knipsolini Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Folk som skriver på dialekt. D syns jæj ær veldi iriterende. Endret 26. juli 2014 av knipsolini 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Folk som skriver på dialekt. D syns jæj ær veldi iriterende.Huff, ja. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Skal aldri mer ha et reisefølge, det å reise alene er sååååå mange ganger bedre. Null venting, stressing, trenger ikke å ta hensyn til andres syke behov og klagesang. Endret 26. juli 2014 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Vår skikk med å prate under måltider. Har lest om diverse andre kulturer, der det er et tabu å prate under måltider. Der har vi noe lære. Når man spiser, burde man holde munn. Endret 26. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det høres kjedelig ut. Jeg vil prate. Ikke med mat i kjeften, men jeg vil prate. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg vil spise, ikke prate. Mat skal inn så fort som mulig, samtidig som at man skal spise så mye som mulig. Mat <3 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Iriterer meg over folk som utnytter fattige for å få likes eller sette seg selv i et godt lys. http://www.lifebuzz.com/german-students/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er vel bedre enn at ingen er med de eller vil hjelpe de? Jeg ser ihvertfall ikke problemer med at folk hjelper de hjemløse mot litt publisitet tilbake. Som oftest går pengene de tjener tilbake til å videre hjelpe de hjemløse. Så lenge det ikke er en harmløs akt så er det mer positivt enn negativt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Der var nyligen en sak i Usa, om hjemløse som fikk betalt for å sloss med kvinner, som de laget videoer av. De som sto for dette, ble stilt for retten. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Israel. Er det bare jeg som irriterer meg over de og hater disse folka? Nå har de "bommet" og bombet en by med barn. Ingen som reagerer mot dette, er aldri artikler om noe mot. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ingen som reagerer på dette? Ingen artikler? Ehm. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er en meget kompleks situasjon med syndere på begge sider. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Grevlinger. Forbanna møkkadyr. Intercepta en kamp mellom pusen min og en grevling ute på plenen nå. Fant pus oppi stillaset med munnen full av pels. Takk faen for at han kom seg unna. Kan bare prøve å snike seg inn på tomta igjen, den grevlingdriten, så får den smake på en spade i nakken. Jævla pest. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Høres ut som du har en grevling i taket. HE HE HE 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Satans tordenvær som funker stemning for andre natt på rad... Har ikke noe imot torden selv, men når drittbikkja er livredd for det så jeg våkner av Hu, og blir holdt våken... Da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Folk som skriver på dialekt. D syns jæj ær veldi iriterende.Huff, ja. ......."men det e jo slikt ungdommen like , hei hei !" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Grevlinger. Forbanna møkkadyr. Intercepta en kamp mellom pusen min og en grevling ute på plenen nå. Fant pus oppi stillaset med munnen full av pels. Takk faen for at han kom seg unna. Kan bare prøve å snike seg inn på tomta igjen, den grevlingdriten, så får den smake på en spade i nakken. Jævla pest. Hørte en gang at grevlinger kan være farlige og kan angripe mennesker. Leste for ikke lenge siden en artikkel, om at grevlinger formerer seg så raskt, at de ikke klarer begrense bestanden ved jakt. Men leste også det, at de tar disse brune sneglene som er så skadelige. Det er da noe. Tror ikke det er grevlinger her på vestlandet. Har aldri sett eller hørt om det hvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Kvinneguiden og dets mange brukere. Det forumet er faen meg like ille som Reddit og 4chan. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvorfor er du der da? Jeg synes noen av trådene er artige og lese. Er du der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå