Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte laptop hos Lefdal i går, en B-vare som var på halv pris. Selgeren spør om jeg vil betale 1500 kr ekstra for "rens" og service, noe som ikke var aktuelt da jeg er en fattig student. Jeg spør hva rens er, og om den ikke er klar for bruk. Da svarer selgeren mumlende om at det er et par programmer som må slettes, "ikke noe stress", og snur ryggen til og går.

 

Da jeg henter laptopen spør jeg han som henter den til meg om det er noe spesielt jeg må gjøre ettersom laptopen har stått utstilt, også han svarer at det er en "demo jeg må slette", men at det ikke er noe stress. Da jeg kommer hjem og skrur på PCen så er den logget inn på en Lefdal-bruker, og jeg har ikke passord for å logge meg inn. Det var for seint til å dra tilbake til idiotene, så jeg må dra på mandag. Jævlig irriterende.

 

Kan ikke du bare innstallere pånytt med ditt eget, så forsvinner vel alt det der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som virkelig tror at mobbing kan bekjempes. Mobbing VIL alltid eksistere. Også har vi idiotene som "sier" at de er imot mobbing, men mobber likavel. Akkurat som min kompis: "Jeg hater mobbere og jeg banker de opp om jeg ser noen mobber folk" ØØØØØh javel? så det du gjør på nettet er ikke mobbing? "Nei, det kalles trolling" haha, dummefaen.

Lenke til kommentar

"Mamma, se den skallede mannen. - Hysj, slik er ikke pent å si, han er bare litt tynn i håret."

 

Nei. "Skallet" er en objektiv og nøytral beskrivelse. "Stygg" og "dum" er det ikke.

 

Jo, og sannheten kommer ofte fra barnemunn eller fra fulle folk.

 

 

Ja, de vet ikke bedre. Det er en grunn til at folk flest må være fulle for å si slikt. Det er fordi det ikke er greit.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis det sies at noen er dum, feit, stygg eller hva det måtte være er det muligens sannheten. Face the facts.

Folk sier forferdelige ting om andre, selv om det ikke er sant, fordi de enten er misunnelige, eller bare trenger å føle seg bedre ved å rakke ned på andre. Dersom en gutt på 15 år kaller en jente for både stygg, dum, feit og whatnot, betyr det at det er sant? Dersom en 4-åring kaller moren sin for dum fordi hun ikke får det hun vil ha, er det sant? Nei og nei. Endret av Therawyn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...