Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det klør sånn på oversiden av føttene at jeg klør meg til blods og får masse småsår etterpå. Det skal jo så lite til!

 

Og grunnen til kløen er enda mer irriterende. Jeg har så sensitiv hud at når skoene presser sokkene mot huden lager det mønster som klør. Denne kløen kommer alltid på de mest upassende tider, som er enda mer irriterende igjen. F.eks. på jobb, på kino, på joggetur... GAH.

Lenke til kommentar

Mista det eneste plekteret mitt. Forstår ikke hvordan. Det lå på skrivebordet mitt, en time etterpå var det borte, og jeg hadde ikke vært inne på rommet, og siden jeg er alene i huset, ingen andre heller. Har lett på gulvet, har lett i søppelbøtten, har lett i alle lommer. Har ryddet skrivebordet, har ryddet hyllene som omkranser skrivebordet. Har sett på alle slags tenkelige og utenkelige steder, men det er og forblir borte.

 

Kan liksom ikke gå hen å skaffe et nytt plekter av samme slag, heller.

Lenke til kommentar

Mista det eneste plekteret mitt. Forstår ikke hvordan. Det lå på skrivebordet mitt, en time etterpå var det borte, og jeg hadde ikke vært inne på rommet, og siden jeg er alene i huset, ingen andre heller. Har lett på gulvet, har lett i søppelbøtten, har lett i alle lommer. Har ryddet skrivebordet, har ryddet hyllene som omkranser skrivebordet. Har sett på alle slags tenkelige og utenkelige steder, men det er og forblir borte.

 

Kan liksom ikke gå hen å skaffe et nytt plekter av samme slag, heller.

Det der er du ikke alene om. Jeg har mistet to ting i det siste. Begge like sporløst forsvunnet. Den ene er selen og båndet til katten min, som jeg bruker når jeg tar henne med til veterinæren. Jeg VET de lå i skuffen der de alltid pleier å ligge, men sist jeg skulle bruke dem var de borte vekk. Ingen steder å finne. Har endevendt hele leiligheten, men ikke søren. Det er helt uforståelig. Det verste er at akkurat den samme typen er utsolgt alle plasser. Skulle tro det er et komplott ute og går.

 

Det andre er laderen til et batteri som det er nesten umulig å erstatte. Litt mer forståelig da jeg ikke har brukt den på flere måneder og sikkert har lagt den på en "trygg" plass, men har lett høyt og lavt etter den også, uten hell.

 

Det er så irriterende å miste ting!

 

Delvis: Nei, det er ikke utslett. Har bare veldig sensitiv hud og enhver plass jeg får merker etter klær, klør det noe infernalsk. Men spesielt ofte på føttene, da jeg liker å gå med stramme sko.

Lenke til kommentar

Enda en helg med "tvungen" jobbing og selvagt ikke uten den klassiske hodepinen. Gidder faen ikke gjøre mer enn nødvendig i dag. Tillegg har vi nå TO arbeidsnarkomaner som ikke kan være hjemme en helg, før var det sjefen, som heldigvis ikke er å se i dag, men erstattet av en kvinnelig kollega, som gudene vet hvor lenge allerede vært her i dag. Håper så inderlig hun stikker om ikke så altfor lenge.

 

 

 

Oppdatering: FUCK!! Igjen frydet jeg meg for tidlig da dama gikk i stad og jeg var alene igjen. For 15 min var ikke gått da sjefen nå buser innom!

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Besserwisser kjerringer som skal absolutt forsøple tråder! (i annet forum)

 

 

 

 

Glemte selvsagt å nevne at jeg er på jobb igjen i dag, og selvsagt ikke alene i dag heller. I dag er BEGGE arbeidsnarkomanene her. Godt jeg har behagelige hodetelefoner og bra musikk å høre på.

Endret av Myst
  • Liker 2
Lenke til kommentar

NSB. Allerede nå har de satt på varmeovnene på maks, slik at det blir 30 grader der i rushen. Utrolig ålreit å starte dagen med å komme gjennomvåt på jobb. Kjenner jeg dem rett kommer de, dersom det er teknisk mulig, til å fyre mer og mer i takt med at flere klesplagg må benyttes etterhvert, så jeg gleder meg allerede til vinteren. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...