Datasmurf Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Joda, men det er fortsatt 3666 kr når man betaler det tre ganger ila. en dag grunnet bankkluss eller hva søren det var som skjedde. Så i stedet for å ha 3700 kr til rådighet, har jeg plutselig -5,- på brukskontoen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 At bensinstasjonene har sluttet å selge viktig ting som tennplugger og fokuserer heller mer på finmat og det shittet der. Selger de burger er det greit, men få nå tennplugger inn! Kjørt rundt over alt etter tennplugg - ingen har den jeg skal ha. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 At 2 av 4 ethernet porter på modemet mitt ikke fungerer, meget... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Irriterer meg over at folk ikke vet forskjellen på modem og ruter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Om det er meg du sikter til så har er det ihvertfall modem det jeg har. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er litt trist over at Peatluvr ikke er å se på YouTube lenger. En av de beste folk som finnes. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) når jeg glemmer å betale regninger. Endret 16. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 http://kreativeideer.com/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor/ Når folk deler sånt på facebook... "Ja fy faen kjenner meg igjen på punktene her ja... jeg må være sykt mentalt sterk da fy faaaen jeg er så jævlig kul og tøff jeg er faen meg best i hele verden! SE PÅ MEG! SE PÅ MEG! SE PÅ MEG! SE PÅ MEG!!!" 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Litt enig. Dette er noe de fleste med litt vett i skallen burde klare å kunne komme frem til uten å måtte få det servert i artikler. De bør legge til punkt nummer 14: Mentalt sterke mennesker trenger ikke bekreftelse fra Internett på at de er mentalt sterke. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Skulle lage meg smoothie, men så var det stein i appelsinen så det er masse små partikler som kjennes ut som sand omtrent Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 At bensinstasjonene har sluttet å selge viktig ting som tennplugger og fokuserer heller mer på finmat og det shittet der. Selger de burger er det greit, men få nå tennplugger inn! Kjørt rundt over alt etter tennplugg - ingen har den jeg skal ha. Ingen kjøper tennplugger på bensinstasjoner med mindre det er krise. Det er som å kjøpe dageligvarer på 7/11 på en Mandag. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Folk som ikke kan holde ord og hvertfall si fra. Hadde bestilt et lass med 16-32 steiden. Han skulle komme enten i går eller garantert i dag. Da jeg ringte i 5 tiden, fikk jeg svar "Åjaaa.. nei klarte det ikke i dag, fikk et oppdrag innover.. blablabla" .Det er så sin sak. Men når de ikke kan være såpass å gi beskjed. Det tar to sek å slå på tråden å varsku det ikke går i dag, så slipper folk gå og vente og lure. Men det er jo erketypisk, men fy så irriterende. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 http://kreativeideer.com/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor/ "Mentalt sterke" er bare folk som 5) Er så insensitive at de ikke skjønner hva som foregår rundt dem, og dermed ikke trenger å takle det. 4) Er "sterke" fordi de besitter en hel masse bølletaktikker som distribuerer problemene over på andre i nærheten. 3) Ikke har møtt store nok problemer enda. 2) Har stort sett hatt noen som bryr seg og lytter rundt seg. 1) Ikke tør å føle på de negative følelsene sine. Jada, noen er sikkert mentalt sterke, men de går ikke rundt å lager sånne lister, så jeg tviler på at hemmeligheten ligger i disse listene. Nesten alltid når jeg hører folk si de er mentalt sterke er det i sammenhengen "jeg har alltid vart mentalt sterk, men nå har jeg gått på en smell og vet da faen hva jeg skal gjøre." 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 At folk som har mye høyere BMI enn meg tror de vet bedre enn meg hvordan man skal gå ned i vekt. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 At folk som har mye høyere BMI enn meg tror de vet bedre enn meg hvordan man skal gå ned i vekt. Også har du de på godt over 100kg som snakker om hvor BS BMI er fordi "The Rock" er overvektig i følge BMI. La oss bare si at de ikke under noen omstendigheter burde sammenligne seg med "The Rock". Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Den nye forumkafeen er helt på syre. Før i tiden var det småprat om daglige ting og kos mens nå er det konstant trolling, mas og sutring. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Den nye forumkafeen er helt på syre. Før i tiden var det småprat om daglige ting og kos mens nå er det konstant trolling, mas og sutring.Og er du litt annerledes eller ikke vært der i minimum 5 år, så blir du mobba 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nei, det er bare fordi du er ung. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Fordi jeg er ung? Gubbe Endret 17. august 2014 av BananKrem Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Damn right, nå kom deg til helvete i sengs småtten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå