elisab Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 At de med flest facebookvenner vinner konkurranser! uansett om deres bidrag er dårligere enn andre sine... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det irriterer meg at Jurassic Park har villedet folk om hvordan en Velociraptor ser ut. Velociraptor er en liten dinosaur paa bare 15 kilo: *bildesnip* Dinosauren fra Jurassic Park er nok naermere en Deinonychus, bare uten fjaer. Så ut* Alle vet at USA har en hemmelig base der de gror dinosaurer. På tide at folk får øynene opp for det åpenbare. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 De er utrydningstruet. På tide å sette Facebook og NOAH på saken. Trenger også en petition. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Kildesortering. Fikk lapp på ene søppelbøtta i dag, ikke tømt pga "feil sortert avfall". Da jeg ringte nr som sto på lappen, fikk jeg en skikkelig lekse om alt mulig nytt plynder, som de selvsagt ikke har informert om. Må jo snart være professor for å vite hva som skal hvor. Endret 30. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Derfor liker jeg å bo i blokk med søppelsjakt. Sorterer kun plast og rest, og hiver de i samme sjakt. On-topic: vet ikke om det er ettervirkninger fra nettopp ferdig ferie, men går jævlig tregt på jobben nå, selv om det er masse jeg må gjøre ferdig før kollegaen er på plass neste uke. Mista arbeidslysten helt for i dag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Kildesortering. Fikk lapp på ene søppelbøtta i dag, ikke tømt pga "feil sortert avfall". Da jeg ringte nr som sto på lappen, fikk jeg en skikkelig lekse om alt mulig nytt plynder, som de selvsagt ikke har informert om. Må jo snart være professor for å vite hva som skal hvor. Plastikk i blå pose, mat/organisk i grønn, restavfall i hvitpose... Det er vel ganske simpelt? Eller har de et annet, komplisert system der du bor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Ja. Det gjelder alt som har med spesialavfall å gjøre. Der var det mye rart, men de sa det var mange som ikke visste. Kun flytende, alt annet skal her og der. Fra før kunne vi ha både malerkoster, batterier, spraybokser, lyspærer og slikt oppi, men det var det slutt på. Nå skulle alle de tingene leveres andre steder. Men paradoxalt nok skal både plast og mat i restavfallet. Der var grønn matdunk også her før, men nå står den ubrukt. Prøvde bruke den til noe annet, men det var heller ikke lov. Hadde ikke rett farge Endret 30. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Kildesortering er slett ikke noe negativt. Det er bra i det lange løp, siden det sparer ressurser. Og etter hvert som verden vokser og ressursene minskes på, er det utrolig viktig at man sorterer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Spørs hva man kildesorterer. Det er ikke alle som er enige i at all resirkulering er den beste løsningen for miljø og ressurser. Papp og papir for eksempel gir null gevinst, men koster store mengder energi og arbeidskraft å resirkulere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 At de med flest facebookvenner vinner konkurranser! uansett om deres bidrag er dårligere enn andre sine... Det gjelder overalt. Det er feilen med verden. Fuck verden Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 At de med flest facebookvenner vinner konkurranser! uansett om deres bidrag er dårligere enn andre sine... Har ei på vennelista mi som delte bildet sitt 500 ganger på sin egen side, og hvert minutt var det mas om at alle vennene hennes MÅTTE like bildet for at hun skulle vinne. Hun knuste konkurrentene med flere tusen likes. De andre hadde mellom 20 og 100 likes. Hun vant og fikk førstepremien til flere tusen kroner selv om det åpenlyst var stemmejuks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Gutt på 30 år Kosegutt74 NEI du er ikke en gutt du er en MANN det finnes ikke noe verre enn menn som omtaler seg selv som gutt 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Jeg vil SLÅ noe. Eller noen... Endret 30. juli 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gutt på 30 år Kosegutt74 NEI du er ikke en gutt du er en MANN det finnes ikke noe verre enn menn som omtaler seg selv som gutt Kosegutt74 er nok 40 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Spørs hva man kildesorterer. Det er ikke alle som er enige i at all resirkulering er den beste løsningen for miljø og ressurser. Papp og papir for eksempel gir null gevinst, men koster store mengder energi og arbeidskraft å resirkulere. Om det gir null gevinst men skaper arbeidsplasser er det vel greit nok? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Arbeidsplasser til fordel for miljø er ALDRI ok. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Er det ikke bedre for miljøet om man brenner pappen i peisen for oppvarming i eget hjem, fremfor å "resirkulere" den? Jeg husker flere reklamer hvor et "miljøsvin" kaster melkekartongen i peisen fremfor å gi den resirkulering. Interessant lesing: http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/243639 Endret 31. juli 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Arbeidsplasser til fordel for miljø er ALDRI ok. Null gevinst = null ekstra utslipp? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 At CCleaner har ny versjon hver eneste gang jeg skal kjøre den. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan oppdatere basen, i stedet for hele programmet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Spørs hva man kildesorterer. Det er ikke alle som er enige i at all resirkulering er den beste løsningen for miljø og ressurser. Papp og papir for eksempel gir null gevinst, men koster store mengder energi og arbeidskraft å resirkulere. Om det gir null gevinst men skaper arbeidsplasser er det vel greit nok? Da er vel tannkremkorkpåskruer eller frimerkeslikker også en arbeidsplass. Det skaper jo selvsagt arbeidsplasser, men det gir fortsatt en negativ miljøgevinst. Endret 31. juli 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå