Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regnet de siste 3-4 dagene. I dag skulle så klart sola dukke opp og presse temperaturen opp i 28++. Klamt, varmt og jævlig. Kan ikke tusle ned for å hente meg brus uten at jeg blir svett og jævlig.

 

Har heller ikke med meg den gode skjermpussen med til mine foreldre i sommer. Da blir det enten skjolder eller møkkete skjerm. Jeg er lat og forholder meg til det første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

https://martabreen.wordpress.com/2014/06/29/55-grunner-til-a-vaere-feminist/

 

Enkelte kvinnfolk. Denne dama må tro livet hennes er fryktelig ille. Fatter ikke hva som er skrudd inn feil i hodet på noen feminister(Eller alle?!). Faen så mye flisespikkeri og barnslige holdninger. Hadde sakene de legger frem faktisk vært saklige så kunne jeg tatt det seriøst. Slik det er nå så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å holde håndflaten til hodet.

Kan ikke være tilfeldig at bøkene'' En EKTE Gutt\Jente'' kostet 69 kroner. OhoY!

Lenke til kommentar

Folk som klager på været. "For varmt", "for kaldt", " savner varmen/kulden" og når den er der. Ja, da klager man. Hardt liv enkelte folk lever i. Når det er det største problemet i deres liv, ja da sliter man mye i livet.

Endret av Laffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som klager på været. "For varmt", "for kaldt", " savner varmen/kulden" og når den er der. Ja, da klager man. Hardt liv enkelte folk lever i. Når det er det største problemet i deres liv, ja da sliter man mye i livet.

 

Er det de samme personene som klager på varmen som sier de savner varmen da?

Lenke til kommentar

 

Folk som klager på været. "For varmt", "for kaldt", " savner varmen/kulden" og når den er der. Ja, da klager man. Hardt liv enkelte folk lever i. Når det er det største problemet i deres liv, ja da sliter man mye i livet.

 

Er det de samme personene som klager på varmen som sier de savner varmen da?

Både og. "Ah, nå lengter jeg etter varmen" 6-7mnd senere: "å Gud, så varmt det er!!"

Lenke til kommentar

Fire typer feminister:

1. Kvinner er også mennesker. (Den rette typen. :))

2. Jeg er en mann i en kvinnekropp, og alle vanlige kvinner er slemme fordi det at de velger å oppføre seg annerledes enn meg (fordi de er født annerledes) gjør meg usikker på meg selv.

3. Menn har undertrykt kvinner før, så nå skal kvinner undertrykke menn tilbake.

4. Når jeg blir behandlet dårlig handler det alltid om hvilket kjønn jeg har.

 

 

Ei som faktisk bruker logikk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Forstår pokkern ikke hvorfor jeg måtte bli plutselig så dautrøtt kl 9, at jeg måtte gå i bingen. For bare å våkne opp to timer etterpå kl 11 og ikke få sove mer. Så her sitter jeg lys våken men likevel helt utav laget. Kjennes ut som å være inni et skall, og klør overalt. For noe dritt. Tok en sovepille nå, vil ikke ha morradagen ødlagt. :hm:

Lenke til kommentar

Irriterer meg over:

* At batterikapasiteten er så lav på mobiler.

 

* Mennesker som ikke skjønner ironi og sarkasme.

 

* Mennesker som tar alt bokstavelig.

 

* HTC.

 

* Google.

 

* FB

 

* Snapchat

 

* Folk at folk tagger meg, hva de spiser og hvor de er på FB

 

* Konstant salg hos Lefdal/Elkjøp

 

* At jeg ikke klarer å la være å irritere meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...