Slimda Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Mine kortermede skjorter er ikke tskjorter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Mine kortermede skjorter er ikke tskjorter.Hva er de da? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hater tanken på Syden. Vil heller på Whiskytur til Skotlands øyer. Jeg irriterer meg over at jeg ikke rakk bussen fra intervju. Ville heller vært hjemme i hjemmekinoen og sett Transformers så rutene rister... Kona er heldig.. Hjortejakt og tur til Whiskey-destilleri i Skottland står absolutt høyt her. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Han som kjører forbi her på motorsykkel hver dag på denne tida med radioen på FULL vreng. Og det verste er at det er ikke musikk men noe morgenradio av noe slag og det er ofte bare reklame. Det høres fra sykt langt vekk. Det ser bare dumt ut, du er på en fuckings tungmotorsykkel og skal på jobb, trenger ikke å reklamere for tannkrem for alle i en mils omkrets... 2 Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Mine kortermede skjorter er ikke tskjorter.Hva er de da? En vanlig skjorte med knapper og krage, men armene er korte? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Og eventuelt om man strekker definisjonen av skjorte, en poloskjorte. (som forøvrig er mye penere enn kortermet skjorte) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Mine kortermede skjorter er ikke tskjorter.Hva er de da? Remaposer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jesus. Kort-erma skjorte T-Skjorte 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) At Chuck Norris ikke har sin egen bibel , "thou shall not f**k with Chuck". Evolusjon er bare oppspinn , Norris bestemmer hva som skal leve og dø. Han skaut ned tyske WW2 fly bare ved å peke på dem Skremmern : "Vi så koss det gjekk med geirfugeln , det va'n Norris ja" Endret 14. august 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hvor lenge skal du holde på å skrive uforståelige ting? 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Har aldri opplevd at noen har lagt igjen noe når de har både bulket og ripet bilene her i hus. La oss bare innrømme at det ikke er mange som legger igjen og får en slags "panikk" at de må vekk fort. Men lovpålagt, nei veitrafikkloven har jeg ikke lest. Ikke eneste heller som sagt. Har fått inntrykk av at du ikke har interesse i å gjøre det riktige. Ja og hva gjorde at du fikk inntrykk av dette? Er ingenting mer jeg kan gjøre med det? Lol. Politi er bare så maktsyke og crazy, spesielt amerikanerne: http://www.vgtv.no/#!/video/86183/banket-opp-av-politibetjent-jeg-trodde-han-skulle-drepe-meg-nb-sterke-bilder Endret 14. august 2014 av Lami Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jesus. Kort-erma skjorte *snip* T-Skjorte *snip* + = Flisespikkeri 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 2) Dette sommer/høstværet som er nå. Uansett antrekk blir feil da kortbukser og kortermet blir for kjølig og langbukse og jakke blir for varmt. Har det samme problemet Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Disse idiotene som har trykket på noe drit, og nå automatisk spammer ned fjesboka med salg av Rayban-briller. At folk aldri lærer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Det er nok en form for trolling Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jesus. Kort-erma skjorte] T-Skjorte Nei, Jesus brukte vel kjortel? Polo-skjorte: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Nå har mamma klart å ødelegge dagen min igjen. Fucking great. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg synes vi skal skippe bruken av bukse og shorts og slikt, og bare gå for korte og lange benklær. For øvrig irriterer det meg litt at jeg klarte å betale studielånet tre ganger på rad, slik at jeg nå er det man ellers kaller raka blakk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 På en annen side er studielånet mye mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå