Myst Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Når man er full av tanker gjennom hverdagen, men når man først vil skrive dem ned, da blir hjernen helt tom.. Irriterer meg masse at jeg har masse å fortelle til psykologen, men glemmer alt når jeg prøver å få dem ned. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 At folk i butikker er så jævla serviceinnstilte. Får jo nesten kløe i underlivet av å gå inn på en butikk i disse dager. Stormer til fra alle kanter, selv om butikken så tilsynelatende tom ut før du gikk inn. Hiver seg over deg og sloss om hvem som skal spørre "Trenger du hjelp til noe?". Ikke rart jeg skyr butikker. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja det der er en sann plage. Dumt er det også. Har opplevd at de står utenfor prøverommet og pusher på deg også. "Nå, hvordan går det? Passer buksa?" 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Kjøpte noe jeg trodde var en HDMI - DP converter, noe jeg lærte for noen minutter siden at ikke finnes. (Min egen feil, 300kr i dass) Det står jo heller ikke en drit noen sted om jeg kan bruke HDMI-DVI der DVI går inn i skjerm og HDMI inn i PS3. Internett skal være så fullt av informasjon, men noen ting er hinsides vanskelig å finne. /rant Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Kjøpte noe jeg trodde var en HDMI - DP converter, noe jeg lærte for noen minutter siden at ikke finnes. (Min egen feil, 300kr i dass) Det står jo heller ikke en drit noen sted om jeg kan bruke HDMI-DVI der DVI går inn i skjerm og HDMI inn i PS3. Internett skal være så fullt av informasjon, men noen ting er hinsides vanskelig å finne. /rant Normalt sett er HDMI og DVI det samme signalet, så det skal gå bra med en hdmi til dvi-kabel. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Krangler med kona.. velg familien eller kona.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Krangler med kona.. velg familien eller kona.. Da velger du bikkja. Det er det eneste trygge valget, etter min mening. Har du ingen hund? Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Å spise knekkebrød hjelper for magetrøbbel , det kan man spise før grøt oxo....det hjelper. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2014/06/25/tema/feriesentralen/sommer/34024571/ Ida (12) har bare vært på ferie en gang i sitt liv - nå blir drømmen oppfylt. Er det så vanvittig unormalt at en 12 åring aldri har dratt til syden før i dagens Norge, at det blir laget en avisartikkel om det? Buhu altså. Jeg var 15 første gang familien min tok med meg til syden, før der var det kun hytta som gjaldt. Utrolig at jeg i det hele tatt overlevde det, huff så traumatisk. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 De får dra på stranden, eller dra å fiske eller noe, så får de noe å fortelle. Det må være minst like bra å fortelle at man har fisket en torsk, sløyd den, stekt den og spist den enn at man har flytt til syden til et all inclusive-hotell og gått frem og tilbake mellom hotellet, restauranten, bassenget og isbaren. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) I dagens Norge er det nok det. Vi har bedre råd nå enn før. Mye har forandret seg på bare 10-20 år. Sydenferie på sommeren er nærmest forventet. Dessuten venter folk lenger og lenger med å få barn, og dermed er økonomien på plass når ungene vokser opp. Jeg var 18 år første gang mine foreldre tok meg med på sydentur. Endret 25. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Mine foreldre har aldri tatt meg med på sydentur. Ikke hadde jeg takket ja heller, da "syden" og varme er helt jævlig. Om det ikke holder med temperaturen i Norge så er det noe fryktelig feil med deg. Må si holdningene til dagens barn/unge er helt på jordet. Stakkars de som ikke kan dra til utlandet hvert jævla år. Må være fryktelig og kun ha Norges helt jævlig stygge natur rett utenfor døren(/s). Det er en grunn til at jeg holder meg inne så lenge jeg ikke må ut på noe. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Er det så vanvittig unormalt at en 12 åring aldri har dratt til syden før i dagens Norge, at det blir laget en avisartikkel om det? Buhu altså. Jeg var 15 første gang familien min tok med meg til syden, før der var det kun hytta som gjaldt. Hadde den omtalte alenemoren hatt råd til en hytte, så hadde det ikke vært noen sak... Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Var med foreldrene på rundttur i Danmark da jeg var 11 år. Det var svære greier. Syden har egentlig aldri interessert meg. Hva er det å gjøre der, uten om å ligge på stranda med masse folk rundt og å drikke billig alcohol? Neh-ei. Edit: som jeg hater å havne øverst på neste side her. Skjer støtt, irriterende. Endret 25. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Oppmerksomhetssyk eller, siden du havner øverst på siden? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 http://dbtv.no/3642149334001#Her_viser_Amanda_fram_vibratoren Hvem står frivillig frem i mediene og forteller om da vibratoren hennes forsinket et helt fly? Jesus. Folk altså. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Hun fikk helt sikkert betalt av Dagbladet Expressen. Endret 25. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Glad jeg skal til psykologen i dag, for det det kan umulig være normalt å glemme samme ting to dager på rad. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Folk på jobb som har sand i vaginaen sin på morran og gir glefsesvar tilbake når man spør dem om noe bagatellmessig... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå