Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt enig. Dette er noe de fleste med litt vett i skallen burde klare å kunne komme frem til uten å måtte få det servert i artikler.

 

De bør legge til punkt nummer 14:

 

Mentalt sterke mennesker trenger ikke bekreftelse fra Internett på at de er mentalt sterke.

 

:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At bensinstasjonene har sluttet å selge viktig ting som tennplugger og fokuserer heller mer på finmat og det shittet der. Selger de burger er det greit, men få nå tennplugger inn!

Kjørt rundt over alt etter tennplugg - ingen har den jeg skal ha.

 

Ingen kjøper tennplugger på bensinstasjoner med mindre det er krise. Det er som å kjøpe dageligvarer på 7/11 på en Mandag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke kan holde ord og hvertfall si fra. Hadde bestilt et lass med 16-32 steiden. Han skulle komme enten i går eller garantert i dag. Da jeg ringte i 5 tiden, fikk jeg svar "Åjaaa.. nei klarte det ikke i dag, fikk et oppdrag innover.. blablabla" .

Det er så sin sak. Men når de ikke kan være såpass å gi beskjed. Det tar to sek å slå på tråden å varsku det ikke går i dag, så slipper folk gå og vente og lure.

Men det er jo erketypisk, men fy så irriterende.

Lenke til kommentar

"Mentalt sterke" er bare folk som

5) Er så insensitive at de ikke skjønner hva som foregår rundt dem, og dermed ikke trenger å takle det.

4) Er "sterke" fordi de besitter en hel masse bølletaktikker som distribuerer problemene over på andre i nærheten.

3) Ikke har møtt store nok problemer enda.

2) Har stort sett hatt noen som bryr seg og lytter rundt seg.

1) Ikke tør å føle på de negative følelsene sine.

 

Jada, noen er sikkert mentalt sterke, men de går ikke rundt å lager sånne lister, så jeg tviler på at hemmeligheten ligger i disse listene.

 

Nesten alltid når jeg hører folk si de er mentalt sterke er det i sammenhengen "jeg har alltid vart mentalt sterk, men nå har jeg gått på en smell og vet da faen hva jeg skal gjøre."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...