Myst Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det koster effings 490 kr å legge inn MC-annonse på Finn.. Jaja, alle investeringer har sine konsekvenser. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 My mother continues to annoy. Mamma: Heisann:-) jeg vil bare spør deg om du kan ha hunden noen timer i morgen:-) vi tenkte oss en tur til [sted]:-) hvis det er greit:-) Jeg spør når de skal reise og når de kommer hjem. Får svar at de skal være der i 6 timer. Meg: Da holder det vel at jeg går en eller to turer med ham. :-) Mamma: Hvis det er et problem så er det greit Hva faen? Hvor i svaret mitt ga jeg inntrykk av at noe var problematisk? Jaja, hvis hun skal være sånn, får det bare være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jævlig typisk at systemet henger seg opp når jeg laster opp et bildegalleri til en sak. Blir overtid bare for å vente på at galleriet skal komme ut så det er klart til saken i papiravisa i morra. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 At det i 4 - 5 tiden om ettermiddagen ofte kommer en sånn forbasket trøtthet sigende. Hadde sovnet på flekken om jeg la meg nedpå. Men da blir det bare tull i natt igjen. Må kjempe mot. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Samme her, Delvis. Sitter og kjemper mot den nå, faktisk. Jeg kan ikke legge meg ned på sofaen, for den er okkupert av 1stk samboer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Blir dere trøtte på dagtid, sover dere for lite om natten. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har definitivt sovet for lite de siste dagene ja. 4 1/2 time natt til i går og 3-ish timer natt som var. Bleh. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Den der ettermiddags trøttheten virker ganske biologisk innprogrammert i døgnrytmen hos meg hvertfall. Pleier ikke være trøtt ellers på dagen. Ikke på kveldene heller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 NSB klundrer som vanlig, toget er foreløpig en time og ti minutter forsinket.. Kan ikke huske siste gang jeg tok toget uten at det var noe trøbbel. Fly derimot, det er flott det! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Tok tog to ganger forrige uke. Null problem. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Etter bare tre uker i Manila, så drømmer jeg om NSB. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Først rævpulte de youtube brukerne. Så kjøper de opp Twitch. Og tror du faen ikke de pengegriske pikksugerne fucker opp den tjenesten også.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Kom nettopp hjem fra jobb, og i det jeg gikk inn døra, kom jeg på at jeg hadde glemt å skru av air condition, og jeg var siste mann som var igjen i bygget. >< Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Klarte å ripe opp en BMW ved siden av russevanen når jeg åpnet døren i går.. Fuck. 5-6cm lang ripe men tynn da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Håper du la igjen kontaktinfo. Det kan trolig poleres bort om det ikke er for dypt, men ansvaret er uansett ditt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kontaktinfo, jada la igjen navn og adresse Neidu. Ja vet ansvaret er mitt men merkes sikkert ikke. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Nå har det for f.. tordna i nesten ett døgn her i Sandefjord.. Helt utrolig.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Mulig jeg er litt treg her nå, men det virker uklart for meg om Lami sier han la igjen contact info - eller ikke? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Lett for deg å bagatellisere det. Hadde det vært min bil så hadde du ødelagt uka mi om du ikke gjorde opp for deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå