Saft Suse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Minner meg om flyplasspassasjerer som er så sent ute at de ikke har tid til sikkerhetskontrollen, og aller minst køen. Den viktigste personen i Ola og Kari Nordmanns liv er som alltid dem selv, og ingen andre betyr noe. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har hatt vondt i hodet 2-3 ganger i mitt liv. Og da aldri i mer enn 5 minutter sammenhengende. Sist var etter fylla for 7-8 år siden, men det gikk over etter et par minutter. Jeg lever forøvrig et svært usunt liv. Trener aldri. Spiser usunt. Sover uregelmessig. Drikker alkohol alt for ofte. Jeg er vell bare en av de som er immune mot hodepine. Anser meg selv som heldig på akuratt det punktet. Sånn, nå kan dere som har vondt i hodet irritere dere over dét også. Har selv aldri hatt antydninger til vondt i hodet. Har heller aldri rørt en smertestillende tablett. Er aldri syk annet en litt tett nese om vinteren. Sist gang jeg tok en pille for noe var når jeg kuttet av meg fingertuppen når jeg var 10 år gammel. Kostholdet mitt er elendig. 3-4l cola i uken i gjennomsnitt, mye godteri og som oftest veldig fet mat. Trener sjeldent, men har i det siste tatt meg motet til å trene litt kondisjon. Før denne sommeren var det 3 år siden sist jeg prøvde meg på en joggetur. Er ikke overvektig på tross av denne livsstilen. Drikker dog minst 2 liter vann om dagen. Må vel si meg ganske heldig jeg også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Den viktigste personen i Ola og Kari Nordmanns liv er som alltid dem selv, og ingen andre betyr noe. Faen de folka høres ut som noen egoister, at du gidder å være kjent med dem 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 At strømmen går hele tiden Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hodepine kommer også av stress, som ofte manifesteres gjennom rygg- og nakkesmerter. Og det går opp i hodet. Dere som mener jeg ikke har noe å klage over fordi dere har det verre kan ta dere en bolle. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dere som mener jeg ikke har noe å klage over fordi dere har det verre kan ta dere en bolle. Det mente ikke jeg altså, hvis det ble misforstått sånn. (så bare en som skrev det) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nei, ikke du, men det er sikkert flere her inne som mener det, som ikke føler trangrn for å uttrykke det fordi det allerede har blitt skrevet. Kakemot og dere andre, takk for støtten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg satt på legevakta for noen måneder siden. Var selvsagt ikke alene; satt en hel drøss med andre folk der som både så og virket syke i varierende grad, naturlig nok. Og midt blant oss en mann i 30-40åra som syntes det var veldig viktig å påpeke hvor syk han var, hvor lang tid alt tok, og at han burde fått komme inn med én gang - for Så syk var han! Oslo Legevakt bruker MTS-prioriteringssystemet for venting, og han satt med grønn. Sur type som irriterte flere enn meg. Minner meg om hvor irriterende det er når de som er ansatte på legevakta ikke hører etter hva en sier, ikke leser journalen hvor det jeg sier og står, og lar meg og personen jeg kjørte til legevakta med vente på et rom i timesvis med ekstreme smerter uten å få prate med en lege. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Skulle ønske det fantes en sånn vaskemaskin for mennesker som ligner en seng sånn at jeg bare kan legge meg og dusje og når det er ferdig så kommer det varmluft og så er senga mi rett ved siden av så jeg bare kan sove Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hahahaha, det så jeg for meg. Ja, det hadde vært deilig! Noen ganger er bare det å stå opp og ned i dusjen i noen minutter et stort tiltak. Hadde vi hatt noe slikt, hadde jeg sikkert dusjet hele dagen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har hatt vondt i hodet 2-3 ganger i mitt liv. Og da aldri i mer enn 5 minutter sammenhengende. Sist var etter fylla for 7-8 år siden, men det gikk over etter et par minutter. Jeg lever forøvrig et svært usunt liv. Trener aldri. Spiser usunt. Sover uregelmessig. Drikker alkohol alt for ofte. Jeg er vell bare en av de som er immune mot hodepine. Anser meg selv som heldig på akuratt det punktet. Sånn, nå kan dere som har vondt i hodet irritere dere over dét også. Har selv aldri hatt antydninger til vondt i hodet. Har heller aldri rørt en smertestillende tablett. Er aldri syk annet en litt tett nese om vinteren. Sist gang jeg tok en pille for noe var når jeg kuttet av meg fingertuppen når jeg var 10 år gammel. Kostholdet mitt er elendig. 3-4l cola i uken i gjennomsnitt, mye godteri og som oftest veldig fet mat. Trener sjeldent, men har i det siste tatt meg motet til å trene litt kondisjon. Før denne sommeren var det 3 år siden sist jeg prøvde meg på en joggetur. Er ikke overvektig på tross av denne livsstilen. Drikker dog minst 2 liter vann om dagen. Må vel si meg ganske heldig jeg også. Du kan ha fett i leveren og andre organer selv om du ser tilsynelatende slank ut. Ikke putt søppel inn i kroppen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hodepine kommer også av stress, som ofte manifesteres gjennom rygg- og nakkesmerter. Og det går opp i hodet. Dere som mener jeg ikke har noe å klage over fordi dere har det verre kan ta dere en bolle. Skaff deg en stor sommerfuglhåv og fang en mann som kan masere nakken din. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Dritirriterende at bioklokken min later til å tro døgnet er 28 timer eller noe slikt. Jeg må døgne annenhver uke for å rette opp i søvnrytmen igjen, fordi jeg rett og slett ikke får sove, og så lenge jeg fortsetter med det blir jeg jo aldri kvitt problemet. FU bioklokke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 At det skal være så jævlig vanskelig å oppdrive et ikke-mekanisk tastatur som oppfyller mine krav. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hodepinen sitter fremdeles i. Also, hadde et veldig ekkelt mareritt som fikk meg til å tenke ubehagelige tanker. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har funnet ut at dersom man jobber og trener så er man produktiv nok til å kaste bort all dødtida på ingenting. Alt man gjør i tillegg er bonus. God natt. Zzzzzz Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 At enkelte ikke fatter at adopterteunger er innvandrere. Hvor vanskelig er det å ikke skjønne det? Jasså du? Du har norsk pass og dermed norsk? I dont think so! 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Og hva er definisjonen på "norsk"? Hvilke kriterier setter du? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 At enkelte absolutt må påpeke at innvandrere er innvandrere. Folk er folk! 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 At enkelte absolutt må påpeke at innvandrere er innvandrere. Folk er folk! Kommer an på det. Hvis en må forklare at man snakker om innvandrere av en eller grunn, må man jo si det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå