Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har endelig mistet apetitten for snop - dessverre har jeg også mistet apetitten for mat i samme slengen, men det får så være. Legger i alle fall ikke på meg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har ikke noe problem med å trene, heller ikke noe problem med å spise sunt, men jeg har et helvetes stort problem med å spise NOK. Jeg er faen ikke sulten i det hele tatt og ingenting frister... Jeg har hatt samme problem. Men om jeg trøkker i meg så mye jeg klarer et par uker, og strekker ut magesekken, så klarer jeg å ete bra. Jeg har til og med klart å gå opp i vekt uten å spise usunt, samtidig som jeg trener mye. Det er nytt for meg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Folk som klager og syter over regjeringen som attpåtil er de som stemte frem regjeringen. Jeeez.. Gå å stem sosialistpartiet neste gang da sosialistfan. Stemmer man frem et parti så bør man slutte å klage og være misfornøyd! Du vet hva man får når man stemmer på partiet. Dumbfuck Endret 31. august 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det kommer av at folk flest ikke setter seg inn i politikken til partiet de stemmer på. Det er da ikke noe nytt. Så er det jo de som klager fordi de stemte på noen andre. De har forsåvidt rett til å klage. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Vi har jo fått lov til å kjøre Segway nå da, YAY!... Bare synd de koster noe så langt innihelvete, pluss at det ser utrolig teit ut å komme kjørende på en sånn en. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så langt har jeg bare fått solide latteranfall når jeg har sett folk kjørende på segway. Herregud så dumt det ser ut. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så langt har jeg bare fått solide latteranfall når jeg har sett folk kjørende på segway. Herregud så dumt det ser ut. Hehe, ja. Det ser ganske dumt ut. Jeg skjønner bare ikke hvordan folk tar seg råd til å kjøpe en sånn til over 50 høvdinger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så er det jo de som klager fordi de stemte på noen andre. De har forsåvidt rett til å klage.Ja, og derfor stemte jeg på et parti jeg var sikker på at ikke kunne komme inn. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så er det jo de som klager fordi de stemte på noen andre. De har forsåvidt rett til å klage.Ja, og derfor stemte jeg på et parti jeg var sikker på at ikke kunne komme inn. Hva var poenget med å stemme, da ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er ikke noe poeng å stemme på noe som helst Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Om man ikke liker noen av partiene, så er det like greit å ikke stemme. Vitsen med å stemme blankt? Bruker bare unødvendig tid på det. Blankt og ikke stemme er det samme. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er ikke det samme nei. Dumt og ikke bruke stemmen sin og heller velge og være passiv og usynlig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Alt går i dass uansett hva man stemmer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Så er det jo de som klager fordi de stemte på noen andre. De har forsåvidt rett til å klage.Ja, og derfor stemte jeg på et parti jeg var sikker på at ikke kunne komme inn. Hva var poenget med å stemme, da ? For at jeg skulle ha mulighet til å klage, selvsagt. Edit: Og fordi jeg var enige med dem, og fordi partistøtten fordeles etter stemmer, så hver stemme blir en pengedonasjon. Endret 31. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er ikke det samme nei. Dumt og ikke bruke stemmen sin og heller velge og være passiv og usynlig Stemme blankt/ikke stemme=man viser at man ikke er fornøyd med noen av partiene. Vanskeligere er det vel ikke? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er ikke det samme nei. Dumt og ikke bruke stemmen sin og heller velge og være passiv og usynlig Det er for mainstream å stemme Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nei ved og ikke avgi stemme viser man ingen ting. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jo? Man viser at man er misfornøyd og at ingen av partiene har klart eller fått sofasittere interessert i/overbevist partiprogrammet sitt. 3 ganger har jeg droppet å stemt når det gjelder kommunevalg/valg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ved å stemme så kan man være med å bestemme hvem som skal bestemme over ditt liv Ved å ikke stemme så råder man over eget liv ved å ligge på sofaen og spise potetgull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå