Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gang da, hver gang når. 99% bruker "når", når det egentlig skal være "da". Det som er grenseløst irriterende er at jeg reagerer hver gang noen skriver eller sier feil. "Når jeg var ung", fysj.

Irriterer meg også at så mange bruker et/ett og en/én feil. Det er så enkelt å forstå hvordan man bruker de riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://dbtv.no/3642149334001#Her_viser_Amanda_fram_vibratoren

Hvem står frivillig frem i mediene og forteller om da vibratoren hennes forsinket et helt fly? Jesus. Folk altså.

Vel, hehe. Jeg har sett nok av Twitter/Facebook-meldinger der litt "blonde" damer legger ut alskens personlige ting/meldinger som de kanskje burde ha holdt for seg selv. Husker ei nabodame som bodde her for noen år siden, til tider la ut meldinger om underlivstilstanden hennes ( :hm: ). Kan vel si at jeg facepalmet en del i den tiden. Denne dama er vel litt av den typen. Do first and think later (or never).

Lenke til kommentar

Greit at NRK vil formidle stemningen på stadion, men jeg får migrene av lydmiksen og publikumsstøy. Radiosendingen er også tortur.

Gjør som jeg, se kampene uten lyd. Veldig flott :)

Og så skruer jeg bare opp de gangene det skjer noe spesielt

Lenke til kommentar

Er det for mye å forvente at folk hjelper til med å rydde opp til slik som det var når man har folk over i to dager, ikke bare det de mener er "bra nok", og "ser greit ut"? Alle var utenfor døra så fort jeg hadde tatt i støvsugeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...