Benbjo Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Den nye big one reklamen. Hvorfor i alle dager sitter de og ser på baseball? Man ramler jo ikke akkurat over den sporten på norsk TV. Og hvorfor i alle dager blir han fyren plutselig en del av Sopranos? Jæva irriterende reklame. Må bytte kanal hver gang det kommer på. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Dominos er jo bare mannskit....hadde det en gang vært Papa Johns som kom til Norge Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Nå må jeg avskilte bilen min pga noen stygge byråkrater som har bestemt at det skal være sånn uten mitt samtykke. Eier du en bil i Norge er du helt fucked. Ingenting er lov. De har tatt bort all moro og grunner til å leve. Alt er stivt og jævlig. Norge, mitt stygge drittland Endret 1. juli 2014 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Nå må jeg avskilte bilen min pga noen stygge byråkrater som har bestemt at det skal være sånn uten mitt samtykke. Eier du en bil i Norge er du helt fucked. Ingenting er lov. De har tatt bort all moro og grunner til å leve. Alt er stivt og jævlig. Norge, mitt stygge drittland Hvorfor mista du skiltene? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvorfor mista du skiltene? De var litt skeptisk til hjuldimensjonen: Geir 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 http://www.tv2.no/2014/07/01/nyheter/5763421 Ikke for å være ekkel, men FAEN legger passet i bagasjen? Urutinert... 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 http://www.tv2.no/2014/07/01/nyheter/5763421 Ikke for å være ekkel, men FAEN legger passet i bagasjen? Urutinert... Han får unnskylde seg med at han er 16 år, sikkert ikke reist uten foreldre før. Det som er pinlig er at de går til TV2 og innrømmer at de er idioter. Mest irriterende er at TV2 lager så mange tullenyheter. Nesten like irriterende som når TV2 presenterer reklame for nye TV2-serier som nyhetssaker i nyhetssendingene. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 I TV2 er det agurktid året rundt. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 "Australieneren". "Australieren" heter det faktisk på norsk. Folk som har som jobb å kommentere på TV burde vite bedre. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Mest irriterende er at TV2 lager så mange tullenyheter. Nesten like irriterende som når TV2 presenterer reklame for nye TV2-serier som nyhetssaker i nyhetssendingene.Tjah, det tristeste i hele saken er fyren som presterer å fremstille seg selv som totalt tulling. Bra jobba. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Programmer som ikke tillater at man lagrer filen før man har skrevet noe i den. Det avbryter flowen å måtte velge filnavn, da er det best å kunne gjøre det før man starter. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Venting på budet fra DHL som ikke evner å levere i tide, og enda mindre klarer og informere meg om at de er forsinket uten at jeg spør selv, slik at jeg må bruke HELE fridagen min på å sitte og vente på nevnte bud. Når de i tillegg tar greit betalt for fortolling kan de dra et visst sted. Endret 2. juli 2014 av Brusglass 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Nå må jeg avskilte bilen min pga noen stygge byråkrater som har bestemt at det skal være sånn uten mitt samtykke. Eier du en bil i Norge er du helt fucked. Ingenting er lov. De har tatt bort all moro og grunner til å leve. Alt er stivt og jævlig. Norge, mitt stygge drittland Hvorfor mista du skiltene? Ikke EU-godkjent, noe småfeil her og der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Irriterer meg bittelitt over at The Office noen ganger har små segmenter før introen, som presenterer et hendelsesforløp som ofte ikke blir tatt opp igjen i resten av episoden. Jeg mener de burde spart på kruttet og bakt det inn i episoden. Heldigvis har de mye gode ideer Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Holder på å se/lytte til dokumentar om oldtidens Egypt og begynner å bli mer og mer overbevist at jeg er født i feil tid. Må ha vært fantastisk å leve der. Overklassen så klart, arbeiderne og slavene hadde det nok ganske tøft. Edit: Irritasjonsmoment nr 2: klokka er godt over 4 men jeg er stuck på jobb og får ikke dratt før jeg har gjort meg ferdig her. Har god del andre ting jeg må gjøre og steder å være. Endret 3. juli 2014 av Myst Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 www.nrk.no/ho/kenneths-dna-kan-gi-kreftsvar-1.11795038 Vil forske på Ingen Grenser-Kenneths fjerde seier mot kreften ELVERUM (NRK.no) For ett år siden fikk han dødsdommen. Nå er trolig Kenneth Birkenes fra Ingen Grenser den eneste i verden som har overvunnet en sjelden krefttype i fire omganger. Forskerne vil nå se om DNA-et hans kan gi nye svar i kampen mot kreft. De ser på det som at han har super-dna som har overvunnet kreften fire ganger. Mens jeg ser på det som elendig dna, fordi han har fått kreften fire ganger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 www.nrk.no/ho/kenneths-dna-kan-gi-kreftsvar-1.11795038 Vil forske på Ingen Grenser-Kenneths fjerde seier mot kreften ELVERUM (NRK.no) For ett år siden fikk han dødsdommen. Nå er trolig Kenneth Birkenes fra Ingen Grenser den eneste i verden som har overvunnet en sjelden krefttype i fire omganger. Forskerne vil nå se om DNA-et hans kan gi nye svar i kampen mot kreft. De ser på det som at han har super-dna som har overvunnet kreften fire ganger. Mens jeg ser på det som elendig dna, fordi han har fått kreften fire ganger. Blir litt som når noen får en meteor gjennom soveromstaket som lander én meter fra senga, flaks eller uflaks? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Blir litt som når noen får en meteor gjennom soveromstaket som lander én meter fra senga, flaks eller uflaks?Flaks i uflaks. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 At jeg må vaske av måkeskit fra biltaket hver eneste forbanna dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå