Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at Jurassic Park har villedet folk om hvordan en Velociraptor ser ut.

Velociraptor er en liten dinosaur paa bare 15 kilo:

*bildesnip*

Dinosauren fra Jurassic Park er nok naermere en Deinonychus, bare uten fjaer.

Så ut*

Alle vet at USA har en hemmelig base der de gror dinosaurer. På tide at folk får øynene opp for det åpenbare.

Lenke til kommentar

Kildesortering.

Fikk lapp på ene søppelbøtta i dag, ikke tømt pga "feil sortert avfall".
Da jeg ringte nr som sto på lappen, fikk jeg en skikkelig lekse om alt mulig nytt plynder, som de selvsagt ikke har informert om. Må jo snart være professor for å vite hva som skal hvor.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Derfor liker jeg å bo i blokk med søppelsjakt. Sorterer kun plast og rest, og hiver de i samme sjakt.

On-topic: vet ikke om det er ettervirkninger fra nettopp ferdig ferie, men går jævlig tregt på jobben nå, selv om det er masse jeg må gjøre ferdig før kollegaen er på plass neste uke. Mista arbeidslysten helt for i dag.

Lenke til kommentar

Kildesortering.

Fikk lapp på ene søppelbøtta i dag, ikke tømt pga "feil sortert avfall".

Da jeg ringte nr som sto på lappen, fikk jeg en skikkelig lekse om alt mulig nytt plynder, som de selvsagt ikke har informert om. Må jo snart være professor for å vite hva som skal hvor.

Plastikk i blå pose, mat/organisk i grønn, restavfall i hvitpose... Det er vel ganske simpelt? Eller har de et annet, komplisert system der du bor?

Lenke til kommentar

Ja. Det gjelder alt som har med spesialavfall å gjøre. Der var det mye rart, men de sa det var mange som ikke visste. Kun flytende, alt annet skal her og der. Fra før kunne vi ha både malerkoster, batterier, spraybokser, lyspærer og slikt oppi, men det var det slutt på. Nå skulle alle de tingene leveres andre steder.

Men paradoxalt nok skal både plast og mat i restavfallet. Der var grønn matdunk også her før, men nå står den ubrukt. Prøvde bruke den til noe annet, men det var heller ikke lov. Hadde ikke rett farge :roll:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

At de med flest facebookvenner vinner konkurranser! uansett om deres bidrag er dårligere enn andre sine...

Har ei på vennelista mi som delte bildet sitt 500 ganger på sin egen side, og hvert minutt var det mas om at alle vennene hennes MÅTTE like bildet for at hun skulle vinne. Hun knuste konkurrentene med flere tusen likes. De andre hadde mellom 20 og 100 likes. Hun vant og fikk førstepremien til flere tusen kroner selv om det åpenlyst var stemmejuks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Gutt på 30 år

Kosegutt74

NEI du er ikke en gutt du er en MANN det finnes ikke noe verre enn menn som omtaler seg selv som gutt

• Liker 3
Lenke til kommentar

Spørs hva man kildesorterer. Det er ikke alle som er enige i at all resirkulering er den beste løsningen for miljø og ressurser. Papp og papir for eksempel gir null gevinst, men koster store mengder energi og arbeidskraft å resirkulere.

Om det gir null gevinst men skaper arbeidsplasser er det vel greit nok?

Lenke til kommentar

Spørs hva man kildesorterer. Det er ikke alle som er enige i at all resirkulering er den beste løsningen for miljø og ressurser. Papp og papir for eksempel gir null gevinst, men koster store mengder energi og arbeidskraft å resirkulere.

Om det gir null gevinst men skaper arbeidsplasser er det vel greit nok?

Da er vel tannkremkorkpåskruer eller frimerkeslikker også en arbeidsplass. Det skaper jo selvsagt arbeidsplasser, men det gir fortsatt en negativ miljøgevinst.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...