Takkformeg Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og så da? Har diskutert sykdommer og drepte mennesker og masse ekle ting mens jeg spiser. Du er bare ei pingle. Godt det ikke bare er meg som ikke lar samtaleemnet gå ut over måltidet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) At renta er så lav. Må vurdere flytte alle penger fra bankkontoene mine over til fond eller noe. Endret 18. september 2014 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 At renta er så lav. Må vurdere flytte alle penger fra bankkontoene mine over til fond eller noe. Luksusproblem. Trenger ikke å tenke på sånt jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Luksusproblem. Sant nok. Dumt av meg å irritere over det egentlig Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Folk som sveiver armene noe voldsomt når de går! Skjønner det er en naturlig og ubevisst bevegelse, men får da være måte på hvor mange ganger jeg må vike unna for å ikke få et slag i ballene. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Når det klør sånn på oversiden av føttene at jeg klør meg til blods og får masse småsår etterpå. Det skal jo så lite til! Og grunnen til kløen er enda mer irriterende. Jeg har så sensitiv hud at når skoene presser sokkene mot huden lager det mønster som klør. Denne kløen kommer alltid på de mest upassende tider, som er enda mer irriterende igjen. F.eks. på jobb, på kino, på joggetur... GAH. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Elveblest? Har hatt mye av de plagene der også, ja på anklene og der sokker strammer og sånn. Bruker Loratadin HEXAL 10mg, en pille av og til hjelper godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Mista det eneste plekteret mitt. Forstår ikke hvordan. Det lå på skrivebordet mitt, en time etterpå var det borte, og jeg hadde ikke vært inne på rommet, og siden jeg er alene i huset, ingen andre heller. Har lett på gulvet, har lett i søppelbøtten, har lett i alle lommer. Har ryddet skrivebordet, har ryddet hyllene som omkranser skrivebordet. Har sett på alle slags tenkelige og utenkelige steder, men det er og forblir borte. Kan liksom ikke gå hen å skaffe et nytt plekter av samme slag, heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Var det et spesielt plekter? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hadde henta ratchet og clank 3 hos faren min igjen (nostalgisyke) og skulle ta fram ps2'en, men har lett i flere timer og finner den faen ikke.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Mista det eneste plekteret mitt. Forstår ikke hvordan. Det lå på skrivebordet mitt, en time etterpå var det borte, og jeg hadde ikke vært inne på rommet, og siden jeg er alene i huset, ingen andre heller. Har lett på gulvet, har lett i søppelbøtten, har lett i alle lommer. Har ryddet skrivebordet, har ryddet hyllene som omkranser skrivebordet. Har sett på alle slags tenkelige og utenkelige steder, men det er og forblir borte. Kan liksom ikke gå hen å skaffe et nytt plekter av samme slag, heller. Det der er du ikke alene om. Jeg har mistet to ting i det siste. Begge like sporløst forsvunnet. Den ene er selen og båndet til katten min, som jeg bruker når jeg tar henne med til veterinæren. Jeg VET de lå i skuffen der de alltid pleier å ligge, men sist jeg skulle bruke dem var de borte vekk. Ingen steder å finne. Har endevendt hele leiligheten, men ikke søren. Det er helt uforståelig. Det verste er at akkurat den samme typen er utsolgt alle plasser. Skulle tro det er et komplott ute og går. Det andre er laderen til et batteri som det er nesten umulig å erstatte. Litt mer forståelig da jeg ikke har brukt den på flere måneder og sikkert har lagt den på en "trygg" plass, men har lett høyt og lavt etter den også, uten hell. Det er så irriterende å miste ting! Delvis: Nei, det er ikke utslett. Har bare veldig sensitiv hud og enhver plass jeg får merker etter klær, klør det noe infernalsk. Men spesielt ofte på føttene, da jeg liker å gå med stramme sko. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Enda en helg med "tvungen" jobbing og selvagt ikke uten den klassiske hodepinen. Gidder faen ikke gjøre mer enn nødvendig i dag. Tillegg har vi nå TO arbeidsnarkomaner som ikke kan være hjemme en helg, før var det sjefen, som heldigvis ikke er å se i dag, men erstattet av en kvinnelig kollega, som gudene vet hvor lenge allerede vært her i dag. Håper så inderlig hun stikker om ikke så altfor lenge. Oppdatering: FUCK!! Igjen frydet jeg meg for tidlig da dama gikk i stad og jeg var alene igjen. For 15 min var ikke gått da sjefen nå buser innom! Endret 20. september 2014 av Myst Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det der er du ikke alene om. Jeg har mistet to ting i det siste. Begge like sporløst forsvunnet. Den ene er selen og båndet til katten min, som jeg bruker når jeg tar henne med til veterinæren.Jeg leste litt feil. Selen, og båndet til katten din. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Var det et spesielt plekter? Ja, var et jeg fikk med da jeg kjøpte deluxe-utgaven av David Gilmours "Live in Gdansk" i 2005 / 2006. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Besserwisser kjerringer som skal absolutt forsøple tråder! (i annet forum) Glemte selvsagt å nevne at jeg er på jobb igjen i dag, og selvsagt ikke alene i dag heller. I dag er BEGGE arbeidsnarkomanene her. Godt jeg har behagelige hodetelefoner og bra musikk å høre på. Endret 21. september 2014 av Myst 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Folk som streamer i bar overkropp på twitch.tv Finnes det noe som roper mer "douchebag" enn det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Dro innom Sesam... 10 min og allerede lei av studenter som infiltrerer trondheim med diverse kvalme dialekter. Og lager kø. Meh, feil dag å bevege seg ut... Endret 21. september 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Klipt håret og nybarbert. Ser ut som en liten shitkid i en uke nå hvertfall... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 NSB. Allerede nå har de satt på varmeovnene på maks, slik at det blir 30 grader der i rushen. Utrolig ålreit å starte dagen med å komme gjennomvåt på jobb. Kjenner jeg dem rett kommer de, dersom det er teknisk mulig, til å fyre mer og mer i takt med at flere klesplagg må benyttes etterhvert, så jeg gleder meg allerede til vinteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Stress på flyplass....nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå