Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 For at de ikke skal råtne så fort , dyrt å hive mate vel......ekke keen på flekkete "leopard" bananer heller. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Knapper til en kofte jeg kjøpte i går. Fant ut når jeg kom hjem at en var feil størrelse, så måtte ut og bytte til en ny i dag. Og nå har plutselig en av dem forsvunnet i løse luften, så må ut igjen i morgen og få ny. Lols Endret 4. juli 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 For at de ikke skal råtne så fort , dyrt å hive mate vel......ekke keen på flekkete "leopard" bananer heller. Men da kjøper du jo flere bananer enn du rekker å spise. Det er ikke forbudt å kjøpe én eller to bananer. Jeg kjøper alltid fire bananer, de blir spist opp før de blir råtne. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Naboen i etasjen under har stua full av folk, gjett en gang hva som vises på tven dems. Høylytt og lite lydisolerende mellom gulv og tak her. Helsikkes fotball-faenskap til helvette. Gleder meg til den driten er over. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Digg å bo i øverste etasje i en helt ny blokk, hører sjeldent noe til naboene. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Glad jeg ikke bor i blokk i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Lailighet i øverste etasje, skjermet veranda mot sørvest, knalle utsikt mot sentrum og havn, Rimi, Pol, Apotek og Burger King i første etasje er ganske okay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Glad jeg ikke bor i blokk i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg klarer ikke lengre å sitte halvannen time å se ferdig en film lenger.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg klarer ikke lengre å sitte halvannen time å se ferdig en film lenger.. Har også fått mer problemer med det. Stopper og tar pauser i filmen hele tida og gjør andre ting, sånn at det kan ta en dag og mer før jeg får sett ferdig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 At hun NRK programledera i VM studio aldri beklager feil, sånn som at teksting falt ut og sånn. Uhøflige kvinner irriterer meg litt spesielt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Klissete bord etter nachpiel er ikke spesielt kult. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Geitosten jeg har er blitt helt fucka, smuldrer opp i tusen biter når jeg prøver og skjære en skive. + jeg glapp og klarte og skjære meg, blør som faen nå. Er og tom for melk. wuææææ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ganske så klumsete. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg får aldri sove før 1-2tiden og youtube appen min fryser videoen vært minutt. Rip my motherfucking hair out Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Komme på jobb i varmen, oppdage at det er enda varmere inne, og at AC-en er avslått fordi noen har somla bort fjernkontrollen. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 At Oslo fiffen fortsetter å presse gjennom Ol i Oslo mot folkets vilje. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 De som tjener på det vil selvfølgelig ha det. Boikott hele Ol dritten spør du meg. Usmakelig hvordan det har blitt. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Komme på jobb i varmen, oppdage at det er enda varmere inne, og at AC-en er avslått fordi noen har somla bort fjernkontrollen. ><"Nei, jeg nekter å løfte på rompa, tror du ikke at jeg hadde merket det hvis jeg satt på den?!?" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå