Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Typisk min flaks at en sjelden gang jeg bestiller spill fra Elkjøp, med forsikring om at spillet er tilgjengelig på valgt avdeling, og senere får SMS om at "Nope, feil i beholdning. Fuck deg, ingen spill på deg! Haha!".

Klarer ikke bestemme meg om jeg skal drite i hele greia, eller prøve på nytt og ta en unødvendig kjøretur til en annen avdeling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å vise hvor amabøer vakter er, samt gjøre dem til latter foran adre når jeg sier at det kun var skuespill.

Mener du at alle må blåse i en promillemåler før de slipper inn? Det er jo begrenset hva man kan kreve av en dørvakt med begrenset utdanning. Uansett, om de ikke kjøper skuespillet ditt, fremstår du jo bare som en idiot som er like lite velkommen som en som er for full.

Lenke til kommentar

Vakter som tror de vet at når man er full eller ikke. Alle de gangene jeg har laget som om jeg var full har ikke kommet inn, mens alle de gangene jeg har latet som jeg var edru(var full) så kom jeg inn. Haha, snakk om amatørmessig

Jeg brukte å dra edru på byen i en periode, da ble jeg alltid mistenkt for å være dritings. Mens når jeg er dritings så sklir jeg rett inn

Lenke til kommentar

Vakter som tror de vet at når man er full eller ikke. Alle de gangene jeg har laget som om jeg var full har ikke kommet inn, mens alle de gangene jeg har latet som jeg var edru(var full) så kom jeg inn. Haha, snakk om amatørmessig

Jeg brukte å dra edru på byen i en periode, da ble jeg alltid mistenkt for å være dritings. Mens når jeg er dritings så sklir jeg rett inn

Ble også stoppet en gang når jeg skulle møte noen kompiser etter å ha vært på jobb, grunn? Så ut som jeg var "full". Haha, når ble det å se sliten ut som full? Etter den hendelsen har jeg valgt å latterliggjør enhver vakt når jeg drar ut edru med venner, og ja det går helt fint å dra ut edru uten å måtte ty til alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...