Delvis Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg kjøpte laptop hos Lefdal i går, en B-vare som var på halv pris. Selgeren spør om jeg vil betale 1500 kr ekstra for "rens" og service, noe som ikke var aktuelt da jeg er en fattig student. Jeg spør hva rens er, og om den ikke er klar for bruk. Da svarer selgeren mumlende om at det er et par programmer som må slettes, "ikke noe stress", og snur ryggen til og går. Da jeg henter laptopen spør jeg han som henter den til meg om det er noe spesielt jeg må gjøre ettersom laptopen har stått utstilt, også han svarer at det er en "demo jeg må slette", men at det ikke er noe stress. Da jeg kommer hjem og skrur på PCen så er den logget inn på en Lefdal-bruker, og jeg har ikke passord for å logge meg inn. Det var for seint til å dra tilbake til idiotene, så jeg må dra på mandag. Jævlig irriterende. Kan ikke du bare innstallere pånytt med ditt eget, så forsvinner vel alt det der? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg er sikkert veldig newbie... Men hvordan kan jeg logge inn som administrator? Den eneste brukeren jeg kan logge på er lefdal. Og må jeg ikke få logget meg inn for å installere på nytt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tenkte det samme. Kjør en clean install ved oppstart, å blir den som ny. Flått irriterer, fant 4 stykk hengende på meg etter jeg kom hjem fra jobb en dag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tenkte det samme. Kjør en clean install ved oppstart, å blir den som ny. Jeg ser at man må ha Windows på DVD eller USB-pinne for å gjøre det, men jeg fikk ikke det av Lefdal. Jeg fikk bare latopen og en lader. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tror nok du må ta den tilbake til butikken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ja en gjennopprette CD skal vel alltid følge med. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ja en gjennopprette CD skal vel alltid følge med. Jeg fikk bare laptopen og en lader. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Passordtipset er "Storo". Ble veldig skuffet da jeg prøvde "O" uten suksess. Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Folk som synger basslinja til Seven Nation Army på konserter. Hvor begynte dette? Skjer det kun i Norge? Hva får folk til å tro at dette er en ok ting å gjøre? Begynner å koke bare jeg tenker på det. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Å fy faen, jeg hater når det skjer! Endret 14. september 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Folk som virkelig tror at mobbing kan bekjempes. Mobbing VIL alltid eksistere. Også har vi idiotene som "sier" at de er imot mobbing, men mobber likavel. Akkurat som min kompis: "Jeg hater mobbere og jeg banker de opp om jeg ser noen mobber folk" ØØØØØh javel? så det du gjør på nettet er ikke mobbing? "Nei, det kalles trolling" haha, dummefaen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Ofte brukes mobbing for å distansere seg fra mennesker med svekkede sosiale ferdigheter. Endret 15. september 2014 av BadCat Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvis det sies at noen er dum, feit, stygg eller hva det måtte være er det muligens sannheten. Face the facts. Nei. Geir 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Vil alltid komme an på settingen det sies i. Men mobbing er iallefall barnslig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvis det sies at noen er dum, feit, stygg eller hva det måtte være er det muligens sannheten. Face the facts. Nei. Geir Jo, og sannheten kommer ofte fra barnemunn eller fra fulle folk. "Mamma, se den skallede mannen. - Hysj, slik er ikke pent å si, han er bare litt tynn i håret." Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 "Mamma, se den skallede mannen. - Hysj, slik er ikke pent å si, han er bare litt tynn i håret." Nei. "Skallet" er en objektiv og nøytral beskrivelse. "Stygg" og "dum" er det ikke. Jo, og sannheten kommer ofte fra barnemunn eller fra fulle folk. Ja, de vet ikke bedre. Det er en grunn til at folk flest må være fulle for å si slikt. Det er fordi det ikke er greit. Geir Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Man skal ikke si alt som er sant. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Om folk sluttet å være så sensitive til slike ting ville verden hvert et mye bedre sted. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Hvis det sies at noen er dum, feit, stygg eller hva det måtte være er det muligens sannheten. Face the facts. Folk sier forferdelige ting om andre, selv om det ikke er sant, fordi de enten er misunnelige, eller bare trenger å føle seg bedre ved å rakke ned på andre. Dersom en gutt på 15 år kaller en jente for både stygg, dum, feit og whatnot, betyr det at det er sant? Dersom en 4-åring kaller moren sin for dum fordi hun ikke får det hun vil ha, er det sant? Nei og nei. Endret 15. september 2014 av Therawyn 3 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Man skal ikke si alt som er sant. Eller for å si det på en annen måte, du skal ikke si alt du mener, men du skal mene det du sier. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå