Vowels Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Vri det til noe positivt i stedet, du har fått erfaring. Shit, nå var jeg seriøs Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Erfaringer man kunne vært foruten ja. Jeg hater å tenke tilbake på årene jeg har kastet bort på tull og idioter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Du kastet bort tid på tull og idioter fordi du ikke hadde de erfaringene. Endret 22. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Wunderbaum... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Her om dagen på treningssentret kom jeg i snakk med en fyr. Han sa han syntes så synd på alle nerder, som bruker tid på å spille, sitte på pcen og slik. Han mente at slike latsabber ikke var godt for samfunnet. Det er å jævlig irriterende at folk som trener tror at folk som sitter en time eller tre forran pcen hver dag er feit og lever på trygd. Så for å være litt cocky spurte jeg han om han ville være med å spurte i 15% stigning. Jeg klarte tre ganger hans lengde, og etterpå gikk jeg mens jeg sa "Annse deg knust av en nerd". Det føltes ut som en seier, men gud for en irriterende fyr. 6 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 At den vasen som sto på hylla knuste når den traff gulvet. Bassen "dytter" den ned hylla, den treffer høyttaleren, så en komode sak også knuser den i gulvet. WTF! Hvorfor kunne den ikke bare overlevd møte med gulvet også? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Her om dagen på treningssentret kom jeg i snakk med en fyr. Han sa han syntes så synd på alle nerder, som bruker tid på å spille, sitte på pcen og slik. Han mente at slike latsabber ikke var godt for samfunnet. Det er å jævlig irriterende at folk som trener tror at folk som sitter en time eller tre forran pcen hver dag er feit og lever på trygd. Så for å være litt cocky spurte jeg han om han ville være med å spurte i 15% stigning. Jeg klarte tre ganger hans lengde, og etterpå gikk jeg mens jeg sa "Annse deg knust av en nerd". Det føltes ut som en seier, men gud for en irriterende fyr. Jeg trener hver eneste dag og jeg spiller mye hver dag. Pluss at jeg får trygdeytelse ved siden av jobben min og jeg vil ikke direkte se på meg som en latsabb som ikke er god for samfunnet ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Irriterende å tenke på at jeg møter opp på kontoret frisk og rask i dag, sjekker mailen. Finner en mail som sier at alle kan ha hjemmekontor... FFFFFFUUUUU-- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Dårlig middag. Nå protesterer magen. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 At jeg legger meg nå. Trøtt som faen allerede, og jeg har ikke gjort noe som var særlig energikrevende i dag engang. Sikkert syk igjen. Det er så typisk rett før ferier og slikt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 At huset til foreldrene mine skal være grusomt kaldt i alle rom utenom stuen! Det er seriøst helt umulig å holde varmt. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) At det snart er jul. Det blir berre fiendtlige blikk, surt humør og innestengde meiningar viss heile familia blir samla. Mor mi har bestemt seg for å boikotte min største hobby, den øydeleggjer visst livet mitt, så INGENTING pc-relatert i julegåve. Eg trur at ho helder har kjøpt ein metalldetektor, av alle ting. Kvifor sløse vekk pengar på gåver ho veit eg ikkje kjem til å bli begeistra for? Eg hadde klart meg like bra utan gåver. Ho har også overbevist onkelen min, som spelar MINST like mykje som meg, om at spel er noko drit, og at eg ikkje får bruke pengane eg får frå han på slik drit. Slutt å manipuler livet mitt, og snakk med meg om du har eit problem, ffs. Disclaimer: PC er ikkje livet mitt, og om du tolka det slik, er du ein fjompenisse. Endret 22. desember 2010 av svelemoe 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 At skype er fucket. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Ja faen, skrev masse greier til dere før jeg innså at jeg var offline. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Irriterende å tenke tilbake på alt man angrer på. Vri det til noe positivt i stedet, du har fått erfaring. Shit, nå var jeg seriøs Jeg angrer på noe, som kan ha ødelagt helt en liten mulighet jeg hadde hos en jente, har ikke lært noe av det heller. Fuck. Og nå virker det som om ho liker kompisen min, som liker en annen. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Irriterende å tenke tilbake på alt man angrer på. Mhm, en tanke jeg fikk for 3 år siden ødela alt Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 At skype er fucket. Jeg trodde skype var jomfru Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Det finnes tre typer elektronikk: * Elektronikk som aldri blir ødelagt * Elektronikk som feiler på en logisk måte * Elektronikk som blir ødelagt av et mysterium Jeg sliter med nummer tre. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280141&st=160&gopid=16670645entry16670645 Go figure. Aldri før har noen på all mektige internett irritert meg så mye før. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Det finnes tre typer elektronikk: * Elektronikk som aldri blir ødelagt * Elektronikk som feiler på en logisk måte * Elektronikk som blir ødelagt av et mysterium Jeg sliter med nummer tre. *Elektronikk som får katastrofal meltdown. Heldigvis forlater jeg aldri rommet når jeg har ting fra dealextreme koblet i kontakten. Endret 22. desember 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå