Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Alle mine MP3-spillere har død på den måten. Forbanna irriterende.

Min siste mp3-spiller døde ved at jeg la en våt klut på den, så skulle jeg tørke den i stekeovnen, men feilberegnet temperaturen og glemte den. Batteriet hadde hevet godt, men det luktet mindre godt av "baksten".

 

Du må jo ta ut batteriet...

 

Du både feilberegnet temperaturen OG glemte den?

 

Ja, begge deler, og batteriet var u-uttagbart.

 

Also, munnsår. :hm:

Hvis det er after du snakker som så er det ganske lett å fikse. Bare å smøre på kortison.

munnskold-eller-after-377.jpg

 

Ved 17 grader inne sitter jeg og hutrer.

Det er da ikke lett? Om morgenen må jeg ofte ha 25 grader + og t-skjorte, genser, fleecepledd, dyne og fleecepledd oppå der igjen. Og enda så er jeg iskald.
Lenke til kommentar

Måkefaen som har funnet fram til hekkeplassene sine. Ser fram til en sommer med psykotiske bevingede rotter som flyr over deg og prøver å drite deg ned. Heldigvis bedriver folk vedlikeholdsarbeide på blokka ved siden av der måkene pleier å slå seg ned, så der er det ingen akkurat nå og forhåpentligvis ikke resten av sommeren.

Lenke til kommentar

After? Nei, har fått sår i munnviken på grunn av måten tannlegen har gitt meg beskjed om å rengjøre tannkjøttet etter tannpuss. Nemlig ved å dytte tannpirker inn i mellomrommene mellom tennene. Det fører til gnag i munnvikene.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Måkefaen som har funnet fram til hekkeplassene sine. Ser fram til en sommer med psykotiske bevingede rotter som flyr over deg og prøver å drite deg ned. Heldigvis bedriver folk vedlikeholdsarbeide på blokka ved siden av der måkene pleier å slå seg ned, så der er det ingen akkurat nå og forhåpentligvis ikke resten av sommeren.

http://www.youtube.com/watch?v=G_P7Py51PAw

 

Den eneste måseskiten jeg liker er den fra Bonbon ;)

Lenke til kommentar

Når jeg er i syden og koser meg gløgg hjel, så må det være en eller annen shitty plass som serverer noe dårlig mat sånn at jeg får diare. Jævla shitty uland-faenskap brenn hele driten faen helvete

Det er nok heller på grunn av andre bakterier enn vi har hjemme, og ikke at maten deres er dårlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...