Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det spesifikt som står på sporinga, og hvilken ekspeditør er det?

 

Siste status
Sendingen er sendt fra avsenderland
01.07.2014 10:36, HAMBURG ISPS, Tyskland
Skjul detaljer
Hendelse Tid Sted
Sendingen er sendt fra avsenderland
01.07.2014 10:36 HAMBURG ISPS, Tyskland
Sendingen er sendt fra avsenderland
01.07.2014 04:42 HAMBURG ISPS, Tyskland
Sendingen er ankommet eksportterminal
01.07.2014 04:35 HAMBURG ISPS, Tyskland
Innhentet
30.06.2014 17:59 KREFELD, Tyskland
Er sendt med DHL
Lenke til kommentar

OL Oslo 2022. Samt de som sa/var imot VM I OSLO, men som likevel så/dro på det. Hva faen liksom? Er du først imot et arrangement så drar du selvfølgelig ikke på det, eller ser på det. Forbanna amøber. Det samme gjelder de som evt kommer til å se/dra til Oslo ol(om det skulle bli i 2022). Jeg har og vil alltid unngå slike arrangementer. Akkurat på lik linje som OL i Lillehammer. Mange var imot, men hei hva så vi? Jo titusenvis av nordmenn jubla og hylla. Vedder på at endel som var der var også som ropte høyt ut: boikott OL I LILLEHAMMER

 

 

STÅ FOR DET DU SIER! Møkkamenneske!

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

en ting som irriterer meg er at alle på diskusjon virker kronisk irriterte

greit nok at dere er i overgangsalderen, men ro ned trenger ikke la midtlivskrisa gå utover uskyldige her inne :ph34r:

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

OL Oslo 2022. Samt de som sa/var imot VM I OSLO, men som likevel så/dro på det. Hva faen liksom? Er du først imot et arrangement så drar du selvfølgelig ikke på det, eller ser på det. Forbanna amøber. Det samme gjelder de som evt kommer til å se/dra til Oslo ol(om det skulle bli i 2022). Jeg har og vil alltid unngå slike arrangementer. Akkurat på lik linje som OL i Lillehammer. Mange var imot, men hei hva så vi? Jo titusenvis av nordmenn jubla og hylla. Vedder på at endel som var der var også som ropte høyt ut: boikott OL I LILLEHAMMER

 

 

STÅ FOR DET DU SIER! Møkkamenneske!

 

Tror ikke det nytter å være aldri så mye i mot lenger når det gjelder Ol i Oslo. Hele den rådende makt-elite-fiffen der borte har bestemt seg. Og vi vet hvordan hierakiet fungerer, politikerne kommer garantert til å støtte om det, samme hva folket sier. Det der er nok avgjort.

Høyst sannsynlig vil Oslo vinne også, men vi kan jo håpe Kineserne vinner.

Lenke til kommentar

 

OL Oslo 2022. Samt de som sa/var imot VM I OSLO, men som likevel så/dro på det. Hva faen liksom? Er du først imot et arrangement så drar du selvfølgelig ikke på det, eller ser på det. Forbanna amøber. Det samme gjelder de som evt kommer til å se/dra til Oslo ol(om det skulle bli i 2022). Jeg har og vil alltid unngå slike arrangementer. Akkurat på lik linje som OL i Lillehammer. Mange var imot, men hei hva så vi? Jo titusenvis av nordmenn jubla og hylla. Vedder på at endel som var der var også som ropte høyt ut: boikott OL I LILLEHAMMER

STÅ FOR DET DU SIER! Møkkamenneske!

 

Tror ikke det nytter å være aldri så mye i mot lenger når det gjelder Ol i Oslo. Hele den rådende makt-elite-fiffen der borte har bestemt seg. Og vi vet hvordan hierakiet fungerer, politikerne kommer garantert til å støtte om det, samme hva folket sier. Det der er nok avgjort.

Høyst sannsynlig vil Oslo vinne også, men vi kan jo håpe Kineserne vinner.

Får håpe det. 35 mrd er mye for bare som skal vare i noen uker. Dessuten vet man at det blir langt mer en 35!

Lenke til kommentar

https://martabreen.wordpress.com/2014/06/29/55-grunner-til-a-vaere-feminist/

 

Enkelte kvinnfolk. Denne dama må tro livet hennes er fryktelig ille. Fatter ikke hva som er skrudd inn feil i hodet på noen feminister(Eller alle?!). Faen så mye flisespikkeri og barnslige holdninger. Hadde sakene de legger frem faktisk vært saklige så kunne jeg tatt det seriøst. Slik det er nå så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å holde håndflaten til hodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fire typer feminister:

1. Kvinner er også mennesker. (Den rette typen. :))

2. Jeg er en mann i en kvinnekropp, og alle vanlige kvinner er slemme fordi det at de velger å oppføre seg annerledes enn meg (fordi de er født annerledes) gjør meg usikker på meg selv.

3. Menn har undertrykt kvinner før, så nå skal kvinner undertrykke menn tilbake.

4. Når jeg blir behandlet dårlig handler det alltid om hvilket kjønn jeg har.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

https://martabreen.wordpress.com/2014/06/29/55-grunner-til-a-vaere-feminist/

 

Enkelte kvinnfolk. Denne dama må tro livet hennes er fryktelig ille. Fatter ikke hva som er skrudd inn feil i hodet på noen feminister(Eller alle?!). Faen så mye flisespikkeri og barnslige holdninger. Hadde sakene de legger frem faktisk vært saklige så kunne jeg tatt det seriøst. Slik det er nå så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å holde håndflaten til hodet.

 

Jeg synes sakene med noen unntak var relevante for ønsket om å være feminist jeg. Så kan man selvsagt mene hva man vil om hvorvidt feminismen som sådan er relevant i dagens samfunn. Men at ting vi gutter synes er morsomt og/eller pirrende ikke sees på samme måten fra en jentes ståsted har jeg full forståelse for.

 

Og nei, jenter blir ikke nødvendigvis feminister fordi deres eget liv er så ille. Akkurat som menn ikke blir kommunister fordi de sulter og er undertrykt, vel så ofte er de studenter og mener det er en ideologisk viktig og riktig ting.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes de grunnen til å bli feminist var teite alle sammen. Skjønner ikke problemet med det at all og kjenner jeg blir direkte irritert på sånne sutrekjerringer. Jeg er forresten jente selv, og klarer ikke å se hva som er så støtende og undertrykkende med det hun viste.

 

En annen ting som irriterer: hull i sokken:@

Lenke til kommentar

Jeg synes de grunnen til å bli feminist var teite alle sammen. Skjønner ikke problemet med det at all ...

 

Du er jente og skjønner ikke problemet med at kvinner som sier sin mening blir fortalt at de fortjener å bli voldtatt (#4), at kvinner voldtas hver 14. minutt (#7), at en indisk minister mener at voldtekt kan være riktig (#9), at kvinner blir kjønnslemlestet (#42), at gravide kvinner blir steinet (#43)? Bare for å ta noen...

 

Edit: Jeg ser av profilen at du er 18: Hva med at 14 millioner jenter som er yngre enn deg hvert år tvinges av sin familie til å gifte seg med en familien har valgt ut (#44)? Ville det være greit for deg om faren og moren din for to år siden hadde giftet deg bort til en fetter eller til en gammel mann som eide nabogården?

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Jeg synes de grunnen til å bli feminist var teite alle sammen. Skjønner ikke problemet med det at all ...

 

Du er jente og skjønner ikke problemet med at kvinner som sier sin mening blir fortalt at de fortjener å bli voldtatt (#4), at kvinner voldtas hver 14. minutt (#7), at en indisk minister mener at voldtekt kan være riktig (#9), at kvinner blir kjønnslemlestet (#42), at gravide kvinner blir steinet (#43)? Bare for å ta noen...

 

Edit: Jeg ser av profilen at du er 18: Hva med at 14 millioner jenter som er yngre enn deg hvert år tvinges av sin familie til å gifte seg med en familien har valgt ut (#44)? Ville det være greit for deg om faren og moren din for to år siden hadde giftet deg bort til en fetter eller til en gammel mann som eide nabogården?

 

Geir :)

 

Jeg er ikke for voldtekt eller at det kan være riktig, men jeg tenker at de fleste oppegående mennesker synes voldtekt er feil, og at man ikke trenger å være enn manne(?)hatende femnist for det om. Jeg tror ikke at litt sutring og parader og alt det tullet får folk til å slutte med voldtekt uansett. Det er selfølgelig ikke greit at de blir giftet bort, men ærlig talt jeg synes ikke det passet sammen med teite argumenter som "egne jentekulepenn" osv

Lenke til kommentar

 

Jeg synes de grunnen til å bli feminist var teite alle sammen. Skjønner ikke problemet med det at all ...

Du er jente og skjønner ikke problemet med at kvinner som sier sin mening blir fortalt at de fortjener å bli voldtatt (#4), at kvinner voldtas hver 14. minutt (#7), at en indisk minister mener at voldtekt kan være riktig (#9), at kvinner blir kjønnslemlestet (#42), at gravide kvinner blir steinet (#43)? Bare for å ta noen...

 

Edit: Jeg ser av profilen at du er 18: Hva med at 14 millioner jenter som er yngre enn deg hvert år tvinges av sin familie til å gifte seg med en familien har valgt ut (#44)? Ville det være greit for deg om faren og moren din for to år siden hadde giftet deg bort til en fetter eller til en gammel mann som eide nabogården?

 

Geir :)

 

Man trenger ikke å være feminist for å skjønne at det er galt. Det tror jeg var poenget til Pessimistisk, i hvert fall er det mitt poeng.

 

Btw, gutter blir også kjønnslemlestet i Norge (omskjært) men det er det ingen som snakker om. Og i utlandet blir guttebabyer utsatt for tilbakedragning (les indre revning) av forhuden. Noen barneleger bare kjører på uten å spørre foreldrene engang... Det kan ødelegge mye på utstyret og er meget smertefullt for babyen som kan skrike utrøstelig i dagesvis.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ja poenget mitt var at man trenger ikke å være feminist for å skjønne at voldtekt og steining av gravide er galt. Jeg føler mange feminister går alt for langt, og jeg klarer ikke engang å sette meg inn i deres hårsåre tankegang. Jeg synes at fæle ting mot gutter/menn blir litt glemt oppi alt dette feminismevaset.

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Man trenger ikke å være feminist for å skjønne at det er galt. Det tror jeg var poenget til Pessimistisk, i hvert fall er det mitt poeng.

 

Joda, jeg ser det argumentet. Om det er riktig vet jeg ikke. Jeg tror kanskje det trengs folk som setter fokus på det som er galt, og i en del av disse sakene er det blitt feministenes jobb. Vi andre "skjønner" kanskje at det er galt, men vi bryr oss ikke.

 

Og da tenker jeg på sånt som kropphysteri og photoshop-idealer. Ikke tvangsgifte av småbarn, det er i strid med norsk kultur og skikk, og dermed ikke noe man må skjønne. Vi er oppdratt til at det er galt.

 

Men P sa vitterligene at grunnene var teite, alle sammen, og at hun ikke skjønte problemet med det "at all". Det er ikke det samme som at det er et problem, og at vi alle skjønner det...

 

Btw, gutter blir også kjønnslemlestet i Norge (omskjært) men det er det ingen som snakker om.

 

 

Jovisst snakkes det om det. Faktisk mer enn om den kvinnelige ditto, for tiden...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...