Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er deres eget problem Det er de som eter all den maten...

Uh... Hvem tror du betaler regningen deres hos sykehusene og legene? Hvem tror du betaler sykepengene deres grunnet overvekten?

We do! We do!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OExykL5QnXY#t=37

Så lenge mine skattepenger går til røykere og alkisser og navere og sånt må jeg da få lov til å være litt feit?!

Lenke til kommentar

Det burde innføres skremselspropaganda på fettholdige produkter slik det er på tobakksprodukter.

Hadde vært bra med litt fine bilder av feite folk på potetgullposen.

Ja, du har et godt poeng der. Men folk må jo tjene penger på andre menneskers smerter og lidelser. Penger betyr jo alt i vårt kapitalsamfunn. Det finnes ikke mennesker lenger. Bare pluss eller minus i regnskapene.

Lenke til kommentar

Snakker vi om potetgull eller heroin? Jeg vil ikke bo i et nisseland som må skremme innbyggerne fra å spise potetgull. Ellers kan det vel like godt forbys? Sammen med alt annet som kan misbrukes til å gjøre skade.

Nå går jeg ut i fra at kakemot er satirisk, og kiross er seriøs. Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Vel, hvem vil vel høre på hva Laffe sier.

Vel, hvem vil vel høre på du sier.

Og til den posten der du uttrykker hvor lite du bryr deg om andre - "Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!"

Nok om det. Irriterer meg at det ikke går en buss som gjør at jeg slipper å vente i flere timer på det jeg skal i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er irriterende å snakke om overvektige. Hvem bryr seg? Det er deres eget problem Det er de som eter all den maten... Det er de som ikke trener.... Det er de som har slike gener.... Det er de som har slike hormoner.... Hva kan man gjøre... Kutte bort tarmen deres og gi dem små terninger med mat? Er det noe som hjelper i det hele tatt? De er dødsdømte... så la dem nyte livet mens de enda har det.. La dem fråtse og spise fritt... Så lenge de er happy og har det bra, så er det alt som betyr noe..

Bare for å få ha sagt det: innlegget mitt var ikke ment for å prakke ned på de overvektige, ei har jeg heller ikke noe problem med de som er overvektig da det kan være av forskjellige grunner. Innlegget var mer rettet mot "eksperter" som sier og skriver at man BLIR feit av fast-food som at de er 100% sikre.

Lenke til kommentar

Vel, hvem vil vel høre på hva Laffe sier.

Vel, hvem vil vel høre på du sier.

Og til den posten der du uttrykker hvor lite du bryr deg om andre - "Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!"

Nok om det. Irriterer meg at det ikke går en buss som gjør at jeg slipper å vente i flere timer på det jeg skal i morgen.

Irriterer meg at folk er lojal mot kollektivet istedenfor å få lappen og kjøre bil selv...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er irriterende å snakke om overvektige. Hvem bryr seg? Det er deres eget problem Det er de som eter all den maten... Det er de som ikke trener.... Det er de som har slike gener.... Det er de som har slike hormoner.... Hva kan man gjøre... Kutte bort tarmen deres og gi dem små terninger med mat? Er det noe som hjelper i det hele tatt? De er dødsdømte... så la dem nyte livet mens de enda har det.. La dem fråtse og spise fritt... Så lenge de er happy og har det bra, så er det alt som betyr noe..

Bare for å få ha sagt det: innlegget mitt var ikke ment for å prakke ned på de overvektige, ei har jeg heller ikke noe problem med de som er overvektig da det kan være av forskjellige grunner. Innlegget var mer rettet mot "eksperter" som sier og skriver at man BLIR feit av fast-food som at de er 100% sikre.

Ja, man blir feit av fast-food når man ikke er aktiv nok. Du får det til å virke som om det er greitt å spise fast-food, for man blir jo ikke feit av det, mener du...

Lenke til kommentar

Snakker vi om potetgull eller heroin? Jeg vil ikke bo i et nisseland som må skremme innbyggerne fra å spise potetgull. Ellers kan det vel like godt forbys? Sammen med alt annet som kan misbrukes til å gjøre skade.

Nå går jeg ut i fra at kakemot er satirisk, og kiross er seriøs. Rett meg om jeg tar feil.

Vel, vi lever i et demokrati, men ironisk nok så har folket ingen makt til å bestemme hva de vil, annet enn å stemme frem folk som mener de har løsningen på alle våre problemer.

Og hvis en av løsningene blir å forby potetgull, som en løsning på fedmen, så tviler jeg ikke på at dette blir vedtatt uten å ta en avstemning på det først blant våre landsmenn.

Jeg føler vi ikke har medbestemmelsesrett til noen ting som helst lenger. Politikerne gjør ting på sin egen måte, og vi lever alle i en illusjon av et demokrati der potetgull må bli overpriset og røyk er kun for velstående folk.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at folk er lojal mot kollektivet istedenfor å få lappen og kjøre bil selv...

Jaha. Og hvilket argument har du mot kollektivtrafikken? Hvordan påvirker kollektivtrafikken deg så negativt at du må bruke energi på å irritere seg over folk som bruker den?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Seriøst ? Jaja

Skulle tro det irriterer mer med alle privat-bilistene som flommer på veiene. Ja jeg er vel en av dem. I sin tid kjørte jeg endog ned til poskassen og opp igjen ( ca 40 m) fordi jeg ikke gadd å gå. Men det har jeg rett nok sluttet med. :roll:

Lenke til kommentar

Jaha. Og hvilket argument har du mot kollektivtrafikken? Hvordan påvirker kollektivtrafikken deg så negativt at du må bruke energi på å irritere seg over folk som bruker den?

Det går ikke buss...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Enkelte mennesker på internett/////diskusjon

Makan til uoppdragne voksne mennesker som oppfører seg som barn i trassalderen med merkelige interesser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Makan til uoppdragne voksne mennesker som oppfører seg som barn i trassalderen med merkelige interesser

Vel, kanskje på tide at du gjør noe med det og begynner med en voksenopplæring barnehage.

Er ikke jeg som har mangel på folkeskikk og respekt for andre mennesker

men irriterende det er jeg muligens

Lenke til kommentar

Vel, kanskje på tide at du gjør noe med det og begynner med en voksenopplæring barnehage.

Vel, hvis det er så irriterende, hvorfor gjør du ikke noe med det da? Er vel bedre det å gjøre noe med det enn å bare klage...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel, hvis det er så irriterende, hvorfor gjør du ikke noe med det da? Er vel bedre det å gjøre noe med det enn å bare klage...

Jeg irriterer da ikke meg selv? Jeg kommer ikke til å forandre meg for å tilfredstille andre så lenge ingen blir såret av ting jeg skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...