TheKims Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 At det er kaldt om morgenen i leiligheten i slutten av Juni. Måtte sette på varmen i dag. Tsk tsk. Also, munnsår. Synes det er deilig når det er kaldt. Bor i en hytte i langtvekkistan som blir så sykt varm bare jeg skrur på TVen. For stor TV for liten hytte problem her Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg fryser ganske lett. Ved 17 grader inne sitter jeg og hutrer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Surt når man må bruke varme midt på sommeren Samme her også. Regner og blåser stiv kuling. Endret 19. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Alle mine MP3-spillere har død på den måten. Forbanna irriterende.Min siste mp3-spiller døde ved at jeg la en våt klut på den, så skulle jeg tørke den i stekeovnen, men feilberegnet temperaturen og glemte den. Batteriet hadde hevet godt, men det luktet mindre godt av "baksten". Du må jo ta ut batteriet... Du både feilberegnet temperaturen OG glemte den? Ja, begge deler, og batteriet var u-uttagbart. Also, munnsår. Hvis det er after du snakker som så er det ganske lett å fikse. Bare å smøre på kortison. Ved 17 grader inne sitter jeg og hutrer.Det er da ikke lett? Om morgenen må jeg ofte ha 25 grader + og t-skjorte, genser, fleecepledd, dyne og fleecepledd oppå der igjen. Og enda så er jeg iskald. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Måkefaen som har funnet fram til hekkeplassene sine. Ser fram til en sommer med psykotiske bevingede rotter som flyr over deg og prøver å drite deg ned. Heldigvis bedriver folk vedlikeholdsarbeide på blokka ved siden av der måkene pleier å slå seg ned, så der er det ingen akkurat nå og forhåpentligvis ikke resten av sommeren. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Spoiler plis Endret 22. juni 2014 av sevs Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Spoiler plis På såret? Det der er da ingenting. After kommer i mye større varianter. http://www.hudlegekontoret.no/var/storage/images/bildearkiv/kliniske/after/after_04/10451-2-eng-GB/after_04_max.jpg Endret 19. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) After? Nei, har fått sår i munnviken på grunn av måten tannlegen har gitt meg beskjed om å rengjøre tannkjøttet etter tannpuss. Nemlig ved å dytte tannpirker inn i mellomrommene mellom tennene. Det fører til gnag i munnvikene. Endret 19. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Da jeg en gang hadde sår i munnevikene, anbefalte en legen "Canesten" salve. Hjalp veldig bra for meg hvertfall også noen ganger senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Måkefaen som har funnet fram til hekkeplassene sine. Ser fram til en sommer med psykotiske bevingede rotter som flyr over deg og prøver å drite deg ned. Heldigvis bedriver folk vedlikeholdsarbeide på blokka ved siden av der måkene pleier å slå seg ned, så der er det ingen akkurat nå og forhåpentligvis ikke resten av sommeren. http://www.youtube.com/watch?v=G_P7Py51PAw Den eneste måseskiten jeg liker er den fra Bonbon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 At folk henger seg sånn opp i hvor barna til krompen skal gå på skole irriterer meg. Jeg vet ikke hvorfor, men det gjør det. La nå vår fremtidige dronning få gode engelskkunnskaper og lære seg å omgås barn av norske oljesjeiker og Celina Middelfjert. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hvem er denne karen med dress og lue på han ligner litt på Krompen i grunn det er ikke han men mullah Blund LOL ! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Sulten, men har ikke lyst på noe som helst. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Nettbutikker som ikke sender varene raskt. Når jeg bestiller på nettet forventer jeg at varen postlegges senest andre dagen etter den dagen jeg bestilte. Indiska.com er synderen denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Sulten, men har ikke lyst på noe som helst. I-landsproblem........da venter man bare til magen skriker , enkelt og greit. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Når jeg er i syden og koser meg gløgg hjel, så må det være en eller annen shitty plass som serverer noe dårlig mat sånn at jeg får diare. Jævla shitty uland-faenskap brenn hele driten faen helvete 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Når jeg ikke har noe å gjøre på jobb, og det er ingen som har noen arbeidsoppgaver til meg heller, siden de er gitt til de to ungdommene som har sommerjobb her. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Når jeg er i syden og koser meg gløgg hjel, så må det være en eller annen shitty plass som serverer noe dårlig mat sånn at jeg får diare. Jævla shitty uland-faenskap brenn hele driten faen helveteDet er nok heller på grunn av andre bakterier enn vi har hjemme, og ikke at maten deres er dårlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det anbefales å ta Idoform når man er i utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå