Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker å ringe fremfor å sende melding, da de jeg har på ofte kontaktet-listen er folk som så og si aldri reagerer på SMS. Det er mye lettere å ignorere en melding enn en telefonsamtale, virker det som.

 

Jeg leser faktisk meldinger, selv om jeg ikke nødvendigvis svarer på dem. Så jeg får med meg hva du vil. Når jeg ikke tar telefonen gjør jeg jo ikke det. Eller?

Lenke til kommentar

Det har forekommet mer enn én gang at jeg har sendt melding til venninnen min, så ringt etter en del timer, nevnt meldingens tema og hun har sagt at hun ikke har fått med seg det. Når jeg da har spurt om hun ikke har lest meldingen, har hun sagt nei. De som jeg vet leser meldinger, sender jeg melding til. De som jeg vet ikke gjør det, ringer jeg. Sistnevnte er i flertall, dessverre.

 

Og forresten, når jeg ringer og noen ikke svarer pleier jeg å legge igjen en melding. Men jeg foretrekker å ringe først, for jeg stoler ikke på at "mine" folk leser meldinger.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hermetikkbokser med håndtak på, det er umulig å løsne den av siste biten uten at det skvetter bortover. Er det noen lur måte gjøre det på?

 

Spørsmål: Er det tillatt å poste presentasjonsvideo( youtube) for en karrierecoach som har irritert grenseløst, og som man vil sterkt fraråde?

Lenke til kommentar

kakemot, når det står mellom sex og å vinne et argument, så ta feil. Swallow your pride. Roll with it.

 

Nå har jeg aldri vært i den situasjonen da, men for å ta et eksempel, så skulle jeg en gang for ikke lenge siden få et par tusen kroner av min stefar. Og da han begynte å diskutere om noe som jeg visste han tok feil på, lot jeg det bare fare og jattet med.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mista et potensielt ligg fordi vi krangla om at bare syrer etser men så sier jeg at basiske ting etser også, så må jeg bare dra opp en artikkel og så blir hun stille og sinna så jeg bare må forlate åstedet

 

Good man! Rett skal være rett.

 

Edit: Minner meg om ungdomsskolen da en idiot trodde at baser ikke var skadelig, så han sprutet en pippet med base i ansiktet til kompisen sin. Herlig at vi hadde en skikkelig gretten lærer den timen, så å mimre tilbake til reaksjonen (no pun) hans gjør meg fortsatt warm 'n fuzzy.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg har blitt slettet. Ta ballen og ikke mannen. Personangrep blir ikke belønnet. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas enten på PM med undertegnede, eller i vårt tilbakemeldingsforum og ikke tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...