Gavekort Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg har aldri sett deg før. Du har rett til din mening, men du er ikke personen til å snakke om hva andre føler når du selv er en synder og seksuelt liberal. Selvsagt drar man ikke alle kvinner under en kam, men du sloss ikke akkurat mot seksualiseringen, et problem som mange kvinner tar alvorlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nei forstår det, men siktet til han over som drar inn ting fra min fortid. Poenget mitt er at jeg ikke er en synder. Jeg er et fritt menneske som bør få gjøre hva jeg vil, uten at andre kvinner skal sutre over hvor kjipt livet deres er pga jeg har tatt feil valg. Jeg synes at om folk vil selge selg, strippe og ligendene, så skal de få gjøre det. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Okay så jeg loka litt rundt på facebook så fant jeg en sånn test da som folk pleier å ta, "What career were you actually meant for?" Det værste er at man får ut det man putter inn, og så blir folk like overrasket hver gang. Slettet. Endret 28. august 2014 av hermosa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jesus. Endret 28. august 2014 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jesus. Jeg så ikke hva du skrev, men regner med jeg vant diskusjonen siden du fjernet 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg gadd ikke krangle med som bruker "jeg liker menn" som argumentasjon(?) mot feminsme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg gadd ikke krangle med som bruker "jeg liker menn" som argumentasjon(?) mot feminsme. Skjer med å finne tinf du kan ta meg på? Du trenger ikke dra alt jeg har skrevet inn i denne diskusjonen. Greit nok, vi må ikke diskutere, men jeg føler meg iallefall ikke såret for ei random jente på island selger sex. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 På den annen side føler du deg såret når en tilfeldig bruker på et diskusjonsforum kaller deg en tøs. Makes sense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 På den annen side føler du deg såret når en tilfeldig bruker på et diskusjonsforum kaller deg en tøs. Makes sense. Ja for det er et personangrep? Det er ikke et personangrep mot meg for noen selger seg i en annen verdesdel. 1 Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Og over til noe heeelt annet: Akkurat nå irriterer meg over å tegne realistisk *sukke og se ned på arket* Har ikke tegnet på sikkert 10 år, og nå forventer læreren at å begynne med realistisk naturlandskap er noe alle syns er flott?! Jaja, jeg får ta det som en utfordring, måtte bare få blåse ut litt Hjelper sikkert ikke at jeg prokrastinerer heller Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har vært uten nett siden slutten av juli. Det skal være inkludert i leia men utleiere pluss get ( død over get, siste dem sa var at hvis ikke det funket fra nå så var det utstyret som ikke fikk nett det er noe galt med) greier ikke ordne opp i en skit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 At jeg ikke får sove. La meg litt over to, nå er den straks fem og jeg er lys våken. Ikke blir det mørkt, ikke blir jeg trett, og ingenting - fra varm melk til mosjon før jeg la meg - hjelper. Jeg skal opp om 2,5 timer for å gå på jobb, skrive en Vær-Sjur, ikke ha noe som helst å gjøre resten av dagen, bortsett fra å vente på at klokka skal bli rundt fire, slik at jeg kan dra hjem og sitte foran PC-en og vente på at det skal bli sent nok til å legge seg. Så skal jeg opp igjen i morgen tidlig, besøke bestemor og vente på mandag, hvor det blir rinse and repeat med ikkeeksisterende døgnrytme, vente på helg, vente på mandag og så videre, og så videre. Faenskap. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Finn en måte å bryte sirkelen på! Det blir hva man gjør det til selv:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Jeg vet ikke hvordan. Jeg har vært stuck i den 1993. e: Make that '93. Endret 29. august 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har vært uten nett siden slutten av juli. Det skal være inkludert i leia men utleiere pluss get ( død over get, siste dem sa var at hvis ikke det funket fra nå så var det utstyret som ikke fikk nett det er noe galt med) greier ikke ordne opp i en skit. Det kan det godt være de har rett i. Vi er også uten nett nå, og det er fordi omformeren som er koblet til ruteren har røket. Selve ruteren har også hatt problemer på grunn av at den er treg, som er et resultat av at den er gammel. Utstyret som brukes til å motta og videresende Internett har mye å si for hastighet og stabilitet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg vet ikke hvordan. Jeg har vært stuck i den 1993. e: Make that '93. Om du ikke trener eller har annen hobby så tving deg selv til det. Trening er løsning på mye, imo. Handler man ikke selv så vil det aldri skje noe, det har jeg lært av egen erfaring:p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Trente aktivt i ett års tid for 10 - 11 år siden, da i et håp om å bekjempe en depresjon. Etter ett år måtte jeg slutte, da depresjonen var blitt mye verre og jeg i tillegg var blitt suicidal og slet med angstnevroser fra helvete, så i disse dager er treningen mer sporadisk. Har mange hobbyer, men de faller inn i den samme tralten. Samme med jobb. Selv om jeg elsker å skrive Vær-Sjur, så er det fortsatt med i tralten. Det samme kan sies å være sammen med familie og venner, feire bursdager og glede meg over ting, gå på konsert og kino, prøve nye ting osv. Jeg er ikke lenger deprimert eller suicidal, ei heller sliter jeg like mye med angst som gjorde (takket være psykolog og tung selvmedisinering med hasj og alkohol), men at jeg er stuck in a rut, er det ingen tvil om. Uansett hva jeg gjør for å bryte fri, blir det etter hvert en del av det samme gamle, kjedelige, trauste, kommunegrå. Livet er verdens kjedeligste eventyr. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Vel, om det er en liten trøst, så er du lokalkjendis. Det er det nok ikke alle som kan si. Skriver du inn "vær" på Google, er du tredje forslag fra toppen. Det er da noe. Og jeg skjønner deg veldig godt, har i mange år følt det samme selv. For min del er det eneste som vil hjelpe å flytte, og få en skikkelig jobb. Med "skikkelig", mener jeg som betaler nok til at jeg kan ta meg råd til reiser, shopping og kjøp av hund. Dette er jo mye lettere sagt enn gjort, men jeg har det som mål så snart jeg får løst noen knuter. Vet ikke om flytting hadde vært aktuelt for deg, mtp. jobben du har, men i mange tilfeller kan det hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå