Samara Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nextgentel sliter med e-post-systemet siden i går formiddag og har fortsatt ikke klart å fikse feilen. De har nå utsatt tiden 3 ganger. Ironiske er at kontoen fungerer som de skal, bare brukerne som ikke får tilgang til å lese e-post.Jepp. Har bydd på et par problemer allerede, men satser på at det fikses så fort som mulig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Sett på facebook, etter noen skrev noe litt feil. "Vi driver med TaeKwon-Do, ikke taekwondo..." Javel... Flott for dere. Typisk folk som har tilhørighet i en gruppe å forvente at utenforstående skal vite sånne type ting. Jævla dritt Endret 9. september 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Når kjørelæreren er sen.. Minte meg på den gangen jeg nettopp hadde startet på GJS Trafikkskole fordi det var så billig. Skjønte fort hvorfor når jeg kom til avtalt time og fant bilen men ikke kjørelæreren. Han var inne på bensinstasjonen og spilte på automat, og kom først når han gjorde seg ferdig. Resten av kjøretimene var han spydig og ville heller komme med unødvendige kommentarer enn å lære meg. Byttet til Wright ganske fort. Jepp. Har bydd på et par problemer allerede, men satser på at det fikses så fort som mulig. Samme her, kom på et par ting som krevde bruk av e-post, men nei da! Har sjelden opplevd problemer med NGT før, så håper de fikser problemet ila kvelden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Køkulturen i dette landet. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Køkulturen i dette landet. Filippinerne hater å stå i kø. Sniking er heller regelen enn unntaket. Står man der passivt kommer man ALDRI frem. Endret 9. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Køkulturen i dette landet er mye bedre enn veldig mange andre land ja. Selv om det selvfølgelig er mange idioter her også. Få ting som gjør meg like irritert som sniking. Spesielt i bilkø. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Men kan være lurt å skrive ned alle ideer og tanker uansett, en dag kan de bli til noe stort.De trenger ikke bli noe stort for at det skal være verdt det. Stormannsgalskap er egentlig bare vanlig galskap. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg hadde lett jobbet 30 min eller kanskje en time lengre hver dag hadde det ikke vært for den jævla køen. Drar jeg 15.00 bruker jeg 1 time hjem, drar jeg 15.30 bruker jeg 1 og en halv til 2 timer hjem. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Flytt nærmere jobb! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Jeg har ingen intensjoner om å flytte inn til Oslo. Man må betale dobbelt så mye for halvparten av leiligheten/huset. Helt retarded hvor dyrt det er der. Hadde det ikke vært kø så hadde jeg brukt 30 min, det er der problemet ligger. Oslo er bare en samling av hundrevis av flaskehalser.. Endret 9. september 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skulle gjøre noe i et spill i sted, så får jeg opp at jeg må taste inn passordet for "parental management", når jeg aldri har aktivert det engang. Så er låst ute fra diverse funksjoner, noe som er helt idiotisk. Hadde samme greia på mobilen min en gang. Kunne ikke komme inn i avanserte innstillinger fordi antivirusprogrammets "anti theft"-lås var på selv om jeg aldri hadde aktivert det. Hva er det med enkelte produsenter? Forferdelig irriterende. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Kompisen min kommer ikke på Skype lenger. Har ingen å prate med og få tiden til å gå i disse triste arbeidsdagene. (nei, kollegaer er ingen hjelp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) "Bu hu , Joan Rivers er død !" No shit.....hun var 81 år og i tillegg på operasjon , dobbel risiko. Mannen med ljåen gir da fullstendig faen i om du er en kjendis eller ikke , under torva skal du uansett ! Hun hadde familie og venner som var glad i henne. Sorterer du folk etter alder hvorvidt de er verdig til å leve? Du kan jo glede deg til å danse på dine besteforeldres grav, når den dagen kommer, om de fremdeles er i live nå. So ? De har vært døde i 20 år. Jeg er bare lei av det kjendis-hysteriet når 80/90-åringer dør , det er jo helt naturlig og ikke noe å lage oppstyr av. Robin Williams var det heller ikkeno poeng å lage så mye oppstyr av når man tenker på hans livsstil : narko , alko & depresjon kan fint ta knekken på deg i tidlig alder (tidlig og tidlig fru Blom , så ung var han da nå ikke) Det er jo en grunn til at wrestlere dør i tidlig alder f.eks og når man har det i mente så kommer det ikke som et sjokk at dem tar kvelden i tidlig alder. Endret 10. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Jøss en forholdsvis normal post fra ElvisTCB. Min egen giddesløshet irriterer meg, ingen ting blir gjort. Endret 10. september 2014 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Faen altså! Har mistet to ting i det siste som jeg ikke finner igjen. Det verste er at de ER i leiligheten en plass, men har lett meg blå og grønn uten resultat. Jeg bare skjønner ikke hvordan ting kan forsvinne så sporløst! Det er jævlig irriterende, for nå må jeg kjøpe nye ting fordi de jeg hadde er borte vekk. Bortkastede penger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Handla inn til å lage salat. For en idiotisk ide, gidder ikke lage og kutte opp tusen ting. Herregud så idiotisk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Folk som kjøper noe av meg og sier de kommer til det klokkeslettet, også dukker de faen ikke opp. Ventet en halv 4 i dag, nada nix. Utrolig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Eller når internettmontøren skal komme også ringer han og sier at han ikke kan komme likevel. Har allerede sittet og ventet mange timer. Han kommer neste dag og konkluderer med at de må være to stk for og fikse det. Har ikke hørt mer fra han enda. Nettet skulle ha vært oppkoblet på mandag, og jeg betaler fra mandagen. Drittfolk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Folk som kjøper noe av meg og sier de kommer til det klokkeslettet, også dukker de faen ikke opp. Ventet en halv 4 i dag, nada nix. Utrolig. Skjønner han godt jeg, hadde ikke orket å dra til noen midt på natta jeg heller! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Gud fader, så forbanna jeg er nå. Har lyst å skrike, knuse, sparke og slå noe. FAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN I HEEEEEEEEEEEELVEEEEEEEEEEEETEEEEEEEE!!!!! Hvorfor kan ikke folk bare la meg være i fred?! Hvorfor må ALT jeg gjør på død og liv kritiseres?! Hvorfor kan ikke folk bare PASSE SINE EGNE SAKER?! Har da for faen ikke gjort noen noe! Jævla drittsekker! Endret 11. september 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå