Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at så mange menn anser kvinner som deres eiendom hvis kvinnen viser "for mye" hud, og at det gir dem retten til å stirre dem ned og få dem til å føle seg ukomfortable. Jeg så nettopp en video på dagbladet hvor en jente går over en bru i Kairo og absolutt alle mennene stirrer henne ned. Det minner meg om en gang jeg var på en bar i Gdansk, jeg hadde på meg skjørt og på grunn av det så var det flere menn som mente at det ikke var noe galt i å fortelle meg hvor mye dem ville knullet meg og diskuterte høylytt hvem som skulle få med meg hjem. Det er så forbanna kvalmende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at så mange menn anser kvinner som deres eiendom hvis kvinnen viser "for mye" hud, og at det gir dem retten til å stirre dem ned og få dem til å føle seg ukomfortable. Jeg så nettopp en video på dagbladet hvor en jente går over en bru i Kairo og absolutt alle mennene stirrer henne ned. Det minner meg om en gang jeg var på en bar i Gdansk, jeg hadde på meg skjørt og på grunn av det så var det flere menn som mente at det ikke var noe galt i å fortelle meg hvor mye dem ville knullet meg og diskuterte høylytt hvem som skulle få med meg hjem. Det er så forbanna kvalmende.

 

Hvis to menn går gatelangs på Grønland samtidig som dem holder hender, så kommer dem garantert til å oppleve langt verre ting enn å bli glodd litt på...

Lenke til kommentar

 

 

Det irriterer meg at så mange menn anser kvinner som deres eiendom hvis kvinnen viser "for mye" hud, og at det gir dem retten til å stirre dem ned og få dem til å føle seg ukomfortable. Jeg så nettopp en video på dagbladet hvor en jente går over en bru i Kairo og absolutt alle mennene stirrer henne ned. Det minner meg om en gang jeg var på en bar i Gdansk, jeg hadde på meg skjørt og på grunn av det så var det flere menn som mente at det ikke var noe galt i å fortelle meg hvor mye dem ville knullet meg og diskuterte høylytt hvem som skulle få med meg hjem. Det er så forbanna kvalmende.

Hvis to menn går gatelangs på Grønland samtidig som dem holder hender, så kommer dem garantert til å oppleve langt verre ting enn å bli glodd litt på...

Det kan være sant, men hva har det med saken å gjøre? Skal det være et eksempel på at kvinner ikke blir utsatt for noe mer enn å bli "glodd litt på"? Grønland er helt irrelevant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nextgentel sliter med e-post-systemet siden i går formiddag og har fortsatt ikke klart å fikse feilen. De har nå utsatt tiden 3 ganger. Ironiske er at kontoen fungerer som de skal, bare brukerne som ikke får tilgang til å lese e-post.

 

Mens jeg er i gang, kan også nevne det er litt irriterende å ikke være kreativ nok til å utvikle bok- og film-ideer til skikkelige fortellinger. Man må jammen ha god fantasi for å komme opp med gode dialoger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...