Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Folk som bruker: "så det du sier" eller "ifølge deg så" o.l

Har du et eksempel? Umulig å si om det er din eller den andres feil uten.

- Kvinner er så undertrykt i dagens samfunn. Det at man liksom MÅ barbere seg, hvordan kan de stå frem i avisen å si at de liker barberte jenter?!?

- Om folk barberer seg eller ikke har ikke du noe med.

- (Med gråten i halsen) Så det du mener er at det er greit at kvinner tjener mye mindre enn menn?

Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det ingenting å smøre på?

Det hjelper tydeligvis ikke nok.

Vanlige hudkremer hjelper svært lite for seg selv. Fikk fornya resept for en eksem-krem i dag som jeg vet funker. Må bare være flink nok selv til å bruke den hver dag fremover..

Lenke til kommentar

PistolShrimps. Sinnsvakt umorsomt opplegg. Det er 100% ikke min humor og skuespillerprestasjonene er bare cringe...

Og så gjør de alt på engelsk bare for internasjonal appell. Dårlig engelsk også.

Vel, du kan jo begynne me då le av deg selv... Det er vel din type humor, og på den måten applere deg selv?

Lenke til kommentar

Får faen ikke sove. Prøvd siden 12. Sur og gretten også.

Hadde akkurat samme. Fikk sove smått(og dårlig) nær morgenkvisten

I dag: Kraftlaget driver og gjør noe og skrur strømmen av og på ca hver halvtime. Kan de ikke for pokker vente med å sku på til de er ferdige.

Lenke til kommentar

Måtte gå gjennom Ikea to ganger og besøke to andre varehus for å kjøpe en seng og et bord. Greit nok det, men det er et utrolig strev.

Brukte en gang 30 minutter på å finne inngangen til IKEA. Ble ikke mindre strev å finne det jeg var ute etter heller.
Lenke til kommentar

Får faen ikke sove. Prøvd siden 12. Sur og gretten også.

Hadde akkurat samme. Fikk sove smått(og dårlig) nær morgenkvisten

Endte med at jeg sov på sofaen, la meg til i 6-tiden og satte alarmen på 8. Da jeg endelig fikk sove, var det ikke snakk om å våkne da alarmen ringte. Så sov videre, våknet for 20min siden av mareritt i dårlig humør. Passer til været.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...