Myst Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Og der gikk laderen til laptopen komplett i stykker gitt. Nå må jeg ta til takke med min gamle stasjonære til den nye kommer. Håper bare butikken ikke skuffer, fant ikke noe grums som skulle tilsi de ikke er seriøse. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Bra det var bare laderen, da. Harddisken min gikk i stykker. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det er nok enda verre ja.. Skjønner ikke hvorfor batterionline.no bruker så lang tid på å behandle saken min. De har fått topp anmeldelser og driver med seriøs butikk. Èn lader kan da ikke stå under "Behandler" i to dager. Håper de får opp farta i dag. Er også skikkelig pissed på Finn akkurat nå. Har MC-ustyr jeg må selge, men Torget kan kun brukes hvis prisen er under 1000. Alt over må man bruke vanlig MC-salg delen og da koster basis annonse 280 kr. Jommen sa jeg brukervennlig.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg er jaggu glad jeg er overvektig. Det virker så kjedelig ikke å være det. Ikke kan du brukes som pute, og ikke kan du mose folk. Og ikke kan du lage ansikt med magen. Nei, takke meg til fedme, ass. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg er jaggu glad jeg er overvektig. Det virker så kjedelig ikke å være det. Ikke kan du brukes som pute, og ikke kan du mose folk. Og ikke kan du lage ansikt med magen. Nei, takke meg til fedme, ass. Ironisk ment? Siden dette er "irritere seg" tråden mener jeg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg er jaggu glad jeg er overvektig. Det virker så kjedelig ikke å være det. Ikke kan du brukes som pute, og ikke kan du mose folk. Og ikke kan du lage ansikt med magen. Nei, takke meg til fedme, ass.Sånn jeg ser har du to alternativer, slank deg, eller del deg i to personer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Folk som undervurderer svingradiusen på bilen sin helt ekstremt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Folk som undervurderer svingradiusen på bilen sin helt ekstremt! Elsker det. De som må låne plass i helt vanlige kryss og. Uten å sjekke speil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg er jaggu glad jeg er overvektig. Det virker så kjedelig ikke å være det. Ikke kan du brukes som pute, og ikke kan du mose folk. Og ikke kan du lage ansikt med magen. Nei, takke meg til fedme, ass. Ironisk ment? Siden dette er "irritere seg" tråden mener jeg Nope, bare en kommentar til diskusjonen på forrige side. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Posten! Pakka mi kom inn til terminalen i riktig by i ti-tiden i formiddag, men posten kjører jo bare en gang om dagen og helst på natta, så pakka blir liggende en stund. Syns jeg leste noe om at posten ikke jobber på lørdager lenger heller, så da blir det vel mandag før jeg får tak i pakka. Arg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Feite folk som hetser tynne, men med en gang de blir kalt blubbe er det på randen til krig 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Klarte å sette meg på en buss med samme rutenr. som gikk i helt feil retning. Det var selvsagt bare min egen feil, men synes det er en uting å ikke bytte navn på bussene når de kjører 1 time i forskjellige retninger. Oppdaget heldigvis problemet fort, ellers hadde jeg endt opp i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det ene kjøleskapet mitt streiket i løpet av natten/dagen, lukter gass å dritt her enda. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg mistet ferja med bare noen sekunder. I det jeg kjører ned på kaia holder bommen på å gå ned. Kommer først inn på neste ferje, og det burde bare være alt for typisk hvis jeg kjører sist ut med alle lastebilene fremfor meg. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Folk som på død og liv skal ha den reserverte plassen ved siden av deg i komfort-vogna på toget selv om vogna så å si er tom for folk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (Moderne) feminisme. Blir så irritert av tanken jeg er ikke et offer, jeg blir ikke et sexobjekt bare fordi noen er strippere eller selger kroppen sin, jeg trenger ikke en gjeng sutrekjerringer i ryggen, jeg liker menn. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (Moderne) feminisme. Blir så irritert av tanken jeg er ikke et offer, jeg blir ikke et sexobjekt bare fordi noen er strippere eller selger kroppen sin, jeg trenger ikke en gjeng sutrekjerringer i ryggen, jeg liker menn. Vel, kom deg tilbake på kjøkkenet hvis du liker menn så godt. Og når du først er der, lag middag og ta oppvasken. Vask klær og heng dem opp... Og vær forsiktig med stekepannen, du vil jo ikke slå noen med den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg er for likestilling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg er jaggu glad jeg er overvektig. Det virker så kjedelig ikke å være det. Ikke kan du brukes som pute, og ikke kan du mose folk. Og ikke kan du lage ansikt med magen. Nei, takke meg til fedme, ass. Jeg kan definitivt mose folk, trenger ikke mage til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå