Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) At på hver eneste forum, nettsamfunn klager folk på "det var mye bedre her før" "ingen bra folk her nå" "savner gamledager" 1. forstår du er bitter for dine gamle forumvenner forlot deg 2. u are welcome to leave 3.finn deg en ny plass og bli the new guy alle misliker Endret 17. august 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Alt var bedre før når tråder handla om meg osv og jeg var kjent fy faennnn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Alt var bedre før når tråder handla om meg osv og jeg var kjent fy faennnnLøp til skogs. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Glemte å dusje. Og dusjer nå blir det helvete i hus når alle har lagt seg for en time siden. Endret 17. august 2014 av Lami Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Da blir det vel også bråk siden alle skal dusje. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Dusj om morgenen? Ja det jeg må men er så digg å være nydusja til sengen 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Dusj om morgenen?Ja det jeg må men er så digg å være nydusja til sengenHater vått hår i senga Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Rulleteksten på Assassin's Creed 3. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Verden og dets innhold 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 At stundenter har det alt for godt, men de ser det ikke selv. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 At stundenter har det alt for godt, men de ser det ikke selv. Hva tenker du på? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) At stundenter har det alt for godt, men de ser det ikke selv.Nå tuller du vel?! Studentene er den gruppen i Norge som har det verst. NAV-brukere har det bedre enn studentene, for fuck's sake. Her om dagen sto det om ei i avisen som var student og hun hadde mindre enn 2000 kroner å leve for i måneden. Det er slett ikke uvanlig. Med mindre foreldre betaler for nærmest alt, så er det forferdelig å være student i Norge. Og jada, selvfølgelig er det verre i andre land, men nå snakker jeg om i forhold til hvor bra det er å leve i Norge. Så godt som vi har det her, burde det ikke være så jævlig vanskelig for dem som det er. Endret 19. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Våkna etter 04 i dag og fikk ikke sove etter det. Tviler blir mange timene jeg klarer å holde ut på jobben i dag... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) At stundenter har det alt for godt, men de ser det ikke selv.Nå tuller du vel?! Studentene er den gruppen i Norge som har det verst. NAV-brukere har det bedre enn studentene, for fuck's sake. Her om dagen sto det om ei i avisen som var student og hun hadde mindre enn 2000 kroner å leve for i måneden. Det er slett ikke uvanlig. Med mindre foreldre betaler for nærmest alt, så er det forferdelig å være student i Norge. Og jada, selvfølgelig er det verre i andre land, men nå snakker jeg om i forhold til hvor bra det er å leve i Norge. Så godt som vi har det her, burde det ikke være så jævlig vanskelig for dem som det er. Det må være ekstreme tilfeller..De aller fleste av vennene mine er studenter. De har utrolig mye mer fritid enn de som jobber. De er mye mer sosiale enn andre, f.eks de drikker hver eneste torsdag, ofte fredag og lørdag også. De er stadig på turer og utflukter. Lange og mange ferier. Trenger sjelden å stå opp tidlig (dama mi våkner senere enn meg og er hjemme før meg på dagen). Greit nok, de sitter igjen med lån etterpå, men herregud så deilig de har det imens det står på! Ingen av de jeg kjenner som studerer har det vondt. Det finnes selvsagt unntak, jeg går bare utifra de jeg vet om. Endret 19. august 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) De du vet om er heldige finansielt, da. Dersom de kan gå og drikke hver helg og likevel ha råd til husleie, strøm, riktig mat og andre viktige utgifter, da må foreldrene være med i bildet. Bare spør Datasmurf, et flott eksempel på hvordan norske studenter har det generelt (da han gikk på skole). Et annet eksempel er datteren til en jeg kjenner. Hun måtte ha hjelp av foreldrene til husleie for å ha råd til mat. Hun har selv sagt at hadde det ikke vært for dem, vet hun ikke hvordan hun skulle klart å komme seg gjennom skolen. Det er en grunn til at studenter som må klare seg på egenhånd klager, og det er ikke fordi de er bortskjemte. Endret 19. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Utdanning tror jeg er veldig viktig. Så generelt bør det legges til rette for at så mange som mulig får utdanne seg. Alle skal med.Studenter og deres forhold er dog noe jeg ikke har særlig kjennskap til. Studenter virker ofte rare syns jeg. En slags hippier på en måte med henslengt stil. Men det er bare min oppfatning da. Tror ikke elever har vondt av mer disiplin og oppstramming, og det gjelder kanskje studenter også. Vet ikke. Endret 19. august 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) At folk babler om at alle blir feit av fast-food, noe jeg vil med det sterkeste avbekrefte. I løpet av disse 2 mnd av "eksprimentet" så har jeg verken blitt feit eller gått opp i MANGe kiloer. Endret 19. august 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 At folk babler om at alle blir feit av fast-food, noe jeg vil med det sterkeste avbekrefte. I løpet av disse 2 mnd av "eksprimentet" så har jeg verken blitt feit eller gått opp i MANGe kiloer. Det er veldig individuelt det. Noen legger på seg av nesten ingenting, andre kan spise en hest til dagen uten å få på seg noe. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 At folk babler om at alle blir feit av fast-food, noe jeg vil med det sterkeste avbekrefte. I løpet av disse 2 mnd av "eksprimentet" så har jeg verken blitt feit eller gått opp i MANGe kiloer. Det er veldig individuelt det. Noen legger på seg av nesten ingenting, andre kan spise en hest til dagen uten å få på seg noe. Jeg er motsatt... Jeg ser på hamburgeren og legger bokstavelig talt på meg. Øynene mine spiser veldig mye tror jeg... Forøvrig: irriterer meg at jeg er for positiv å ser ikke at så mye irriterer meg lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå