Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den er ganske digg, men føler meg fortsatt lettere fucka i nakken etter å ha sovet i den 7 timer. Tror det kan komme av sittestillinga, siden jeg ikke la den helt tilbake.

Man kan sove lenge på de mest utrolige steder. Min sønn sov på toalettet i mange timer en gang. Jeg hørte at han kom hjem sent og at han gikk inn på toalettet. Jeg sov sånn halvveis, som mor ligger man gjerne litt på ank inntil alle er kommet hjem, vet du. Ved 5-tiden om morgenen måtte jeg opp en tur, og der sitter gutten forsyne meg og sover :D.

Lenke til kommentar

En tidligere collega sto med bilen inntil kanten av veien med en bil rett bak, når jeg kjørte forbi. Så vinket han hysterisk med begge armene som at det var noe viktig.
Hadde egentlig liten tid, man syns jeg måtte snu tilbake i tilfelle det var problemer. Kanskje han ville ha skyss tenkte jeg. Neida, "det var bare for han hadde sett meg". Tulling :roll: Hefte meg av sånn bare for det.

Lenke til kommentar

Ja, den er ganske digg, men føler meg fortsatt lettere fucka i nakken etter å ha sovet i den 7 timer. Tror det kan komme av sittestillinga, siden jeg ikke la den helt tilbake.

Man kan sove lenge på de mest utrolige steder. Min sønn sov på toalettet i mange timer en gang. Jeg hørte at han kom hjem sent og at han gikk inn på toalettet. Jeg sov sånn halvveis, som mor ligger man gjerne litt på ank inntil alle er kommet hjem, vet du. Ved 5-tiden om morgenen måtte jeg opp en tur, og der sitter gutten forsyne meg og sover :D.

Ja, jeg vet alt om å sove på de merkeligste steder. Jeg har sovet på mitt antall fortau, busstopp, under busker og på horrible sofaer og gulv. Og oppå flere plaststoler, gamle CRT-skjermer og lignende harde ting. Og selvfølgelig på toalettet. En gang på jobb. Gikk dit før lunch, og plutselig var klokka åtte på kvelden. Det verste var vel at ingen lette etter meg. Viser hvor mye folk tenkte på meg på den arbeidsplassen. :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet alt om å sove på de merkeligste steder. Jeg har sovet på mitt antall fortau, busstopp, under busker og på horrible sofaer og gulv. Og oppå flere plaststoler, gamle CRT-skjermer og lignende harde ting. Og selvfølgelig på toalettet. En gang på jobb. Gikk dit før lunch, og plutselig var klokka åtte på kvelden. Det verste var vel at ingen lette etter meg. Viser hvor mye folk tenkte på meg på den arbeidsplassen. :p

Det virker som om du har levd/lever et hardt liv?

Lenke til kommentar

Det virker som om du har levd/lever et hardt liv?

Som Slimda sier, jeg er en jævel på å sovne hvor enn det skal være, uansett hva jeg gjør (bortsett fra når jeg reiser med tog). Kjører scooter i 50 km/t? Null problem. Halser gjennom skogen og hopper over trestammer når jeg blir jaget av en sint gjeng? Null problem. Gående hjem fra skolen? Null problem. Har også våknet på en asfaltøy, samt midt på E39 av at en fyr i lastebil sto på tomgang og tuta på meg. Jeg visste ikke hva faen som hadde skjedd.

Men når det kommer til å sove på busstopp og under busker (og under et stabbur, innpakket i aviser) har ikke det hatt noe med at jeg kan sovne hvor og når som helst. Det har vært fordi jeg ikke har kommet meg hjem fra fest, og ikke har orket å gå gatelangs lenger. Jeg har også sovet - i ført dress, finsko og duffelcoat - ved inngangen til en Spar. Kom meg ikke hjem, veldig rådvill, ikke spesielt full av annet enn panikkangst.

Lenke til kommentar

Hodeputer som er som en sekk, for noe dritt!

Er du også ... putevar?

ta - dum.

Hahaha :D

Jeg irriterer meg så grenseløst over folk som faen ikke klarer å holde avtaler. Og de sier i fra bare fordi jeg kontakter de 90 min før avtalen å hører om den blir noe av. så 20 min før avtalen får jeg beskjed om at ho faen meg ikke er hjemme. Får ikke noe grunn. Da jeg spør om vi skal ta det seinere i kveld, eller en annen dag gidder ho faen ikke å svare. Er noe dritt å gå hjemme å vente, legge bort hele dagen for så at alt skal bli avlyst. :realmad:

Irriter meg også over en slags "etterpåklokskap". Jeg skal få en leksjon når jeg faen skjønner greia.

Jeg forteller noe, også får jeg høre at "ja, det er jo slik fordi det er sånn" Noe hun ikke hadde sagt hvis jeg ikke hadde fortalt det første jeg sa. Vi har 2 muligheter. Enten går det den ene veien, eller den andre. Når jeg forteller at det går den ene veien, så begynner hun å forklare hvorfor det gikk den veien. Hadde jeg sagt at det gikk andre veien så hadde hun forklart hvorfor det gikk den andre veien, når hun ikke vet hvilken vei det går før det går en vei.

Jeg kan finne opp et eksempel. " Jeg skal fikse gressklipperen, men jeg vet ikke om det går på garantien. Så vi får se" Da kan hun finne på å svare" Ja, det er jo bare å stikke innom å høre" Noen dager etterpå kan jeg komme tilbake med gressklipperen og fortelle at " Det gikk ikke på garantien, så jeg må betale selv for å få den fikset." Noe hun ville svart da med denne visdommen sin er " Ja, sånne ting går ikke på garantien". HVA FAEN??? DU VISSTE IKKE SELV OM DET VILLE GÅ PÅ GARANTIEN, OG DA JEG STIKKER INNOM Å HØRER OM DET GJØR DET, OG FOR SOM SVAR AT DET IKKE GJØR DET, FOR Å SÅ FORTELLE DEG DET, SÅ FORTELLER DU MEG NOE JEG ER FULLT KLART OVER, OG SOM DU BARE SIER FORDI JEG AKURATT FORTALTE DEG DET? !

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :yucky:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte laptop hos Lefdal i går, en B-vare som var på halv pris. Selgeren spør om jeg vil betale 1500 kr ekstra for "rens" og service, noe som ikke var aktuelt da jeg er en fattig student. Jeg spør hva rens er, og om den ikke er klar for bruk. Da svarer selgeren mumlende om at det er et par programmer som må slettes, "ikke noe stress", og snur ryggen til og går.

Da jeg henter laptopen spør jeg han som henter den til meg om det er noe spesielt jeg må gjøre ettersom laptopen har stått utstilt, også han svarer at det er en "demo jeg må slette", men at det ikke er noe stress. Da jeg kommer hjem og skrur på PCen så er den logget inn på en Lefdal-bruker, og jeg har ikke passord for å logge meg inn. Det var for seint til å dra tilbake til idiotene, så jeg må dra på mandag. Jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...