Emancipate Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Snikk-snakk Flikk-flakk Tikk -takk Klikk-klakk Bar-krakk Grå-frakk Akk... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ugh, hater å miste all arbeidslyst og motivasjon når det er mye å gjøre! Skulle liksom fått gjort masse i dag, men nei da! Kanskje innerst inne begynner jeg å bli lei av jobben min.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 At flere Tv programmer du vil se så ofte går samtidig rundt ni-tiden. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 At flere Tv programmer du vil se så ofte går samtidig rundt ni-tiden. JA! Det er så irriterende. ? Lenke til kommentar
Datamusbrus Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva er TV? 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Folk som ikke klare å ha klart et bankkort eller kontanter når de kommer til kassen. Så står de der å fikler med lommeboken i en evighet!!!!)=("#"=)#(=")#I Og køen bak bare blir lengre og lengre og lengre og lengre og lengre og lengre og lengre og lengre. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Når jeg står og venter på trikken eller bussen, så står det fleire personer ved siden av meg som fikler med mobiltelefonen sin eller snakker med sidemannen. Når bussen endelig kommer og svinger inn på holdeplassen, så fortsetter de å fikle med telefonen sin helt frem til bussen har stoppet. De går inn på selve bussen, og stopper rett innenfor døren før dem begynner å lete etter penger eller busskortet sitt. Det er tydeligvis helt umulig å finne frem dette litt i forkant og holde dette klart for å få litt fortgang i betalingen deres.. 2 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Irriterer meg at folk ikke skjønner det er visse ting man ikke skal kødde med. Sikkert det som gjør det så gøy for vedkommende. Et eksempel er min kjære bil. Ikke kødd, særlig når du ikke har peiling på hva du driver med, du kjører i stykker bilene dine, er ikke rart du ikke får låne min, særlig når du behandler din som dritt. Sikkert frustrert fordi jeg er trøtt og sliten Endret 17. september 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Når man er på vei ut av bussen og folk fra utenfra presser seg for å komme seg inn! For real? Det er ikke slikt at bussen stikker sin vei! Faen som folk er stresset 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Man skal ikke si alt som er sant. Eller for å si det på en annen måte, du skal ikke si alt du mener, men du skal mene det du sier. "Homsing funker ikke" (sitat Ultimate Warrior) "At flere Tv programmer du vil se så ofte går samtidig rundt ni-tiden" Bare å ta opp da....... Endret 18. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 "At flere Tv programmer du vil se så ofte går samtidig rundt ni-tiden" Bare å ta opp da....... Så viktig er det scheldent, at jeg gidder det. Og med det utstyret jeg har nå går det ikke å ta opptag uten å være på dataskjermen. Skifter jeg over til tv skjerm, kutter det opptaget. Har ikke sånn box fra get som man kan ta opp med heller. Ikke verd prisen syns jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Videospiller? Gudene skal vite at jeg tok opp mye ræl fra TV-en på 90-tallet takket være videospillere. Alt fra barne-TV til Playboy TV. For øvrig irriterer det meg at forums.somethingawful for øyeblikket er nede for telling, og at snekkerne har tatt strømmen rundt om i huset, slik at jeg måtte mige med dørene åpne for å kunne se skåla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og så irriterer det meg at jeg plutselig har mista tilgang til alle kanalene jeg pleide å se på på TV, og nå bare har drittkanaler igjen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 at folk skal fortelle om sine dritevaner og hvordan det ser ut under dasslokket, mens man sitter ved matbordet 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og så da? Har diskutert sykdommer og drepte mennesker og masse ekle ting mens jeg spiser. Du er bare ei pingle. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 å så tøff. Oi oi.. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Syns det bare er morsomt jeg. Sist gang drev noen og snakket om ei dame som likte å ta bilder av bæsjen sin, og vise det frem på fest. "Se, denne ser ut som en C! og denne ser ut som en F!". Jeg spiste videre uten å trekke en mine. Husker ikke hva jeg spiste da. Var noe godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå