Lycantrophe Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Props for å bry deg om eiendommen din. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Var innom. Legekontoret igår men det var stengt. Faen, hvorfor kan man ikke få tak i de på andre måter før en gjør noe jævlig dumt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Var innom. Legekontoret igår men det var stengt. Faen, hvorfor kan man ikke få tak i de på andre måter før en gjør noe jævlig dumt.Sjekk tidene det er åpent og gå der da? Hva gjorde du? Endret 23. juli 2014 av BananKrem Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Var innom. Legekontoret igår men det var stengt. Faen, hvorfor kan man ikke få tak i de på andre måter før en gjør noe jævlig dumt.Sjekk tidene det er åpent og gå der da?Hva gjorde du? Marius har hatt ferie en stund, men er en annen dust av lege som kunne ha vært der Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Var innom. Legekontoret igår men det var stengt. Faen, hvorfor kan man ikke få tak i de på andre måter før en gjør noe jævlig dumt.Sjekk tidene det er åpent og gå der da?Hva gjorde du? Marius har hatt ferie en stund, men er en annen dust av lege som kunne ha vært derHva snakker du om? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Var innom. Legekontoret igår men det var stengt. Faen, hvorfor kan man ikke få tak i de på andre måter før en gjør noe jævlig dumt.Sjekk tidene det er åpent og gå der da?Hva gjorde du? Marius har hatt ferie en stund, men er en annen dust av lege som kunne ha vært derHva snakker du om? Legefyren. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 At nettbanken må være nede nå. Er en stor teknisk feil hele jævla banken. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 At reir ved høgspentleidningane representerer ein fare for tilsette og fuglane sjølve, meiner Siri Martinsen i NOAH ikkje er noko godt argument for å fjerne hekkande måsar, ungar eller egg. http://www.nrk.no/sognogfjordane/melder-hydro-for-masedrap-1.11844813 Bombe at det var Siri Martinsen som kom med dette utspillet. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 NÅ: Få siste nytt om terrortrusselen fra politiet Jeg skjønner ikke. Har politiet begynt å bruke terror nå? 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 NÅ: Få siste nytt om terrortrusselen fra politietJeg skjønner ikke. Har politiet begynt å bruke terror nå?Kanskje det er et våpen politiet bruker mot oss for å skremme oss og gjøre oss forberedt i framtiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Skulle varme opp grillen for noen (4) timer siden. Kom på det i sted når jeg var ute på verandaen og vannet plantene. Stinka gass overalt, grillen var kald, og tanken var tom. Well, fuck. >< Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Irriterer meg over bilverksteder som absolutt skal ha 4 uker ferie. Ikke et eneste verksted som har åpent før 4. august her i området. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Tok inn klærne jeg hang ute for 5 - 6 timer siden (tørketrommelen fungerer ikke når det er så varmt), og de er fulle av langskanker, mygg og annen faenskap. >< Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Når jeg skal lese kommentarer på artikler på Facebook, men 70% av kommentarene jeg scroller meg igjennom er vannhuer som tagger vennene sine. Faen kan du heller ikke bare sende linken på melding eller noe? Det verste er jo at alle gjør det også. inb4 hvorfor leser du kommentarer på Facebook 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor leser du kommentarer på Facebook? 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 En brennmanet lusket seg inn nedenifra når jeg badet og brente hele foten min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Tror en av fyllingene mine begynner å løsne. >< Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Plutselig væromslag ødela alle planene mine for lørdagen... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Fluer som gjør det umulig og sove, skal sette seg på deg hele jævla tiden, spesielt i ansiktet. I tillegg er det så varmt at det er tragisk. Orker snart ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå