Delvis Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 At jeg tosk alltid søler så lett maling. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest. Jaha, drikker fullversjonen med 4% fett, istedet for 1%, da. (begynner endelig å gå opp i vekt igjen) Endret 15. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest. Jaha, drikker fullversjonen med 4% fett, istedet for 1%, da. (begynner endelig å gå opp i vekt igjen) Hvorfor vil du gå opp i vekt? jo mindre man veier jo bedre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fordi jeg mistet mange kilo når jeg var syk en periode. Greit at du kan være 186cm, men beinvrangel i tillegg? Nei plz. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hvorfor vil du gå opp i vekt? jo mindre man veier jo bedre Noen veier for lite, og får ikke ned mer mat. BMI < 18 = for lite. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fordi jeg mistet mange kilo når jeg var syk en periode. Greit at du kan være 186cm, men beinvrangel i tillegg? Nei plz. Er du så høy? Hvorfor vil du gå opp i vekt? jo mindre man veier jo bedre Noen veier for lite, og får ikke ned mer mat. BMI < 18 = for lite. Men det er jo enkelt å gå opp i vekt, bare spis fast food i en periode Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.Jo det gjør det, alt med sjokolade er godteri og usunt Så hvorfor er det da anbefalt av ernæringseksperter hvis det er "godteri og usunt"? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.Jo det gjør det, alt med sjokolade er godteri og usunt Så hvorfor er det da anbefalt av ernæringseksperter hvis det er "godteri og usunt"? Dette er jo tull, sikkert bare noe dem sier slik folk skal legge på seg så kan dem selge slankepulver til dem etterpå Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Verdt og merke seg at de kun "anbefaler" det (som et alternativ til andre og mer egnede/sunnere produkter) til personer som trener 4-5 dager i uken, minst en time og i høy insenitet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Harvey, sjokolade er ikke bare usunt. Mørk sjokolade er anbefalt å spise innimellom fordi kakaobønner er rike på antioksidanter. Og de hjelper til med å forebygge mot diverse sykdommer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fordi jeg mistet mange kilo når jeg var syk en periode. Greit at du kan være 186cm, men beinvrangel i tillegg? Nei plz. Mye veier du da? Jeg er 190 og veier ca 76, vil ikke klassifisere meg som beinrangel, akkurat. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.Jo det gjør det, alt med sjokolade er godteri og usuntSå hvorfor er det da anbefalt av ernæringseksperter hvis det er "godteri og usunt"? Merk deg at det kun er snakk om å drikke det rett etter trening. Det er vel det eneste tidspunktet hvor det er anbefalt å ta inn raske karbohydrater, noe det er alt for mye av i sjokomelk til at du kan kalle det sunt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fordi jeg mistet mange kilo når jeg var syk en periode. Greit at du kan være 186cm, men beinvrangel i tillegg? Nei plz. Mye veier du da? Jeg er 190 og veier ca 76, vil ikke klassifisere meg som beinrangel, akkurat. Visst du er så høy og veier så lite så høres du veldig slank ut, jeg er 183, jeg er lav Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Men det er jo enkelt å gå opp i vekt, bare spis fast food i en periode Nei, for alle er det ikke det. Man bare brekker seg før man har fått i seg nok kalorier til å gå opp. Sånne folk som deg, som lever inne i sin egen bitte lille rosa boble der alt som er bare for deg også må være bare for andre irriterer meg. Litt empati tømmer ikke bankkontoen din. Det er jo enkelt å gå ned i vekt også, bare å spise mindre. Likevel er det mange som sliter med det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Men det er jo enkelt å gå opp i vekt, bare spis fast food i en periode Nei, for alle er det ikke det. Man bare brekker seg før man har fått i seg nok kalorier til å gå opp. Sånne folk som deg, som lever inne i sin egen bitte lille rosa boble der alt som er bare for deg også må være bare for andre irriterer meg. Litt empati tømmer ikke bankkontoen din. Det er jo enkelt å gå ned i vekt også, bare å spise mindre. Likevel er det mange som sliter med det. Sånne folk som meg? hva babler du om? Jeg har aldri noensinne sagt at det jeg gjør må andre gjør, nå må du skjerpe deg tåkelur, slike som deg irriterer meg... Endret 15. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Folk som tror det bare er å la være å spise for å gå ned i vekt er irriterendes... Men tenk det er det. (Nå er jeg deg. ) Endret 15. juni 2014 av Tåkelur 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 At jeg ikke får gjort unna klesvasken. Hva i **** er det i veien med meg? Få ræva i gir nå! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 At jeg ikke får gjort unna klesvasken. Hva i **** er det i veien med meg? Få ræva i gir nå! Faktisk akkurat det samme jeg har sittet og tenkt på hehe Vet klærna ligger i vaskemaskinen men orker ikke å hente det og henge opp Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg har tatt livet av minst 10 fluer i dag, og de fortsetter bare å komme. Hva faen er det her for noe magi? Det er aldri mer enn to av dem heller! Flyr to rundt og irriterer vettet av meg, så jeg tar livet av én og skremmer den andre litt, men minutter etterpå er det to av dem igjen. Alltid nøyaktig to. De respawner, for faen. 4 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Irriterer meg over at ei venninne alltid er så forbanna skråsikker på ting. I tillegg misforstår hun meg.. Også ler hun av alt på filmer. Ting som jeg ikke kan skjønne overhodet er morsomt. Ting som til å med jeg føler jeg kunne ha funnet på å si. Serriøst. Håper det er pollenet som gjør at jeg er så lett irritert for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå