Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Så du stemmer uansett på et parti selvom partiet ikke er i nærheten av dine politiskeinteresser? Du er som en sau, følger flokken og ikke kan ta dine egne avgjørelsr, men må ha andre til å ta det eller fordi flertallet sier det?? (Bare for å ha sagt det: ja jeg stemte)

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke det samme nei. Dumt og ikke bruke stemmen sin og heller velge og være passiv og usynlig

Stemme blankt/ikke stemme=man viser at man ikke er fornøyd med noen av partiene. Vanskeligere er det vel ikke?

Ved å stemme blankt viser man at man ikke er fornøyd med noen av partiene. Ved ikke å stemme blir man en av de som ikke har engasjert seg nok til å stemme.

Lenke til kommentar

Det er noe med det å stemme på ordentlige politikere, som gjør en grundig og seriøs jobb for samfunnet. Og ikke på SS(samfunns-sabotører) som vil sabotere og rive ned det andre har bygget opp.

Er ikke helt sikker hvor enig jeg er det, men et visst poeng er det vel kanskje i det. Vi kan ikke la Frp få så mye makt tror jeg. Det kan medføre skade som blir veldig vanskelig ja kanskje umulig å rette opp i ettertid. :(

Det er kanskje greit at det skiftes mellom sosialistisk og borgerlig hvert 8 år da hvertfall. Tror ikke det er bra at noen sitter for lenge heller. Eller hadde det vært best med AP hele tiden? Hvis det skulle vært noen hele tiden, så måtte det vært dem.

Lenke til kommentar

Hodepine andre dag på rad. Blir gal.

Du har ingenting å klage over. Jeg hadde grusom hodepine hver dag i årevis. Før det vanlig hodepine hver dag i årevis.
Minner om moren min. Siden hun hadde fått et alvorlig brudd i beinet, kunne jeg aldri si at jeg hadde vondt eller at jeg var syk, for hun hadde det så mye verre..

Det irriterer meg grenseløst.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mosjon, frisk luft, mye veske (VANN), nok søvn (helst med god lufting på rommet), godt kosthold og regelmessige måltider.

Om man følger de punktene der så har man garantert aldri hodepine, om det ikke er noe kronisk eller av andre grunner.

Avvik fra bare et av de punktene der er nok til at man kan få vondt i hodet f.eks.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt vondt i hodet 2-3 ganger i mitt liv. Og da aldri i mer enn 5 minutter sammenhengende. Sist var etter fylla for 7-8 år siden, men det gikk over etter et par minutter.

Jeg lever forøvrig et svært usunt liv. Trener aldri. Spiser usunt. Sover uregelmessig. Drikker alkohol alt for ofte.

Jeg er vell bare en av de som er immune mot hodepine. Anser meg selv som heldig på akuratt det punktet.

Sånn, nå kan dere som har vondt i hodet irritere dere over dét også. :p

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mosjon, frisk luft, mye veske (VANN), nok søvn (helst med god lufting på rommet), godt kosthold og regelmessige måltider.

Om man følger de punktene der så har man garantert aldri hodepine, om det ikke er noe kronisk eller av andre grunner.

Avvik fra bare et av de punktene der er nok til at man kan få vondt i hodet f.eks.

Om man aldri står på ski brekker man ikke bein. Med mindre det er av andre grunner?

Lenke til kommentar

Minner om moren min. Siden hun hadde fått et alvorlig brudd i beinet, kunne jeg aldri si at jeg hadde vondt eller at jeg var syk, for hun hadde det så mye verre..

Det irriterer meg grenseløst.

Jeg satt på legevakta for noen måneder siden. Var selvsagt ikke alene; satt en hel drøss med andre folk der som både så og virket syke i varierende grad, naturlig nok. Og midt blant oss en mann i 30-40åra som syntes det var veldig viktig å påpeke hvor syk han var, hvor lang tid alt tok, og at han burde fått komme inn med én gang - for Så syk var han! Oslo Legevakt bruker MTS-prioriteringssystemet for venting, og han satt med grønn. Sur type som irriterte flere enn meg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...