mikaragua Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Nei hva tror du? Jeg tror de tjener penger på å selge informasjon om deg, ## navn ##. Det er ikke vits i å vise en reklame for tamponger til deg, siden du er en 22 år gammel mann. Det er derimot mer relevant å vise reklame for iPhone, siden du trenger en ny og er glad i nettopp iPhone. Dette vet annonsørene fordi facebook har solgt dem den informasjonen. ## personnavn fjernet fra post av ilpostino ## Endret 16. juni 2014 av ilpostino 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du bruker fortsatt deres tjenester enten du bare bruker chatten eller skriver statuser. Beklager å skuffe deg, men ingenting her i verden er gratis. Chatten foregår ikke peer to peer. Du sender meldingen din til facebooks server som vidresender den informasjonen vidre til brukeren du snakker med. Dette bruker både datakraft, lagringsplass og nettverk som må betales for på en eller annen måte. Derfor sender/lagrer du ikke sensitiv informasjon over facebook. Takk, der slapp jeg å forklare det. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Måker, eller flygende rotter som de egentlig burde bli kalt. Neste gang de utfører et av sine kamikaze angrep, er jeg veldig fristet til å smelle de ned med pinne eller lignende. Ikke så hardt at de dør, men sånn at de får en lærepenge. Endret 16. juni 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg haaaater måker. På jobb er det en kai hvor det er veldig mye aktivitet i løpet av en dag. Akkurat der skal selvsagt måkene plassere ungene sine. Ikke så morsomt når jeg skal prøve å gjøre jobben min, og blir konstant angrepet av måker. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) De angriper fordi de har et reir i nærheten. Ødelegg reiret.. Men jeg kunne tenkt meg en "raven", folk sier de er de smarteste fuglene. eller en "ferret". Endret 17. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ravn og ilder? Sulfurix porr favorr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg vil jo bli en disney prinsesse. some times you just want to be that little girl Endret 17. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dritsulten, men orker ikke begynne på frokost. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Impulshandlinger, og handlinger uten å tenke først. Nå må jeg helt til Elkjøp Vinterbro og hente varen min når jeg kunne hentet den på Lørenskog. Leit å avbestille C@S når den allerede er sendt.. Jaja, blir en ekstra biltur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent. Bare skjer vekk det mugne Jeg vil jo bli en disney prinsesse. some times you just want to be that little girl Hvilken av dem? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Når du hoster så mye at det er umulig å få sove.. Jeg haaaater måker. (..) Syns ikke det er verdens koseligste skapninger jeg heller, men det er noe veldig nostalgisk og "koselig" å se og høre måker sirkle rundt der oppe på himmelen over sjøen foran deg. #kystmenneske 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Så offentligheten skal få se hva jeg har skrevet om meg selv og til andre? Det er brudd på privatliv, dem har nok av penger fra før av, dem er jo rik!LOL Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent. Bare skjer vekk det mugne Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig. Endret 17. juni 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det synlige er bare et slags spredningsorgan. Mesteparten av muggen er usynlig. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig. Hvordan smakte muggen egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent.Bare skjer vekk det mugne Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig. Å, tenkte bare på det fordi en kompis av meg engang hadde et brød som var muggen og han skjerte bare vekk det grønne, jeg blir kvalm av tanken på det, kjøper heller et nytt brød til 7 kroner Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig. Hvordan smakte muggen egentlig? Det smaker ikke særlig godt. Har vært utfor det flere ganger, da jeg har en far som ikke bryr seg så mye om holdbarhet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er det farlig å spise mugg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå