Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er du der da?

Jeg synes noen av trådene er artige og lese. Er du der?
Nei. Men nå var det Datasmurf jeg spurte.

Nå forsnakket du deg visst, Quakecry - eller skal jeg kalle deg... Datasmurf?!

:tease:

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinneguiden og dets mange brukere. Det forumet er faen meg like ille som Reddit og 4chan.

Får jeg lov til å spørre hva som gjør 4chan og reddit ille?

4chan er bedre kjent som /b/. De fleste som snakker om 4chan snakker om /b/ boardet. /b/ er bare møkk og elendighet. Du har mange andre boards på 4chan, men de fleste inneholder for det meste idioter som ikke har så mye konstruktivt å komme med.

Reddit er i mine øyne mye bedre. Du kan selv velge vilke communities du vil henge i, og siden du er linket til en konto leder det til at folk oppfører seg bedre(e-peen). Enkelte subreddits er fulle av cancer fylte idioter, men det er veldig mange bra subreddits. De som sier at reddit er dårlig har missforstått hvordan den siden fungerer. Du kan enkelt banne subreddits fra å dukke opp for deg. Selv bruker jeg store deler av min tid på Reddit, men jeg har luket bort mange av søple-subreddit'ene. Noe som gjør opplevelsen mye bedre og jeg får den informasjonen jeg selv ønsker. Det skal ikke mye googling/søking til for å se at det foregår veldig mye bra på Reddit også.

For å svare på spørsmålet ditt; 4chan kommer som oftest med dritt og reddit blir luket med som samme ugresset.

Lenke til kommentar

Hørte en gang at grevlinger kan være farlige og kan angripe mennesker. Leste for ikke lenge siden en artikkel, om at grevlinger formerer seg så raskt, at de ikke klarer begrense bestanden ved jakt. Men leste også det, at de tar disse brune sneglene som er så skadelige. Det er da noe.

Tror ikke det er grevlinger her på vestlandet. Har aldri sett eller hørt om det hvertfall.

http://no.wikipedia.org/wiki/Emu-krigen

Kvinneguiden og dets mange brukere. Det forumet er faen meg like ille som Reddit og 4chan.

Pass deg eller så kommer le reddit army og tar deg.

Er du ikke en Operator?

Patetisk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som er galt med verden, men det er noe som gjør meg deprimert og det er mennesker som ikke evner å se at de er fuckings douchebags tvers igjennom og lever livet sitt ved å tråkke på andre mennesker som prøver å gjøre en liten innsats.

I vår verden er det ikke den sterkeste som vinner, men parasitter som benytter seg av andres styrke og godvilje.

Konstant hver dag tenker jeg på å forsvinne fra alle og leve som eremitt i et fjernt strøk.

Jeg blir stadig mer selvdestruktiv og frustrert fordi jeg ikke klarer å si "fuck off plis" når det gjelder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Multicom/Clevo og deres elendige viftekontroller. Samtidig oppdaterer ikke Clevo bios programvaren sin til å fungere på moderne OS så man må i gang med DOS og oppdatere via det. Helvetes taiwanske horefirma som lever på 1990 tallet.

Kan nevne at alle som faktisk liker Hunger Games filmene fortjener en smertefull død. Faens makkverk av en filmserie.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Jurassic Park har villedet folk om hvordan en Velociraptor ser ut.

Velociraptor er en liten dinosaur paa bare 15 kilo:

Dinosauren fra Jurassic Park er nok naermere en Deinonychus, bare uten fjaer.

Så ut*

Endret av Dysfunctional
Fjernet bildesitering
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...