestemmer seg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Selv så har jeg utrolig lyst til å dra på festen jeg er bedt på i dag. Det er med veldig bra folk som jeg sjelden ser, da de i hovedsak er venner av dama. Men såklart så har jeg fått feber.. Endret 27. september 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå