Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Den nye big one reklamen. Hvorfor i alle dager sitter de og ser på baseball? Man ramler jo ikke akkurat over den sporten på norsk TV. Og hvorfor i alle dager blir han fyren plutselig en del av Sopranos?

Jæva irriterende reklame. Må bytte kanal hver gang det kommer på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må jeg avskilte bilen min pga noen stygge byråkrater som har bestemt at det skal være sånn uten mitt samtykke.

Eier du en bil i Norge er du helt fucked.

Ingenting er lov. De har tatt bort all moro og grunner til å leve. Alt er stivt og jævlig.

Norge, mitt stygge drittland

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må jeg avskilte bilen min pga noen stygge byråkrater som har bestemt at det skal være sånn uten mitt samtykke.

Ingenting er lov. De har tatt bort all moro og grunner til å leve. Alt er stivt og jævlig.

Hvorfor mista du skiltene?
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/2014/07/01/nyheter/5763421

Ikke for å være ekkel, men FAEN legger passet i bagasjen? Urutinert...

Han får unnskylde seg med at han er 16 år, sikkert ikke reist uten foreldre før. Det som er pinlig er at de går til TV2 og innrømmer at de er idioter.

Mest irriterende er at TV2 lager så mange tullenyheter. Nesten like irriterende som når TV2 presenterer reklame for nye TV2-serier som nyhetssaker i nyhetssendingene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mest irriterende er at TV2 lager så mange tullenyheter. Nesten like irriterende som når TV2 presenterer reklame for nye TV2-serier som nyhetssaker i nyhetssendingene.

Tjah, det tristeste i hele saken er fyren som presterer å fremstille seg selv som totalt tulling.

Bra jobba.

Lenke til kommentar

Venting på budet fra DHL som ikke evner å levere i tide, og enda mindre klarer og informere meg om at de er forsinket uten at jeg spør selv, slik at jeg må bruke HELE fridagen min på å sitte og vente på nevnte bud. Når de i tillegg tar greit betalt for fortolling kan de dra et visst sted.

Endret av Brusglass
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor mista du skiltene?

Ikke EU-godkjent, noe småfeil her og der.

Lenke til kommentar

Irriterer meg bittelitt over at The Office noen ganger har små segmenter før introen, som presenterer et hendelsesforløp som ofte ikke blir tatt opp igjen i resten av episoden.

Jeg mener de burde spart på kruttet og bakt det inn i episoden. Heldigvis har de mye gode ideer

Lenke til kommentar

Holder på å se/lytte til dokumentar om oldtidens Egypt og begynner å bli mer og mer overbevist at jeg er født i feil tid. Må ha vært fantastisk å leve der. Overklassen så klart, arbeiderne og slavene hadde det nok ganske tøft.

Edit: Irritasjonsmoment nr 2: klokka er godt over 4 men jeg er stuck på jobb og får ikke dratt før jeg har gjort meg ferdig her. Har god del andre ting jeg må gjøre og steder å være.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

www.nrk.no/ho/kenneths-dna-kan-gi-kreftsvar-1.11795038

Vil forske på Ingen Grenser-Kenneths fjerde seier mot kreften

ELVERUM (NRK.no) For ett år siden fikk han dødsdommen. Nå er trolig Kenneth Birkenes fra Ingen Grenser den eneste i verden som har overvunnet en sjelden krefttype i fire omganger. Forskerne vil nå se om DNA-et hans kan gi nye svar i kampen mot kreft.

De ser på det som at han har super-dna som har overvunnet kreften fire ganger. Mens jeg ser på det som elendig dna, fordi han har fått kreften fire ganger.

Lenke til kommentar

www.nrk.no/ho/kenneths-dna-kan-gi-kreftsvar-1.11795038

Vil forske på Ingen Grenser-Kenneths fjerde seier mot kreften

ELVERUM (NRK.no) For ett år siden fikk han dødsdommen. Nå er trolig Kenneth Birkenes fra Ingen Grenser den eneste i verden som har overvunnet en sjelden krefttype i fire omganger. Forskerne vil nå se om DNA-et hans kan gi nye svar i kampen mot kreft.

De ser på det som at han har super-dna som har overvunnet kreften fire ganger. Mens jeg ser på det som elendig dna, fordi han har fått kreften fire ganger.

Blir litt som når noen får en meteor gjennom soveromstaket som lander én meter fra senga, flaks eller uflaks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...